Buralardayım^^

Sanırım yazmayı unutmuşum. Daha doğrusu postlara giriş yapmayı, son postumun üzerinden bir ay geçince unutmamak mümkün değil. Bir de son post harem postu olunca dedim kalsın biraz her girdiğim de bakayım gözüm gönlüm açılsın falan…

Bu yıl son senem olduğu  için bir dolu sınava giriyorum. Sınavlar yaklaştıkça da bir süre ortadan kaybolup test alemine giriş yapacağım. Bu pazar itibariyle birini atlattım. (Bakınız: ÜDS) Mayısta iki tane daha var, tabi ondan önce vizeler var.  Bu sözlerden anlaşıldığı gibi Nisan’da yine bir kayboluş var ama Nisana kadar buralardayım. Yarım kalan dizilerimi tamamlamayı, izlemek istediğim filmleri izlemeyi ve bir kaç tanıtım postu yazmayı düşünüyorum, tabi gezme tozma işlerini hiç söylemiyorum.

Bunların dışında Uzaktan Al Haberi bloguna daha sık güncelleme yapacağız. Post yapılamayacak kadar kısa haberler ya da tek fotoğraflı, tek videolu haberler, son çıkan klipler gibi haberleri Blogun Facebook Sayfasında direk ileti olarak yayınlayacağız. Takip etmek isterseniz her daim bekleriz;) Tabi aynı şeyler Twitter Hesabı için de geçerli^^

Şimdilik haberler bu kadar, yeni postlarda görüşmek üzere diyorum^^

Bir Cevap Yazın

