Catch Siwon If You Can “Siwon’un Londra Gezisi”

Yok yok “Sıkıysa Yakala”  Kore versiyonunun çekildiğini haber vermeyeceğim. Yine Siwon’un twitter şirinliklerinden bahsedeceğim. Daha önce Cat Series yazısında olduğu gibi Siwon’un twitter fotoğraflarına dalacağız. ( Bu yazılar da bir seri haline mi geliyor ne?)

Super Junior üyelerinden Choi Siwon geçen günlerde bir seyahate çıktı ve hayranlarına nereye gittiğini söylemeyerek fotoğraflardan tahmin etmelerini istedi. Hatta “Catch me if you can” yazarak bunu bir oyuna dönüştürdü ama yakalanması çok uzun sürmedi. Şimdi Siwon rehberliğinde Londra gezimize başlayalım:

  • 21 Ocak günü aşağıdaki fotoğrafla birlikte: “Incheon Havalanındayım.  Bir yere gidiyorum, haydi tahmin edin… eğlenceli olacak.” yazdı.

  • Hayranlarından tahminler gelirken ikinci fotoğraf bir restaurant mutfağından geldi: “Harika şehir. Lezzetli yiyecekler! Haha, günaydın güzel dünya.” dedi. Buradaki “güzel dünya” Siwon’un twitterdan seslenme şekli oluyor, her tweetinde görebilirsiniz:) Yeni bir hitap şekli çıkarıp kelime dağarcığımıza katkıda bulunduğu için buradan kendisine sevgiler:P

  • Bu fotoğrafın hemen ardından “Çok yedim. Güzel bir cadde. burada kendimi ihtişamlı hissediyorum. (?) Sevimli bir yer. Nerede olduğumu tahmin edin:)” diyerek aşağıda ki fotoğrafı yayınladı.

  • Bu fotoğraftan sonra tahminler Avrupa yönünde yoğunlaştı tabi ki ve Siwon yeni bir tweet girerek: “Evet Avrupa’da bir yer. Daha çok tahmin.” diyerek işi iyice oyuna çevirdi. bu kısımlarda ne kadar eğlendiğini tahmin etmek istemiyorum, artık canı ne kadar sıkılıyorsa eğlencesi bu oldu:P 22 Ocak fotoğraflarından devam ediyoruz. Gelen mentionlarda ki tahminler İtalya üzerinde yoğunlaşmış olacak ki: “İtalya yanlışşşş;P Keşke orada olsaydım. YAKALAYABİLİRSENİZ YAKALAYIN:D” yazdı. Daha doğrusu benim de pek sevdiğim film çevirisiyle “Sıkıysa yakalayın.” dedi.

  • Aynı gün bir fotoğraf daha geldi, bu sefer Korece bir tweetle: “Klisede ayindeydim. Doğru bilenler şiişşttt, henüz tam yerimi söylemedim. Sıcak karşılama için kardeşlerim ve Lee Sangbo’ya minnettarım. Bu kadar ipucu yeterli^^?” diyerek aşağıdaki fotoğrafı yolladı.

  • Bu sırada tabi ki İngiltere (Londra) tahminleri gelmişti ve Siwon ne kadar saklasa da twitter ahalisi orada olduğundan emindi. Ertesi gün yani 23 Ocakta bir fotoğraf daha geldi ve Siwon yakalandığını anlamış olacak ki:

“Merhaba harika şehir Londra. Haydi harika zaman geçirelim. İşte şimdi beni buldunuz:P”

  • Nerede olduğunu söyledikten sonra yeni oyunlar peşinde koşan Siwon, bu seferde: “Eğer beni yakalarsanız, sizi öpeceğim.” diye yeni bir oyun başlattı. Bu arada da gezdiği yerleri de fotoğraflamayı ihmal etmedi. Bir de şuradaki hatuna “beautiful woman” diyerek hayranlarını kalbini kırdı:P

  • Hayranlarını üzdüğünü anlamış olacak ki, 24 Ocağı sabahı aşağıda ki fotoğraf ile gönlümüzü aldı:P “Tıraş oldum. Günaydın güzel dünya. Gününüz eğlenceli geçsin.” (Cidden bunu sabahın köründe gördüm ve günüm hayli eğlenceli geçti. Dileklerin tutuyor Siwon’cuğum:P )

  • Ve Siwon hayranları tarafından yakalandı, bakalım sözünü tutmuş mu? “Beni buldular. Sözümü tuttum ellerinden öptüm. İyi eğlenceler dilerim.”

