K-Pop’daki Gender Bender Olayı ve NU’EST’ten Ren

Aslında size sadece Ren’den bahsetmek istiyordum ama geçenlerde şuradaki yazıyı okuyunca konuyu biraz daha genişletmeye karar verdim.  Ren, Pledis Entertainment’in ilk erkek grubu olan NU’EST’in üyelerinden biri, Pledis’in “Altın Çocuğu” olarak da biliniyor. Tumblrda takip ettiğim hesaplardan biri NU’EST hayranıydı ve ilk tanıtımlarından beri fotoğraflarını paylaşıyordu. Bu yüzden grubun adını bilmesem de yüzlerine aşinaydım.  Daha sonra Ren tarzıyla ilgimi çekmeye başladı ve “Nasıl bir grupmuş ki bu?” diye, şarkılarını dinlemeye başladım ve pek beğendim. En sonunda NU’EST -aslında daha çok Ren- hayranı oldum. Bu sene o kadar çok yeni grup çıktı ki artık hangisi takip edeceğimizi şaşırdık. Aralarında çok iyi olanlarda var ortalarda seyredenlerde var. NU’EST’in geleceği iyi görünüyor.

Biraz gruptan bahsetmek gerekirse Pledis Boys olarak Ocak 2012’de tanıtımlara başlayan grup resmi olarak Mart ayında Face şarkısı ile çıkış yapmıştır. Adının açılımı: Nu (İngilizce New’in oradaki okunuş ve kısaltması diyebiliriz), E (Sağlam- İstikrarlı), S (Stil), T(Tarz). Üyelerin isimleri yukardaki fotoğrafta soldan başlarsak: Min Hyun, Ren, JR (Junior Royal), Baek Ho, Aron. Yaşları ise tahmininizden küçük o konuya girmeyelim en büyüğü 1993’lü diyeyim sadece, o da Aron oluyor:)  Grubun en yakışıklısı ve beğenileni  JR gibi görünüyor ama benim ilgimi Ren ve Aron çekti. Neyse küçük bunlar o yüzden hiç yan gözle bakmıyorum:P  Aşağıdaki parça çıkış şarkıları ve çok sevdiğimi söylemeliyim^^

Gelelim gender bender olayına: sizinde fark ettiğiniz gibi Ren’in kadınsı bir tarzı var. Biz kpop severler bu tarza alışığız ama Ren’in ki biraz daha baskın  ve kpop hayranlarını bile “Acaba kız mı?” diye yanılgıya düşürebiliyor. Buradan sonra yukarıda bahsettiğim yazıdaki düşüncelerin özetini aktaracağım ve daha sonra tekrar kendi yorumuma geleceğim.

NU’EST’in tanıtımları sırasında Baek çok erkeksi bir imaj çizerken, Ren’in de tam tersine kadınsı bir imaj çiziyor. İlk bakışta bize amber’i hatırlatıyor. Amber’de durum tam tersine işliyor. Bir çok kişi, bir kız grubunda erkek imajı çizen Amber sayesinde, F(X) tanıdı. Prenses Sulli veya Jessica’nın sevgili kardeşi Krystal sayesinde değil. Belkide Pledis de bu düşünceden yola çıkmıştır. Aynı zamanlarda çıkış yapan EXO, 20 yakın tanıtım videosu yapıp hala çıkış yapmamakla ve B.A.P ise tüm üyelerinin sarışın olmasıyla dikkat çekmişti. NU’EST’in tanıtımlarında da en çok Ren konuşuldu. Bir taraftan da Amber’in görünüşü tamamen onun tarzı gibi görünüyor ama Ren’in tanıtımlarında makyajı, saçları ve bakışları ile oynuyor gibi görünüyor. Henüz çıkış yapmadıkları için tam olarak bilmiyoruz.

