Lee Seung Gi’den Son Haberler (Ocak 2012)

Bu aralar Lee Seung Gi haberleri fazlasıyla gözüme çarpınca ben de bu haberleri biriktirip aylık bir post yazma kararı aldım. Seung Gi bu günlerde Güney Kore’de pek popüler sanırım. Ya da benim gözüme sürekli onun haberleri çarpıyor. Ayrıca haber biriktirmek de ne oluyorsa, taso mu bu?  Taso demişken küçükken ne tasolarım vardı benim yaa… Diye bu konuya gireceğimi sandıysanız yanıldınız. Tasolardan girersek Pokemonda çıkamayız, Ash, Misty, Brock derken…. Eyvah, sanırım girmiş bulunduk konuya:P Yeni bir paragraf yeni konuyu doğurur diyerek paragraf başı yapalım o zaman.

  • Seung Gi haberlerine geçmeden önce geçtiğimiz günlerde (13 Ocak) 25. yaş gününü kutladığını haber vereyim. Blogda yazmasam da facebook olsun twitter olsun, tumblr olsun çeşitli sosyal medya aracılığı ile doğum gününü kendi çapımda kutladım:P Kendisi de 3 gün 3 gece kutlamış olacak ki değişik pastalar ile poz vermiş. bu arada fotograflarda da göreceğiniz gibi 26. yaşı diyor. Bu fark Kore’lilerin doğduğunda direk 1 yaşında sayılması ile alakalı.

Bu pasta Airen’lerde gelmiş. (Airen, Seung Gi’nin fanlarının adı. Örnek: Astrea)

Credit : @HOOKGYJ
Seunggilove Sunheelove cafe + Seunggilove Sunheelove in Japan + China Cafe’s cake

Bir kutlama daha:

Ödül Töreni Hasılatları

  • Her yıl sonunda olduğu gibi bu yılda Kore TV kanalları ödül törenlerini düzenlediler. Bu törenlerde Seung Gi eli boş çıkmadı. KBS’nin Ödül Töreninde Entertainment Daesang Ödülü:  1N2D programı üyelerinin (Lee Seung Gi, Eun Ji Won, Uhm Tae Woong, Lee Soo Geun, Kim Jong Min) oldu.

  • SBS’nin ödül töreninde ise Yılın En Mükemmeli Ödülü, Halkın Popüleri Ödüllerini aldı.
  • Hazır ödüllerden söz açılmışken yakın zamanda düzenlenen 21. Seul Müzik Ödülleri ile ödül konusunu kapatalım. Lee Seun Gi buradan Popülerlik Ödülü ile döndü.

Lee Seung Gi ve Ha Ji Won The King’te Birlikte Oynayacak

  • MBC’nin mart ayında yayınlanacak dizisinde Güney Kore’de hala krallık yönetimi sürmektedir. Bu dizide  Lee Seung Gi veliaht prensi, Ha Ji Won ise Kuzey Kore ajanını oynayacak. İkisi arasında ki anlaşmalı evliliği konu alan dizi yılın  iddialı romantik komedilerinden. Dizinin ilginç bir özelliği de daha önce erkek baş rolü için Cha Seung Won’a teklif götürülmesi. Hatırlarsanız Greatest Love’da Dok Go Jin rolü için önce Lee Seung Gi’ye teklif gitmiş, yoğun programı nedeniyle katılamamıştı ve dizide konuk oyuncu olarak izledik. Şimdi de ilk teklif Cha Seung Won’a gidiyor ve kabul etmemesi üzerine Lee Seung Gi oluyor. Belki bu dizide de Cha Seung Won’u konuk oyuncu olarak izleriz;)
Cha Seung Won ve Lee Seung Gi birlikte Program mı Sunacak?
  • Yukarıda bahsettiğimiz gibi çeşitli tesadüflerle bir araya gelen ve iyi anlaşan iki oyuncu için SBS yapımcıları birlikte bir program sunmalarını teklif etmiş. Şimdilik “100 Person Table” adı verilen program için ikiliye teklif gitmiş ama henüz cevap gelmemiş. Kabul etsinler diye dilek mi tutsak ne yapsak;)

1N2D’in 2. Sezonunda Lee Seung Gi Olacak mı?

  • En sevdiğim programlardan biri olan 1N2D Lee Leung Gi’nin programa devam edemeyecek olmasıyla bu sezonu bitirip yeni üyeler ve küçük format değişiklikleriyle 2. sezon olarak devam etmeye karar verdi. Ancak yeni üyeler ve eskilerden kimin kalacağı konusunda ki belirsizlikler hala devam etmekte.

Hangi Ünlünün Evi En Pahalı?

Jang Geun Suk’un “Size ne oğlum benim evimden.” pozu.

