NoelBap Hediyelerim

Öncelikle anlam sınılarını zorlayan başlığımı açıklamalıyım. Şimdi efendime söyliyeyim -bu bağlaç buraya hiç uymadı ama içimden geldi- dün dostum Kimbapsushi ile buluştuk ve bir film günü yapalım dedik. Bir önceki gün doğum günüm olduğu için dostum bana bir sürü bir sürü süper hediye almış. Hediyelerin çokluğundan onlara Noel baba hediyeleri dedim. Yani  Noel oradan geliyor, Bap ise Kimbap’tan geliyor ve birleşince “NoelBap” oluyor. “Allah kahretmesin seni bir daha kelime türetme otur oturduğun yerde.” dediğinizi duyar gibiyim:P Duymazdan gelip postuma geçiyorum;)

Öğleden sonra Kimbap ile buluşup önce yemek yedikten sonra sinemada Çelik Yumruklar (Reel Steel) filmini izledik.  Hugh Jackman’ın filmi gelir de ben gitmez miyim? -Bunu da bir ara yazacağım. – Filmden sonra Kimbap’ın evine gittik ve dostum bana harika bir pasta yaptı. İtiraf etmeliyim pasta konusunda oldukça yetenekliymiş. Tekrar ellerine sağlık diyorum^^

NoelBap hediyelerime gelecek olursak; hepsi özenle düşünülmüş hediyelerdi. Her biri için ayrı ayrı mutlu oldum. Buradan tekrar teşekkür ediyorum ve kocaman öpüyorum^^

Çok ama çok güzel tam benlik bir hırka, kütüphaneden alıp okuduğum ve bende de olmasını çok istediğim Haruki Murakami kitabı, izleyecekler listemde olan  Okuribito filminin DVD’si, bir eşinden Kimbap’ta da olan panda yüzüğü, geçenlerde Kimbap’ta görüp beğendiğim  mavi küpeler ve şirin mi şirin telefon süsü^^

Sadece düşünülmenin hatırlanmanın tek bir “iyiki doğdun” sözünün benim için çok ama çok değerli olduğu halde böyle güzel hediyeler hazırladığı için, günümüzün çok güzel geçmesini sağladığı için, her zaman yanımda olduğu ve yardıma ihtiyacım olduğu anda hemen yetiştiği için, beni hiç sıkılmadan dinlediği için, kısacası dostum olduğu için çok teşekkür ederim. Nice güzel yılları beraber geçirmek dileğiyle^^

O gün bende kendime hediye olarak Haruki Murakami’nin İmkansızın Şarkısı kitabını aldım. Şimdilik dostumun hediyesiyle birlikte  iki tane oldu ama seriyi tamamlayacağım;) Bu arada yeni baskının kapak tasarımlarıda pek güzelmiş^^

Bol bol yiyip içtikten sonra bir komedi filmi ile finali yapmayı düşündük  ama gece 3.00’e kadar izleyecek film düşünüp bulamayınca biz de Koreliler’in yaptığı yüz maskelerinden yapalım dedik.  Sanırım komedi filmi izleseydik bu kadar eğlenmezdik. Bu maskeler  bakım amaçlı değil de eğlence amaçlı üretilmiş olabilirler. Yüzümüz de 20 dakika boyunca beklemesi gerekiyordu ve biz bu 20 dakikayı ayna karşısında şebeklikler yaparak geçirdik. Canınız sıkıldığında siz de bir yüz maskesi deneyin^^

Son olarak  pandalarım Kimbap ve Sermin’e bana özel doğum günü postu yazdıkları ve beni hiç yalnız bırakmadıkları ve kendimi çok şanslı hissetmemi sağladıkları  için çok teşekkür ederim. Size de böyle güzel dostlar diliyorum^^

NoelBap Hediyelerim” üzerine 10 yorum

  1. Seviyorum seni kuzu, yazıyı görünce utandım lan^^
    Güle güle kullan hepsini. Tekrar tekrar doğum günün kutlu olsun.
    Artık şenliklerin sonuna geldik, şimdi benim ve Sermoşun doğumgünü için hazırlıklara başlayabilirik ahaha

    • Çok teşekkür ederim kuzum^^
      Ahaha üç gün üç gece süren şenlikler bu gece bitti:P Sıradaki gelsin:D
      NoelBap’ım benim:)

  2. doğum günün kutlu olsun!! geç oldu kusura bakma.. 🙂

    hediyelerin çok güzelmiş.. güle güle kullan, oku, izle, tak takıştır.. :)) valla herkese lazım böyle bir dost.. benim de var çok şükür.. bilirim kıymetini yani.. :))

    kitapları merak ettim.. ediniciğim en kısa zamanda.. 🙂

    ahahah yüz maskesi.. biz bazen annemle yapar, sonra da birbirimize güleriz.. tabi maske kurudukça mimik yapmak zorlaşır.. aksi gibi daha da çok güleriz ve maske mahvolur.. :)) hakikaten can sıkılmasına karşı birebir.. :))

    • Çok çok teşekkürler sizomizo, ne kusuru geç olsun güç olmasın haha^^
      Çok teşekkür ederim ben de çok beğendim. Ah şanslı insanlarız demek ki biz 🙂
      Kitaplardan Sınırın Güneyinde, Güneşin Batısında’yı çok beğenerek okudum. O yüzden gönül rahatlığıyla tavsiye ederim;)
      Ah dediğin gibi can sıkıntısına birebirmiş, bundan sonra sıkılınca maske yapıcağım haha^^
      Tekrar teşekkür ederim 😉

    • Çok çok teşekkürler mydestiny 😉
      Ah değil mi, İmkansızın Şarkısı çok güzel görünüyor, elimdeki kitabı bitirir bitirmez buna başlıyacağım.
      Hepbirlikte nice yıllara^^

Bir Cevap Yazın

