Yeni Albümleriyle Lee Seung Gi ve Tablo

Durun durun yine başlığı açıklamam lazım:P

Seung gi ve Tablo birlikte albüm çıkarmadılar. Sadece ikisi de uzun bir aradan sonra 13 Ekim tarihinde müzik piyasasına süper bir dönüş yaptılar. Dünden beri bu iki şarkıyı dinliyorum.  Artık blog adına açtığım facebook adresini bildiğiniz mini-bloga çevirdim. Her türlü yeni haberi oradan paylaşıyorum. Bu şarkılarıda ordan paylaşmıştım ama sizin de haberiniz olsun istedim.

*Öncelikle Lee Seung Gi’den başlayalım: Alone In Love ismini verdiği albümün -daha doğrusu dijital single’ın-  çıkış parçasıyla müzik listelerinde üst sıralara yerleşti. Şarkıda ki rap bölümlerini Ra D. (Ra D için bakınız) söylüyor ve diyaloglarda ki ses Han Hyo Joo’ya ait^^

*İkinci olarak Tablo AirBag albümüyle uzun bir aranın ardından dinleyicisiyle solo olarak buluştu. (kendisi Epik High grubunun üyesiydi ) Şarkıya R&B şarkıcısı Na Ul eşlik ediyor^^

İki şarkıyı da çok ama çok beğendim ama hangisini daha çok beğendiğime henüz karar veremedim:) Zaten müzik listelerinde de iki şarkı kıyasıya rekabet halinde. Bazı listelerde Lee Seung Gi ilk sırayı alırken Tablo ikinciliğe yerleşiyor. Bazılarında ise Tablo ilk sırada yer alıyor. Bu ikili ile yarışan Kim Hyun Joong’un Lucky Guy şarkısını da unutmamak lazım. Onun içinde buraya bakabilirsiniz. Biraz zaman geçince daha net sonuçlar almak mümkün olabilir. Hayır, hayır Seung Gi’ye torpil yapmamalıyım, hayır adil olmalıyım hayır, hayır… Tamam yaa en çok Seung Gi’nin şarkısını beğendim, söyledim gitti:P

Yeni Albümleriyle Lee Seung Gi ve Tablo” üzerine 4 yorum

  1. Hayırlı olsun albümleri ikisinede de ben Tablo’dan yana beğeni oyumu kullanıcam. İlk defa dinledim senin paylaşımınla teşekkürler. :))Lee Seungi evet güzel ama benim sürekli dinleyeceğim bir şarkı değil. Tablo’yu hemen sevdim hatta bu yorumu yazarken bir yandan blogundan Tablo’yu dinlemekteyim. Yazı için teşekkürler. :)))

    • Rica ederim 😉
      Çaktırma ben de Tablo’yu daha çok sevdim ama Seung Gi’ye torpil geçiyorum haha^^ Torpilin de bu kadar açığını görülmedi:P

  2. tabi ki seung gi’nin şarkısı daha güzel. yoruma gerek yok zaten, seung gi varsa tartışmasız ve torpilsiz birincidir 🙂

Bir Yanıt Bırakın