Evet son cümlede de söylediği gibi daha grubun tanıtım zamanlarında yazıldığı için henüz rol yapıp yapmadığını bilmiyoruz denmiş. Kendi fikrimi söylemem gerekirse: bence kesinlikle rol yapmıyor, Amber gibi onun da tarzı böyle. Grubun Making Star programı için çekilen görüntülerini izlerseniz siz de benim gibi düşünebilirsiniz. Ayrıca ilk başta soğuk biri gibi dursa da pek şirin olduğunu göreceksiniz. Belki de şirketler üyelerde ki bu yönü görüp altını çizerek popülarite ve reklam için kullanıyor olabilirler. Ancak sırf bu yüzden rol yaptıklarını düşünmüyorum. Her ne kadar reklam amaçlı olsa da ve grubun adının bu şekilde duyulması sağlansa da grup sağlam ve şarkıları iyi olmadıkça hiç bir yarar sağlamayacaktır. Evet ben de NU’EST’i Ren sayesinde tanıdım ancak tanıyınca şarkılarının iyi olduğunu gördüm ve takip etmeye devam ederdim. Eğer grup gerçekten iyi olmasaydı bir kere meraktan dinler geçerdik. İlk başlarda Ren sayesinde dikkatleri çekse de zamanla yetenekli üyeleri, iyi şarkıları sayesinde gelişmeye ve bununla anılmaya başlanacaktır.

Ve son olarak sizlerin fikirlerini almak istiyorum. Kpop’da ki gender bender olayı hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce reklam kokan hareketler mi yoksa gerçekten tarzları mı böyle? Bir de NU’EST’i nasıl buldunuz? Aslında en çok merak ettiğim sizce de Ren çok güzel değil mi yaa? Kıskançlıktan ölebilirim:D Bunların cevabını istiyorum diye bitirelim:P Tabiki cevap vermek isterseniz 🙂

Not: Postun fikir kaynağı yukarıda linkini verdiğim yazıdır.

Reklamlar

K-Pop’daki Gender Bender Olayı ve NU’EST’ten Ren” üzerine 56 yorum

  1. reklam olduğunu sanmıyorum bir çok grupta kıza benzer bir tip oluyor -özel olarak mı seçip koyuyorlar bilemeyeceğim :D- ve o tarz çok sonra değişiyorsa değişiyor. ren maknaeydi yanlış hatırlamıyorsam. eğer ona “şirin olacaksın!” dedilerse belki ama halinden memnun gibi 😀 amber olayına gelirsek utanarak söylüyorum ki ben onun kız mı yoksa erkek mi olduğunu bilmiyorum. öğrenmeyi denedim ama birçok yerde “kız” derken yine birçok kişinin (kişi demek pek doğru olmadı. ergenin) ona “oppa” dediğini gördüm. zaten sonra araştırmayı bıraktım 😀
    nu’est’i nasıl buldum? aslında şarkıyı ilk dinlediğimde “oha sesleri çok toy bunların” dedim kendime ama merak işte 2.dinleyişimde oldukça beğendim 😀 zaten kpop kendine bu şekilde bağlıyor desem yeri 😀
    ren’in güzelliği konusu zaten tam depresyon sebebim. bi erkeğin benden güzel olmasını kaldıramıyor olmam oldukça doğal dimi? sorun bende değil dimi? 😀

    • Ben de düşünmüyorum, eğer öyleyse bile iyi bir reklam yöntemiymiş ahaha Ama yazıda da dediğim gibi eğer grup iyi değilse ne yaparlarsa yapsınlar işe yaramaz:) burada ki grubumuzun geleceği iyi görünüyor ben öyle düşünüyorum yan i:) İzleyip göreceğiz^^
      Ren’i görüp depresyona girmeyecek kız yoktur bence, sorun sende değil gayet normaliz ahaha 😀
      Ayrıca fikirlerini söylediğin için teşekkür ederim:)

