Astrea’dan Teşekkürler

Astrea’nın Atlası ikinci yılını doldurup üçüncüye adım atarken söylemek istediklerim:

* Bu iki yıl boyunca Astrea’nın Atlas’ı takip ettiğiniz, okuduğunuz, yorumladığınız, yorumlamasanız bile uzaktan gizli takipçim olarak izlediğiniz, bana destek olduğunuz, beğenilerinizle doğru yolda ilerlediğimi gösterdiğiniz, eleştirilerinizle yanlışlarımı düzeltmemi sağladığınız, geri bildirimlerinizle sevdiğim şeyleri başkalarınında sevdiğini görmemi sağladığınız, yeri geldi saçmalıklarımı okuduğunuz, mutluluğumu, heyecanımı, üzüntümü paylaştığınız  için çok ama çok teşekkür ediyorum.

* Blog sayesinde  iyi veya kötü diyebileceğim bir çok anıya sahip oldum. Bir teraziye koyup tartarsam iyi yönleri ağır basacaktır. Kötü anılar ise hayatımızda bir ders olarak hatırlayacağımız “dersimi aldım bir daha asla yapmam” dediklerimiz hanesine yazılarak ileride bizim için işe yarayacaktır. Umarım sizin içinde terazinin iyi anılar hanesi daha ağır basan taraf olmuştur. Tüm bu anılar için de teşekkürleri bir borç bilirim.

…Sevgilerle… 

Astrea’dan Teşekkürler” üzerine 22 yorum

  1. Nice uzun, güzel yıllara kuzucum. Klişe ama içten sözler söyleyeceğim şimdi ama söylemek zorundayım, hazır mısın? İyi ki açmışsın bu blogu, iyi ki biz bu güzel yazıları keyifle okuyoruz ve iyi ki bu sayede tanışmışız. Çok değerli ve gerçek bir dost edindim.

    Her telden çalmanı, eğlenceli ve bilgilendirici yazılarını, zaman zaman “az laf çok iş” diyerek bir kaç cümleyle filmleri özetleyip zorla izletmeni seviyoruz. Umarım daha uzun süre okuruz yazılarını.

    Seni ve blogunu çok seviyorum. Öptüm^^

    • Ah ah çok teşekkür ederim dostum, blogun en büyük getirisi seninle tanışmam oldu bence 😀 O yüzden bende iyiki açmışım diyorum ve yanımda olduğunuz için çok çok teşekkür ediyorum^^

      Ben de uzun süre yazmak istiyorum, sizde okumak istiyosanız ne mutlu bana^^
      Aynı şekilde dostum, Kocaman öpüyorum;)

  2. Sen daha çook ikili seneler devirirsin bu blogda. Böyle güzel yazılarla kimse bırakmaz seni bir yere 😀
    Tebrik ve teşekkürler ediyorum blogun için 🙂

    • Çok teşekkürler Bu’cum 😀
      Ah inşallah diyorum^^
      Bu sefer havai fişekli post yapmadım, artık yaşlandık eskidik haha:P

      • İlk nesil blogculardan olduğun için yerin bir ayrıdır biliyorsun. Tebrik ediyorum daha nice senelere diyorum. Blog vasıtasıyla pek çok şey yaşadık hep beraber gerek sanal, gerek reelde. Netice de iyi ki açmışsın, okumaktan her zaman keyif aldığım bir blog oldu Astrea’nın Atlası… Ehh o zaman hazır mısın? Sengil Chukhaaaaa Astreanın Atlası 😀

  3. Güzel sözlerin için çok çok teşekkür ederim La Fea’cım 😀

    Hep birlikte nice yıllara diyorum, sanalda da gerçekte de arkadaşlığımızın uzun yıllar devam etmesi dileğiyle^^

    • Ah çok teşekürler Hikaruivy’cim valla bu sözleriniz beni çok mutlu ediyor 😀
      Bu postuda yazarken bir garip oldum duygulandım sonra da kendime güldüm ne var bu kadar duygulanacak diye^^

  4. 2.yılını dolduranlara kocaman açılmış gözlerle bakıyorum 😀 🙂 Winpohu’nun dediği gb ilk nesil blogçular bu sınıfa giriyor tabiki 😀 İkinci yılın kutlu olsun, zevklerin hatta hayattan aldığın tatlar değişse bile yazmaya devam etmen dileğiyle 🙂 sevgiler…

    • Çok çok teşekkürler Makinosev 😀
      Ah sanırım yıllar çabuk geçiyor bende anlamadım iki yıl nasıl geçti^^
      Darısı sizin başınıza hep birlikte nice güzel yıllara diyorum 😉

  5. Pandam!!! Canım arkadaşım. Nice senelere.
    Daha geçen gün 1. yılı kutluyorduk. Ne kadar çabuk büyüyorlar değil mi ? Geçen emekliyordu şimdi oraya buraya koşturuyor 😛 (Tamam daha fazla iğrençleşmeyeceğim 😀 )

    Valla iyiki bloglandın. Yoksa ben seni nereden tanıyacaktım. Her şeyi geçiyorum işte seni tanıdım ya sırf bu yüzden bu bloga aşığım yani 🙂 ( Bu seferde arabeske bağladım galiba 😀 )

    Kısacası işte Çukae 😉

    • Çok çok teşekkürler pandispandam 😀
      Valla yahu bu sene bir başka hızlı geçti^^
      Aynen diyorum işte blogun iyi yanlarından biri sizin gibi dostlar edinmem oldu, bu da blogun bendeki değerini daha çok arttırıryor 😉

  6. Bu durumda ben, uzaktan gizlice izleyen kategorisine giriyorum galiba (bak yine kategorize edildim cık cık). Dur bi kerelik duvarın arkasından kafamı çıkarayım 🙂
    Tebrik ediyorum ikinci yılını ve yazılarının devamını diliyorum.

    • Haha, insanoğlu bir şeyleri kategorileştirmeden duramıyor sanırım^^
      Şimdi düşündümde ben de senin blogunu gizlice izleyenlerdenim, amanin en kısa zamanda kendimi göstermeliyim 🙂
      Çok teşekkür ediyorum ve hep birlikte diyorum^^

  7. Geç de olsa bende kutlamak istiyorum. İyi ki böyle güzel yazılar yazdığın, haberler paylaştığın, tanıtmlar yaptığın bir blogu keşfetmişim zamanında gizli takipçin olup artık dayanamayıp kendimi ifşa ettirecek yazıların da sahibisin dünde doğum günümüş kimbapşinin bloğundan öğrendim. Bloğun ve senin yeni yaşın kutlu olsun nice senelere. :)))

    • Çok çok teşekkür ederim Neith hem kendi doğum günüm hem blogun ki için 😀
      İyi ki gizli takipçi olarak kalmayıp açığa çıkmışsın bak ne güzel sohbet ediyoruz yorumlarda haha^^
      Hep birlikte nice güzel senelere;)

Bir Cevap Yazın