  • Bundan sonra yine güzel Londra manzaraları gördük ve Siwon rehberliğinde Londrayı gezdik:P  Tabi bu arada ELF’ler olarak boş durmadık ve twitterdan Siwon’u Türkiye’ye çağırdık. “Siwon come to Turkey” TT yapmaya çalıştık, başarılı olamasak da kendi çapımızda eğlendik:D

  • 25 Ocak günü Siwon yine kalabalık bir fotoğraf paylaşarak “Londra’da ki çekim programı bitti. Aniden bastıran soğuk havada bile güzel iş çıkardınız. Tüm çalışmanız için teşekkürler.” dedi.

  • Siwon Londra’da tesadüfen Taegeuk Warrior ekibi ile karşılaşmış ve birlikte çektirdikleri fotoğraf: (Bu ekip oyuncu Ki Sungyong, Park Juyoung ve Ji Dongwon’dan oluşmakta.)

  • Birazda Siwon’la Londra sokaklarını turlayalım:

Çok eğlenmiş gibi görünüyor değil mi? 😀

  • Hatıra eşyası alınmazsa ben o geziye gezi demem. Siwon’da öyle düşünmüş ve bunları almış:

  • Bu arada Siwon Londra’dayken diğer üyelerle mentionlaşmaları görülmeye değerdi. Önce Eunhyuk ondan hemen Kore’ye gelmesini ve twitterda bir milyon takipçi için ona yardım etmesini istedi. Daha sonra Leeteuk ondan İngiltere’den sonra İtalya, oradan Fransa’ya oradan da Almanya’ya uğrayıp onun siparişlerini getirmesini istedi.
  • Ve 28 Ocak günü İngiltere gezisinin son gününde  Siwon “Benimle Kore’ye uçmak isteyen var mı?” diyerek aşağıda ki fotoğrafı gönderdi:

Olmaz mı?

  • Ve 28 Ocak akşamı: “Birazdan bineceğim. Bana gösterdiğim sevgi için teşekkürler Londra, şimdiden özledim. Tanrı sizi korusun, yakında görüşmek üzere.” diyerek havaalanından bir fotoğraf gönderdi.

  • Bir gezi ve twitter serisinin daha sonuna geldik, Siwon’un da dediği gibi “Evim evim güzel evim. Ama hava çok soğuk. Yarın Tayland’dayım. Birlikte güzel bir geçirmeye hazır mısınız?”

Kaynak/ Source: Siwon Twitter

Catch Siwon If You Can “Siwon’un Londra Gezisi”” üzerine 15 yorum

  1. Benim universitenin civarinda bir cok fotosu var, yanimdan gecmis ve taniyamamis olabilir miyim acaba, merak ettim simdi 🙂

  2. Twitter’ında Siwon’nun London gezisine rastlamıştım paylaşımlarına ama senin yorumlarınla çok eğlenceli olmuş “ben de mi olaydım orada acep?”diye düşündüm okurken. ^^ Ama ne yalan söyliyim sıkıldığı anda da bulmuş olsa bu “sıkıysa yakala” oyununu bana çok eğlenceli geldi güzel fikirmiş Siwon. (*^ω^)人(^ω^*)

    • Haha bende her gün twitterdan takip ettim arada mention falan attım, onunla beraber biz de eğlendik takip ederken:D
      Çok teşekkür ederim^^

  3. tatili fırsat bilen arkadaşım, kaçak net buldum ben de buralarda olacağım umarım 😀 yazılarını bekliyorum, ayrıca bu güzel paylaşımın için tşkkk 😀

    • Vuhuu super:)
      O zaman yine dizi sohbetlerine devam ederiz;) O değilde bu tatil ne çabuk geçti yaa 2. haftası bitecek:(
      Ben de yorumun için çok teşekkür ederim canum 😉