  2. NU’EST’in performanslarını seyretmiştim şu sınıf dekorunu kullanmaları dikatimi çektimişti sonra of ama bayatlamadı mı yea havasına girmiştim okul teması her yeni çıkan grup neredeyse kullanıyo neyse konu bu değildi ben beğenmemiştim şimdi bu yazından sonra yorum için tekrar dinliyorum. ^^ İlk izlediğimdeki düşüncelerimi söyliyim “kendilerini sert erkek olarak gösterme çabasındalar demiştim hala öyle düşünüyorum aslında. Ve şarkı bana acayip derece popüler bir Amerikan şarkısının müziğini anımsatıyor bulamıyorum deli olucam. Müzik cidden çok tanıdk. Ren’nin maşallahı var ama Taemin’den sonra güzel surata sahip olmasıyla en fazla dikkat çeken oldu sanırım. Ben bu gender bender durumunun şirketler tarafından kullanıldığından tarafım Nu’est için nasıldır bilemem tanımıyorum ama dediğin gibi Ren oynamıyorsa bile şirket bunu da kullanıyordur. Ki oynuyor mu oynamıyor mu sorusu bile aslında fanların vslerin dikkatini çekmiş bu da şirketin haberli veya habersiz amacına ulaştığını gösteriyor.

    • Evet okul teması yapmayan kpop grubu kalmadı sanırım, grup kalabalık olunca en iyisi bir sınıfta toplayalım diyorlar sanırım:D Ama bunlar zaten lise çağında olduğu için güzel olmuş bir de şarkının türkçe sözlerine baktım da klipteki sahnelerle örtüşüyor gibi, hoş olmuş o bakımdan düşününce:) Sert erkek imajında haklısın ben de öyle düşünmüştüm Ren hariç diğerleri için, Ren daha çok umursamaz tiplerde:)
      Ve son dediğine de katılıyorum öyle bir amaçları olmasa da fanların böyle düşünmesini sağlamışlar ve dikkat çekmişler^^
      Yorum için çok teşekkürler:)

  3. Ren’i ben de ilk gördüğümde kız sanmıştım erkek olduğunu öğrenince de komplekse girmiştim 😀 Çok fena bir güzelliği var, kız olmalıymış 😀 Yine de bu güzelliği biraz kullanılıyormuş gibi geliyor bana, çocuğun güzelliğini makyajla falan destekleyip daha da “kız” gibi görünmesine sebep oluyorlar (Ki bu durum sanırım işlerine geliyor, popülerlik açısından)…

    Face şarkısı çok güzel olmuş, sadece bu şarkılarını dinledim gerçi ama sesleri güzel belli.

    • Haha genelde öyle yorumlar yapılmış hatta “4 erkek bir kız ne ilginç bir grup” falan demişler:) Evet bence de gerçekten doğal bir güzelliği var ama bunu makyajla vurguluyorlar artık kendisi mi öyle istiyor yoksa öyle bir strateji mi izliyorlar izleyip göreceğiz sanırım:) Ama ben çocukta o potansiyeli gördüm kendisi öyle yapıyormuş gibi geliyor:)
      Düşüncelerini söylediğin için çok teşekkürler:)

  4. Nu’est daha sadece teaser’ı çıktığı zaman çok merak etmiştim çıkışlarını sabırsızlıkla bekledim ama Ren yüzünden takip etmiyorum :/ Sadece ilk çıktıkları zaman 1-2 defa dinledim ama Ren gruptan beni soğuttu diyebilirim. Tamam kıza benzeyebilir çoğu asyalı erkek bebek yüze sahip çoğu kız gibi görünüyor ama bence bunlarınki abartı bebek yüzlülükten çıkıp tamamen kızsallaşmış zaten amber’i de aynı nedenden sevmiyorum.. Kişisel tercihlere saygım var onlar öyle sevebilirler kendilerini öyle benimseyebilirler ama bu benim hoşuma gitmiyor hem de hiç bu da benim kişisel görüşüm ^^ lafı toparlayacak olursam Nu’est çıkış parçaları güzel hoşuma gitti Ren ve birazcık da Min hyun yüzünden gruptan uzağım ama JR iyi hoş çocuk beğendim 😀

    • Tabiki olabilir kişisel görüşlerdir:)
      Ben de Ren sayesinde iyi bir grup tanımış oldum dedim dinleyince:)
      Sanırım Min Hyun en az sevilen üye, diğer yorumlara baktığımda da genelde JR’ı beğenmişler. Ben de Aron’u pek beğendim ve tabiki Ren’i 🙂
      Düşüncelerini paylaştığın için çok teşekkür ederim:)

