Crush and Blush (Misseu Hongdangmu)

Ne diyeceğimi bilemediğim filmlerden biriydi. Aslında beğenip beğenmediğimi bilmiyorum. Sanki çok şey yapılmaya çalışılmış ama hepsi yapılamamış gibiydi. Doğrusunu söylemek gerekirse yapımcılığı Park Chan Wook üstlenince bir de türü komedi-dram olunca  bir I’m a Cyborg, But That’s OK bekledim. Nereden bu kanıya vardın diye sorarsanız, tüme varım yaptım ya da tümden gelim de yapmış olabilirim:P Ne yaptıysam onun yanlış olduğu kesin.

-Merhaba lafı uzatma huyum. Ha bir de hoşçakal-

Filmimiz klasik bir kaybedenlerin hikayesi olarak başlıyor. Bayan Me Sook lisede Rusça öğretmenidir. Bu lise onun için özeldir çünkü öğrenciyken aşık olduğu öğretmeniyle aynı okulda çalışmaktadır. Sorun şu ki; aşık olduğu öğretmen çoktan evlenip çoluk çocuğa karışmıştır ama Me Sook hislerinin karşılıklı olduğunu düşünmektedir. Hatta Bay Seo’nun ona içinde şifreler olan mesajlar gönderdiğini idda etmektedir. (Şizofren değil gençler rahat olun, bu mesajların sırrı sonradan açığa çıkıyor. ) Me Sook kızdığında, sevindiğinde yani her türlü duygu belirtisi gösterdiğinde yüzü kızardığı için öğrenciler ona kırmızı surat diye bir lakap takmıştır ve pek sevilen bir öğretmen olduğu söylenemez. Me Sook bir gün diğer Rusça öğretmenin Bay Seo ile bir ilişkisi olduğu öğrenir. Üstelik bu öğretmen onun yerini almış ve o da ortaokula kendinin bile bilmediği İngilizceyi öğretmek üzere gönderilmiştir. Burada Seo’nun kızı ile tanışır ve birlikte Bay Seo ile Rusça öğretmenini ayırmak için planlar yaparlar ama planları ters tepince işler karışır.

Film başlarda gayet iyi gidiyordu. Me Sook’un cildiyeciye psikolog muamelesi yapıp tüm hayatını anlatması komikti. Adamın onun yüzünden muanehanesini taşıması da ayrı bir komikti. Me Sook ve Seo’nun kızı Jong Hee’nin gece toplanıp bilgisayar başında numaralar çevirmeside filmin güzel yerlerindendi.  Sonradan olaylar bir karıştı ki işin içinden çıkabilene aşk olsun. Gong Hyo Jin’in bu filmle 2008 Uluslararası Busan Film Festivalinde  en iyi kadın oyuncu ödülünü aldığını da not düşeyim.

Aslında bu postu yazmamın nedeni  izleyenlerin fikrini almak. Ben ortada kaldım. O yüzden mutlaka izleyin diye tavsiye etmeyeceğim ama izlediyseniz fikrinizi soracağım^^

Crush and Blush (Misseu Hongdangmu)” üzerine 8 yorum

  1. ben bu filmi izleyeli bayağı oldu konusunu falan da pek hatırlamıyorum aslında. ama aklımda kalan şu ki çok sevmemiştim çünkü çok karmaşık ve temasız gelmişti bana, kadın sevdiği adamın kızıyla iş birliği falan yapmaya çalışıyor da ee diye kalıyor insan filmin sonunda, bir türlü sürükleyemedi beni bitsin diye zar zor bekledim.. tuhaf filmler listesine bir tane daha ekledim kısacası 🙂

    • Ah benim gibi hisseden biri daha 🙂
      Ben de acaba çok şey beklediğimden mi sevemedim yoksa gerçekten karışık bir filmmiiydi diye kendi kendime düşünüyordum:) Aynen dediğin gibi başlarda bir şeyler olsun diye bekliyorsun ama bir şeyler bir türlü olmuyor:/

      • Yok kilo almamış, zaten yüzü tombik görünüyordu her zaman:) Bence güzel bir kız yaa, ben çok seviyorum hem kişilik hem de oyuncu olarak^^
        Hatta en sevdiğim aktrislerden^^

    • Ben ilk Hello, My Teacher’da sevdim sonra Pasta, sonra Greatest Love derken öyle gitti, izlemediysen diğerlerini de tavsiye ederim^^

Bir Cevap Yazın