  4. ellerine sağlık, cidden yeni bir seri mi çıktı ne 😀 siwonda insanı izlettiriyor cidden 🙂
    yalnız biz böyle siwon’u melül melül tek başına gezerken düşünürken aklıma acaba fotoğrafları çeken kimdi sorusu geldi, kız arkadaşıysa çıksaydı çok gülerdim 😀 😀 bir de bu çocuk yakışıklı tamam ama şeytan tüyü de var di mi! 😀 1milyon takipçiyi hakkıyla kazanmış yavru 😀

    • Haha valla Siwon’un twitter maceralarını yazarken bloga özgü bir seri çıktı gibi haydi hayırlısı:P Siwon devam ederse seride devam edecek 😀
      Yok tek başına değil aslında bir sürü ile geziyor o toplu fotoğraftakinlerin bir kaçı yanındaymış. Otelde çıkarken falan videoları var gören telefona sarılmış:D
      Valla öyle 1 milliyonu geçti bile en son Donghae’de 1 milyon yaptı bakalım Eunhyuk ne zaman kavuşacak:)

  5. @Merve
    Anam aynen bende tatil tatil dedik ama bir dizi bile bitirebilmiş değilim, Padam Padam izliyorum ben, sevdim baya az kaldı onu bitirebilecem ancak sanırım:D
    Evet 5 şubatta Ankara’ya gelicekmiş. Valla tüm grupla gelseydi bir düşünebilirdim ama yalnız gelince hiç gidesim gelmedi 😀

    • ahh ahh ben tatilde yapamadığımı geçtiğimiz 2 günde 49days’i bitirerek yaptım, geceleri rüyama kadar girebilirler rahatlıkla, o kadar meşgulüm onlarla şu anda 😀
      Ben de Padam Padam’ı izliyorum çok beğendim ama altyazıları geç geliyor diye farklı sitelerden ingilizce altyazı ile izliyorum 15te kalmıştım en son, farklı bir hikaye olunca güzel oluyor

      Siwon, Donghae filan gelseydi gitmeyi düşünebilirdim, Lee Min Ho gelseydi kesin giderdim 😀
      bir gün onlar da gelseler fena olmayacak gibi 🙂

  6. “Odandan cik ta misafirlere bi hosgeldin de hayvan eti yemis.” diyesim geldi 🙂 Adam Londra’da orda burda gezerken bile internet otakusu modunda takiliyor…twit twit nereye kadar.

    O degil de eskiden sevdigimiz unluler bizim icin allah gibiydi. ulasilmaz, gorulmez, konusulmaz, dokunulmaz..roportajdan roportaja anca gorurduk konustuklarini. Bi posteri ya da kartpostali ele gecince muzayededen milyarlik tablo almis gibi gururlanirdik..pii. simdi hepsi dayi oglu erkan gibi telefonun obur ucunda..Olsun. Buna da alisir gonul :p

    • Haha twit kurdu o sağolsun her yaptığını haber veriyor bizi burda merakta bırakmıyor 🙂
      Valla öyle oldu her ne kadar onlar bizi okumasada biz onlara mention atıp duymuş gibi davranıyoruz:P Gerçi Türk ünlüler baya takip ediyor mentionları anladığım kadarıyla ee takip edenlerin sayısı az olunca her hal böyle oluyor:P

  7. Bunu yeni gördüm 🙂 Siwon bence ilgiye son derece alışık olduğundan kendisini pek kimsenin tanımadığı bir şehirde yalnız hissetti kendini. Biraz egosunu korumaya ihtiyacı vardı. İnternet sağolsun imdadına yetişti. Hem özgür, hem değil gibi 🙂 Bir de ne o el öpme, ben yanaktan bir buse almadan bırakmazdım 🙂 Beni öpmesine gerek yok ha ha ha 🙂

    • Ahaha sen bunu yeni gördün ben 2. bir Siwon yazısı yazdım bile 😀
      Ah bencede öpmüşlerdir kaçar mı:) O hayranları kızdırmamak için öyle diyor:P

Bir Cevap Yazın