  5. Benim de gruptan ilk Ren dikkatimi çekmişti ve ilk önce kıza benzetenlerdenim. Şu an Nu ‘est’ten favorim:)) Nu’est çok başarılı bir çıkış yaptı bence de, böyle de devam edeceklerini düşünüyorum, grubun tüm üyeleri yetenekli:D
    Ren’in güzelliği kızlar tarafından kıskanılacak nitelikte:)) Sarışın olmadan önceki fotoğraflarıyla da çok şirin olduğunu görmüştüm..
    Ben de reklam olduğunu düşünmüyorum, bence onun tarzı öyle:)) Daha sonra imaj değişikliğine gitse bile, feminen tarzını korur diye düşünüyorumm:))

    Bu arada Nu’est ‘i çok sevdim, benden çok küçük olsalar da:D

    • Evet Ren’in doğal saçlarıyla fotoğraflarına baktım da eskiden de aynı güzellikteymiş ama daha bir şirin havası varmış bu sarı renk ona biraz cazibe katmış sanki, bence iyi olmuş iyi ki boyatmış haha 🙂
      Evet imaj değişikliğine gidilse bile Ren bu tarzını koruyacaktır bence de^^
      Ah ah ben de çok sevdim ama neden bu kadar küçükler değil mi ama, bu yaş sınırı iyice düştü Kore gruplarında hayır bize yazık değil mi:)
      Yorum için çok teşekkürler:)

  6. bu yazıyı okuduktan sonra baktım gruba:)
    daha dün okudum ama dünden beri en çok dinlediğim şarkılardan biri ”face”
    hepsinin sesini çok beğendim ben(:
    özellikle baekho’nun sesi gerçekten çok güzel.
    JR ve BaekHo’nun özellikle badboy kokan hareketleri de çok hoşuma gitti(:
    çok şeker suratları olmasına rağmen gayet yakışmış o tavırlar,bakışlar.

    Ren’e gelirse eğer sıra.
    Gerçekten ben artık alıştım sanırım bu feminen görüntülere.
    O yüzden çok tuhafıma gitmedi.
    Özellikle klipte gitmedi. Daha sonra fotolarına videolarına falan bakınca ”abartmış artık^^ diyebiliyor insan da.
    Bilemiyorum kendi tercihleri diyip dinlemeyi tercih ediyorum(:
    Bir de Ren kesinlikle tam bir anime karakteri:D
    Hayır Korelilerin çoğu zaten animeden fırlamış gibiler ama Ren kadar cuk oturanı az gördüm:D
    Çocuğun duruşu,bakışı,dudaklarının yapısı bile tam bir anime karakterini andırıyor(:

    Diğer iki üyeden de bahsedecek olursam eğer;
    MinHyo’nun sesini de çok beğendim. Şarkının büyük kısmı zaten BaekHo ve MinHyo tarafından söylenmiş. Ki sesleri de çok uyumlu bence.
    Aron da çok şeker:D
    Onda da badboy havaları var,yakışmış(:

    Bir de bunlar neden bu kadar küçük ya:p
    95li olmak nedir yaa:D
    Kardeşimden küçüksünüz tam olarak noonanızım. Üzüldüm:p

    • Şarkının böle üst üste dinlenecek bir havası var değil mi:) Ben de ilk gördüğüm gün sürekli bunu dinlemiştim:)
      Haha şimdi düşününce Ren’den iyi anime karakteri olurdu bence de:)
      Ah ah neden bu kadar küçükler diye ben de her gördüğümde söyleniyorum artık kardeşim gibi seviyorum falan diyorum napalım başka yapacak bir şey yok ahaha:)
      Fikirlerini söylediğin için çok teşekkürler:)

  7. Ablamla birlikte geleneksel kahvaltilarimizin birinde yine Pops in Seoul izliyoruz. Klipte bi kac delikanlinin arasindan bakislari ustune toplaya toplaya sari sacli kakullu bi delikanli cikinca, once bi durduk. Ben icimden ‘kakul moda olmus herhalde.’ diye gecirirken ablam bam diye “gay mi?” sorusunu ativerdi ortaya. Tabi aciklayamior insan orda erkekler icin bakimin olaganligini stillerinin cok cesitli falan oldugunu. Gay de olabilir tabi ama asiri guzel bir Koreli erkek gordugumde benim aklima ilk bu gelmiyor.
    Bir de bu sac modeliyle ve bakislarla nunasi Spica kizi Narae’ye ne kadar cok benzemis…