  • Evet, insanlar yememiş içmemiş merak etmiş ve uğraşıp bunu araştırmışlar.  Hazır onlar bu kadar uğraşmışken biz de bahsetmezsek olmaz. İlk beş belirlenmiş ve en pahalı eve sahip Jang Geun Suk olmuş. İkinci sırada Lee Seung Gi, üçüncü sırada Big Bang’den T.O.P, dördüncü sırada Kim Hyun Joong ve beşinci sırada JYJ’den Junsu var. Onları takip eden isimler ise JYJ’den Yoochun ve Jaejoong. Anlaşılan JYJ grubu iyi kazanıyor;)

Lee Seung Gi’nin Çocukluğu

Şu yukarıda ki şeker mi şeker, şirin mi şirin tatlı mı tatlı bebek Lee Seung Gi oluyor. Daha o zamandan belliymiş o tombiş yanaklar. Diye sevgi pıtırcığı olmadan önce habere geçeyim yoksa bildiğim bütün sevgi sözcüklerini sıralayabilirim.

  • SBS’nin “Truth or Dare” programının 25 Ocak’taki yayınında Seung Gi’nin kuzeni onun çocukluk fotoğraflarını paylaşmış.  bununla kalmamış çocukluk anılarını da anlatmış. Seung Gi’nin küçükken çok kötü bir şekilde düştüğünü ve hala izlerinin olduğu söylemiş.

Lee Seung Gi Hangi Şarkıyı Söylediği İçin Eleştirildi?

  • Lee Seung Gi, 2011 KBS Gayo Party’de şarkıcı Yoo Seung Joon’un  “Na Na Na” ve “Passion” şarkılarını söylediği için eleştirilmiş. Bunun nedeni ise Yoon Seung Joon’un askere gitmemek için 2002 yılında Amerikan vatandaşlığına geçmesiymiş. Bu yüzden Yoon Seung Joon’a  karşı olumsuz bir yargı oluşmuş ve gördüğünüz gibi şarkılarının bile başkaları tarafından söylenmesi eleştirilir olmuş. Güney Kore’nin klasik dışlama politikalarından diyorum ve bu yönlerini sevmiyorum.

Lee Seung Gi’nin bu performansına göz atalım:

*Bu videoda Seung Gi’nin havalı hareketler yaptıktan sonra sırıtıp her şeyi batırması süperdi. Tutamıyor çocuk gülümsemesini, boşver kuzum sen havalı görünme tatlısın sen tatlı:P Ayrıca iyi dans ettiğinide bu videoda görebilirsiniz.

Bu ay ki haberler bu kadar, bir daha ki ay yeni Seung Gi haberleri ile görüşmek üzere;)

Kaynak: allkpop, soompi

Lee Seung Gi’den Son Haberler (Ocak 2012)” üzerine 9 yorum

  1. The King haberlerini uzun zamandır duyuyor ve büyük heyecanla Sevgili unnimin dizisini bekliyordum ama Seung gi ile ikili olarak nasıl görünecekleri konusunda teraddütlerin en büyüğünü yaşıyorum şu saniyelerde. Beni şaşırtan bir ikili olurlar dilerim (:

    Ev meselesine gelince Sürmeli kuzum Sukkie’nin evinin bu kaa pahalı olarak listeye bodoslamadan zirveden girmesi nedense beni hiç şaşırtmadı 😀 Ama bu liste heralde en pahalı eve sahip oppalar şeklinde ayarlanmış olsa gerek diye düşünüyorum. Yoksa unnilerin ilk 5’i bu kadar boş bırakacağını düşünemiyorum ^^

    • Aynen bende ikisini pek yakıştıramasam da bir umut bekliyorum belki rolleri gereği pek yakışırlar belli olmaz:P Cha Seung Won ile Ha Ji Won yaş itibariyle daha uygundu sanki:D Benim kuzum küçük kaldı Ha Ji Won’un yanında:P Ama bekleyip görelim belki bizi şaşırtırlar 😀
      Valla ünlüler diye haber yapmışlar ama bir hatun yaptıysa haberi algıda seçicilik yapıp direk namcalara odaklanmış olabilir:D

  2. Lee Seung Gi ve Ha Ji Won ikiside sevdiğim oyuncular 🙂 Kore dizilerindeki tarihi kıyafetleri görmekten gına gelse de bunu izlerim büyük ihtimalle. Bu arada twitter filan demişsin. Twitter hesabını kapatmamış mıydın? 🙂

    • Bu dizide tarihi kıyafetler olmayacak çünkü 2012 yılında isim olarak kraliyet hala varmış gibi olacak. My Princess gibi diyelim^^
      Uzaktan Al Haberi için açtığımız twitter hesabı var ya ondan bahsettim:)

  3. Şimdi anladım 🙂 Teşekkürler bu bilgi için de.

    Tamam 🙂 Ben de twitter’a kişisel hesabınla geri döndün sandım.

  4. woaa lee seung gi yeni diziyle mi geliyor? bi an tarihi dizi sanıp dudak bükmüştüm ama yorumlarda dizinin 2012’de geçeceğini öğrenince çok sevindim 🙂 gerçi o olsun da her türlü izlenir 🙂

    • Haha yalnız değilsin ben de haberi ilk gördüğümde prens lafını duyunca tarihi sanıp ama Seung gi varsa izlenir yaa yapmıştım 😀

  5. süper bir haber olmus. bu arada famous princesses filmini nerden izleyebilirim bütün siteler kapanmıs ve türkçe alt yazılı omasıda gerk 😥

Bir Cevap Yazın