    • Haha ben de arkadaşıma suju kliplerini izlettiğimde öyle demişti, ben de yok onların tarzı öle diye açıklamaya çalıştım tabi alışkın olmayanlar için zor:D Tabi olabilirler de bilemiyoruz ama benim de aklıma gelmiyor:)
      Evet saçları ve göz makyajı ile benzemiş ama Narae kusura bakmasın Ren daha güzel ahaha 😀

  8. ben grubu ren sayesinde tanımadım şahsen 🙂 sunbaenim’n bak bu grup yeni dinle bakiim beğencekmisin mesajıyla tanıdım 🙂 ilk dinlediğimde hmm güzelmiş beğendim şarkıyı ama çocukları kuzucuklar listesine alamam valla o klipte dövülen çocuk grup ta olsa alırdım 😀 demiştim , benimde o çocuk renden daha çok dikkatimi çekti nedense 😀 Ren kız gibi çocuk allah için maşallah diyeyim grubu araştırdığımda bu konunun çok ön planda olduğunu görmüştüm ama aldırmadım hiç ne biliyim zaten koreliler ‘n yüzleri bebek gibi değilmi yada daha doğrusu idol ların hepsinde yakışıklılıktan daha çok güzellik yokmu ? ben reklam kokan bir hareket görmedim ortada şahsen 🙂 Hem shinee ye bile hepiniz çok güzelsiniz özelliklede taemin kendinden güzel bir kız nasıl bulcaksın sorusu sorulmamış mı sorulmuş valla 😀 bu yüzden nu’est bastır yeni albüm çıkart diyoruz 🙂

    • Direk reklam olarak adlandırmıyorlar da alt mesajı olarak sunuyorlar:) Bence işe yarıyor bu taktik ve gayet doğal karşılıyorum o kadar çok benzer grup varki bir şekilde aralarından sıyrılıp dikkat çekmek gerek:)

  9. Haklısın ki bu sene o kadar çok yeni grup çıktı ki artık ben pes ettim, bir süre beklemeye ve tutunmayı başaranlarla daha sonradan ilgilenmeye karar verdim. Bu kadar çok grubun çıkmasıyla birlikte aslında bence Kpop iyi bir darbe aldı zira klipleri yavanlaşmaya ve birbirinin aynı tarza sahip olmaya başladığı için en azından benim açımdan çekiciliğini büyük ölçüde kaybetti. Artık sadece orjinal, sağlam ve kaliteli yapımlarla ilgileniyorum. Ren’in grubunu hiç dinlemedim ama Ren’i biliyorum thumblr dolayısıyla o kadar çok resmi paylaşılıyor ki 🙂

    Aslında güzel erkek seven biri olarak onun görünüşünden kesinlikle rahatsız değilim. Ama kız gibi güzel olmak başka kıza benzeme amaçlı tarzlara bürünmek başka bunun altını çizmek gerek. Mesela Kame, Jang Geuk, Lee Jung Ki de kız kadar güzeller ama onlar kız aksesuarlarıyla kendilerini olduğundan daha fazla kıza benzetmeye çalışmıyorlar, bunu bir tarz olarak benimsemiyorlar anlatabiliyor muyum? Doğal olarak güzeller. Güzelliklerini erkeksilikleriyle harmanlayabiliyorlar. Ren de bu bariz bir şekilde imaj. Ama Ren imajını hatmetmiş olanlardan. Kendisiyle bütünleştirmiş ve bu onda kesinlikle yapmacık durmuyor. Taşıyabiliyor. Taemin ve HaeChul da birbirinden güzel erkekler mesela ama Ren’e baktığımda onlarla rekabet edecek potansiyeli henüz görmüyorum. Ama olacak, eğer grubu tutarsa ve o da imajına sadık kalmaya devam ederse tutacaktır diye düşünüyorum.

    • Haha ben de Ren’i tumblrda gördüm ilk ve o kadar çok paylaşıyorlardı ki kimmiş bu diye araştırdım. Sonra bende paylaşanlardan biri oldum çıktım ahaha
      Evet bu konuda sana katılıyorum, Ren bunu imaj olarak kullanıyor ama dediğin gibi hiç yapmacık durmuyor. Doğal olarak çıksaydı biz de belki Heechul gibi Teamin gibi güzel yüzlü diyecektik ama bunu aksesuarla vurguladığı için belki il başta bazılarının hoşuna gitmedi ama ben de hiç yadırgamayanlardanm:) Bu arada JangGeuk da son zamanlarda biraz aksesuar işini abarttı ama Ren kadar değil henüz haha^^

      • Hahaha evet Jang da son zamanlarda iyice zabıttı 😀 Adamı sokakta kadın diye takip ediyorlar daha ne olsun yahu! 😀 Ren’i istemsizce! takip etmeye devam edeceğiz anlaşılan 🙂

  10. ya arkadaşlar bişi dicem ben bişi anlamadım şimdi ren erkek mi kız mı? ama biliyomusunuz ben nu’est’i ilk olarak face şarkısında tanıdıım ve gerçekten JR’yi çok beğendim çok yakışıklıydı hele ordaki saçı beni öldürdü sonra google’da görsellerde renle fotoğraflarını gördüm baktım action klibinde hep JR ile yan yana bunalıma girdim yoksa bunlar sevgili mi diye 😀 ? bu arada JR adı bir kısaltma mı yoksa bir ad mı ve eğer adsa nasıl okunuyor :DD

  11. ya ben tam olarak emin değilim bazıları kız diyor bazıları erkek diyor ren’e peki kız mı erkek mi? ama eğer kızsa byk br bunalıma girmem an meselesi güzelliğinden değil benim nu’est’te favorim JR ve ren kliplerde onunla hep yan yana acaba sevgililermi diye şüpheleniyodum ve bu beni sinir ediyodu 😀

    • Sevgili Ceren
      Yazımda da belirttiğim gibi Ren kız değil tabiki, yazının konusu da bu zaten kız gibi güzel olması ama erkek olması değil mi? Eğer biraz daha dikkatli okursan cevabı kendin de bulacaktın ama neyse 😀
      Bir de kliplerde performanslarda yan yan olmaları onların sevgili olduğu anlamına gelmez, gruplarda bir diziliş sırası vardır ve bu genelde bozulmaz onların ki de yan yanaymış. Bu demek ki neredeyse tüm kliplerde yan yana olacaklar:)
      İkinci soruna gelecek olursak JR, Junior Royal’in kısaltması ama tabiki gerçek adı bu değil, grup için takma ad diye düşünebiliriz. Gerçek adı da Kim Jong Hyun.
      Sormak istediğin başka bir şey varsa cevaplayabilirim:)

  12. hmm tmm çok teşekkürler peki k-pop ne yani bir bunların bir programımı oluyo nuestin fln eğer oluyosa hangi kanalda ve saat kaçta olduğunu söyleyebilirmisin biliyorum çok soru soruyorum ama lütfen daha yeni buldum nuest’i ve gerçekten çok seksiler =D bu arada snn favorin hangisi nuest’te 🙂

    • 😀
      Değişik programlara katılıyorlar öle belirli bir program yok, youtube’da aratırsan bir çok video ile karşılaşırsın;)

    • Nu’est’in ”Making of a star” programı vardı. Bildiğim kadarıyla 8bölüm. Ben çoğunu izledim. Youtube’da bulabilirsin bu programı da ingilizce altyazılı olarak. çok şekerler o programda(:
      Bir de Aron’a ”hyung” demeleri bitiriyor benii:D Ah canlarım hepsi küçük olunca,en büyükleri 93lü.ona hyung diyorlar tabi:D
      Bir de Nu’est’in resmi olarak fan grubunun adı L.O.Λ.E oldu biliyorsunuzdur belki. Bununla alakalı ”L.O.Λ.E Story” adında 4 bölüm -benim bildiğim- bir programları var. Söyleşi tarzında. Üyelerin çok değişik,komik hareketlerini görebileceğiniz bir program olmuş bence:D
      Bir de benim önerim youtube’da Nu’est’in resmi kanalını takip etmeniz.
      Bir çok videolarını o kanal aracılığıyla gördüm ben.
      Tabi Facebook sayfalarının da duyurularını göz ardı etmemek gerekir(:

      • Making of a star’ı izledim ben de:) Hatta Beak’tan nefret ettim o program yüzünden ahahah
        Ren’le çok uğraşıyor diye kıskandım adsdsasda

  13. benim bu gurupta sadece ren dikkatimi çekmiş ti tarzıyla ilk baktığım da gülmüştüm daha sonra bana çok şirin gelmeye başladı bence tarzı yapmacık deyil ayrıca giydiği şeyler oda çokta yakışıyor

  14. Ben NUEST’le Face klibi yayınladıktan sonra tanıştım açıkçası. Ama Ren’i gördüğüm anda ” İşte! İşte bu çocuk benim. Hem yaş farkı da az!” deyip ekrana yapışıyodum.
    NUEST dinlemeye hala devam ediyorum. Çünkü müzikleri beni etkiledi. Yani ilk izlenimim çok iyi oldu. Face’in melodisini ilk duyduğumda dejavu yaşamış hissine kapıldığımı söyleyebilirim.
    İkinci albümleri Action da çok başarılı. Kendilerini her geçen gün biraz daha geliştiriyorlar.
    Ren meselesine gelince.. Ren ilk başta bana çok acayip gelmişti ama bir yandan da çok ısınmıştım ona. Beni onda etkileyen şey yüzünün güzelliğiydi. Erkek olmasına rağmen yüzü çok güzel. Tarzını açıkçası beğeniyorum. Ama onu başka şekillerde de görmek isterim.
    Nuest’in “L.O.V.E Story 2 ” sini seyretmiştim. Ve onlara daha da ısındım. Gerçekten çok şekerler. Kliplerindeki sert ifadelerinden sonra oradaki komik hallerini izlemek çok eğlenceliydi. Bu grubu gerçekten çok sevdim ve takip etmeye devam edeceğim. Bence çok başarılılar.
    EXO hakkında da bir şeyler söylemek istiyorum. Bence EXO ‘nun ünü SM sayesinde. SM çok tanınıyor ve EXO’nun bu yüzden NUEST’ten daha başarılı gibi görünmesi normal. Ama NUEST gerçekten EXO ‘ dan çok çok çok daha başarılı.

  15. unni-ah (Unni diyebilir miyim?) Ren ile ilgili düşüncelerimiz aynı ayrıca nuest gercekten gelecek vaad eden bir grup…. ayrıca ren noooooooooooooooomuuuuuuuuuuuuuu yeppudaaa!!!!!!.nuest in Star making ini izledim gercekten ren boyle bayagı saf biri… gercekten cok tatlı…. Cok komikti orda….

  16. NU’EST çıkış öncesinden takip ettiğim bir grup. Dört gözle çıkışlarını bekledim. Ren çıkış yapmadan önce kahverengi saça sahipti. O da şekerimsi bir hava katmıştı ama çocukta kız güzelliği var. 😀 Reklam olduğunu sanmıyorum ama mutlaka dikkat çekmek isteyeceklerdir. NU’EST in geleceği çok parlak. Hiçbir gereksiz üye yok. Sesleri iyi, rap falan ve dansları iyi. Zaten dans eğitimleri oldukça özenle yapıldı. Ren çok güzel cidden. 😀 Ben de kıskanmıyor dğeilim. 😛

  17. REN İ beğenmek mi ÖLDÜM BİTTİM yaaa zaten yaşlarımız da tutuyo ( oppam benim) ben onun tarzını böyle olduğuna inanıyorum zaten anneside destekliyomuş tarzı kendini kız gibi göstermio onun sesini bir dinleyin kız mı erkekm i olduğunu anlarsınız BİR HİKAYESİNİ ANLATİM :))

    ren pastaneye pasta almaya gitmiş o sırada herkes rene garip bir şekilde bakmış ren de çok üzülmüş

    ŞİMDİ BUNDAN ÇIKARTACAĞIMIZ 2… ŞEY

    1=ren e asla kız demeyeceğiz çünkü çok alınıyor bence benzer yanı da yok
    2=bide tarzının hep böyle olduğunu kanıtlıyor nerden mi çünkü baya bir önce yaşanmış bir olay

  18. Minhyun ve aronu çok seviyorum reni ilk kız sanmıştım ama erkekmiş nuesti çok seviyorum bütün şarkılarının hastasıyım ” hello” adlı şarkının klibindeki kızın yerinde olmayı çok isterdim

  19. Nu’est’i bende Ren sayesinde tanıdım birde Aron’u çok seviyorum ve bence Ren çok tatlı:D

  20. ben nu est ti daha dün öğrendim ilk dinlediğimde face şarkıları oldu ben jr yi çok sevdim ama bu grubun lideri kim çok merak ediyorum biliyorsaız söylermisiniz

  21. bence ren böyle daha yakışıklı hem olabilir. ilk gördüğümde ona o kadar çok bağlandım ki çok yakışıklı yaaa opaaaaaammmmmm reeeeeeen saaaaraaaannnngggggiiiiiii ay love you opaammm seni çoookk seviyorum birde çok tatlısın dudakların harika sen harikasın sinirlenince çok tatlı oluyorsun bir de bağırınca reeeeeeen benim favorim ren ile jr ama en çok aşık olduğum kişi REEEEEEEEENNNNN REEEEEEEEENİİMM OPPPPPPPPAAAAMMMM OYYYYYY KURBAN OLURUM BEN SANA YERİM BEN SENİ AŞKKKKKIIIIIIM BİTANEM BENİM Bİ Bİİ Bİ BİTANEM Bİİ SENİ ilk gördüğüm yerde yapacağım şeyler
    1. ilk önce sana sarılmak
    2. seni öpmek
    3.sana aşık olduğumu ve benimle çıkarmısın işte bunlar senin için oppppppppaaaaaam KODMANNAYO OPPAAMM

  22. Ben bu grubu kral worldde the best of kpopda gordum aslinda sarki guzel ama uyeleri pek beyenmedim reni hicc beyenmedim kusura bakmayin ilk gorduyumde kiza benzettim ve belkide gaydir diye dusundum

  23. ben nu’est grubununkurulduğu günden beri korecanım nu’et bnim herşeyim ren jr minhyun baekho aron sizi seviyorum

  24. nu’est i çok seviyorum ama aron nasıl okunuyo bilmiyorum yazıldığı gibi aron mu yoksa erın falan mı :D?

  25. Bencede şarkıları çok güzel ve ren çok tatlı ya bende ilk onla başladım ve bana göre diğer kişide jr oda çok tatlı ama ilk ren tabi ben gender bender olayı olduğuna inanmıyorum.

  26. Bir çok yorumda Ren kız gibi falan denmiş. Tamam öyle görünüyo haklılarda ama insan hiç mi çocuğun sesine dikkat etmez bes belli erkek sesi ne kadar ince çıksa da erkek yani. Bunu da anlamayıp Ren çok garip bir tip gruptan soğudum falan bu tür cümleleri hak etmiyor bence. Çok tatlı ve sempatik bir kişiliği de var. Grupta ilk ilgimi çeken Ren di sonra Jr iksi çok tarz sahibi diğerleride öyle ama dikkatimi çeken sadece onlar. Neyse konudan sapmayalım adı üstünde erkek grubu. Bence bizim türk kızları Ren onlardan daha tatlı diye kıskanıyorlar ^-^ ben burdan bunu anladım. Valla ne yaln söyliyim hakiki türk kızıyım içimde böyle bir fesatlık daha önce hissetmedim. Çok güzell yaaaooooaao OMG yani bir de dudakları büzerek konuşması beni öldürüyo ben o kadar tatlı yapamıyorum puffff -_- Rennnnn sarangheee (i love you) Jr sen de tatlım…..

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s