Evet Başlığı da Silmeden Yazdım

Bir aralar Bunusevdim bana bir mim göndermişti diye aklıma geldi bugün.  Efenim mimizin tek şartı silmeden istediğiniz bir konu hakkında yazmakmış. Aklıma ilk takılan başlığıda mı silmeden yazacağım oldu. (da’yı ayrı yazmam gerekiyordu yaaa , onu düzeltemediğim için içim içimi yiyor şuan) Zaten nerde gereksiz bir ayrıntı ben gider onu düşünürüm. Ayrıca bu mim çok zor yaa, ben ki noktalama işaretlerine bile dikkat ederim. O yüzden bu postu yavaş yavaş yazacağım ki hata yapmayacağım böylece silmemek için kendimi tutmak zorunda kalmayacağım kıh kıh kıh (Bu da son zamanlardaki gülme şeklim nerden parmağıma dolandıysa her yere yazıyorum, Değerli gibi oldum kıh kıh kıh)

Evde boş boş otururken napsam napsam diye düşündüm ve boş boş oturduğumu yazmaya karar verdim. (uvv ne heyecanlı bir post olacak bu yarappi, sabırsızlandığınızı biliyorum) Bildiğiniz gibi (bildiğinizi bir kaç post öncesini okuduğunuzu varsayarak söylüyorum) bu sene mezun oldum. Üniversite hayatım (bak hele bitirmişte hayatlı mayatlı konuşuyor) her zaman çok yoğun geçtiği için hep bir koşuşturmaca vardı ve mezun olunca hemen iş bakmak yerine biraz dinleneyim dedim. İlk günler pek hoştu, çalışacağınız ders yok, bitireceğiniz rapor yok, hazırlayacağınız sunum yok falan dnya pek toz pembe geldi geldi.  Günler geçtikçe “Ulan bu işte bir yanlışlık var ama ne?” diye sorar oldum. (her yerin toz pembe olması garip tabi) Yok anacım bu boş boş oturma işi bana göre değilmiş, ben yine bir koşuşturayım bir bloga girecek vakit bile bulamayım bakın görün nasıl da hayat dolu oluyor. Böyle insanın içi geçiyor yaa hele sıcak da kendimi bir o köşeye bir bu köşeye atıyorum. Arada İzmir’de kalan arkadaşlarımla  görüşüyorum, bir hafta ailemle tatile gittik falan ama olmuyor. Ben o eski tempomu istiyorum. (Salak bu kız demeyin, alışmış kudurmuştan beterdir anacım)

-Ben de yazım denetim açık o yüzden şimdi yanlış yazdığım kelimelerin altı kırmızı ile çizili ve şuan baya kırmızı var yazıda. Ama silmeyeceğim kıh kıh kıh (bak yine Değerli gülüşü geldi) Bu silmeme işini sevdim galiba yaa, bu mimi kaç yazıda kullanabiliyoruz? Ya da beni 4665 kere mimleyin bee nolur assadsdsad-

Ha, ne diyorduk: Şimdi hayli boş olan vaktimi nasıl değerlendirdiğime geldik. Efenim geçenlerde size “dizi izleyememe sendromundan” bahsetmiştim. Yok öle bir şey gençler palavra onlar kim uyduruyor böle şeyleri aaaa milletin ağzı torba değil ki büzesin. (Ne ben mi? demiştim, öhöm neyse) Tamamen vakit yetersizliğinden kaynaklanıyomuş o durum.  Bak şimdi o dizi senin bu dizi benim takılıyorum. Haftada 2 sezon dizi bitiriyorum bee ne diyosunuz adsadad Sonbaharda başladığım Amerikan Dizilerimin yeni sezonları birikmiş ben de onları hüpletiyorum. Bunlar bitince yeni dizilere yelken açıcağım. Bunun dışında kitap okuyorum, bu gidişle resim yapmaya bile başlayabilirim. Ya da dur yıllardır bitirilmeyi bekleyen yapbozum vardı benim. Aha şuan aklıma geldi yeminlen, yapacak yeni bir şey buldum yaşasın adsdsds

İşte böyle şuan ki durumum budur. Pek yakında yine yoğun olacağım için kalan az sayıda boş günümün tadını çıkarayım. İlerde yine bu günleri özlemle anacağıma eminim çünkü. Ah insanoğlu hiç memnun değilsin yoğunken boş, boşken yoğun olmak istiyorsun. Manyak mısın kuzum? (Hımm olabilir)

Size şu sıralar günde 46656 kere dinlediğim şarkıyla veda edeyim. Being Human’ın 2. sezon bölümlerinin birinde duydum ve aşık oldum. Siz de dinleyin ama aşık olmayın, o benim şarkım adadsad

Unutmadan mim kurbanım kimbapsushi‘dir, bu böyle biline:P

Evet Başlığı da Silmeden Yazdım” üzerine 4 yorum

  1. Kimbapsushi mim cevaplamama konusunda ihtisas yaptığı halde hala mim göndermeniz? Şu an 10 kadar cevaplanmayı bekleyen daha doğrusu beklemeyen mim var. Son bir kaçını-bu da dahil- cevapliciz artık el mahkum.
    Ben şu ara yoğunum ama yoğun olsam bile mutlaka bazı şeylere vakit bulurdum eskiden. Mesela geçen sene bir ara gece gündüz çalışıyordum ve ona rağmen hunharca dizi izlediğim oldu. Şimdiyse hiç bir şey izleyemiyorum. Yarım kalanların yaptığı yoldan iki kez Kore’ye gidip dönülür, o derece.
    Neyse bakalım bu durum ne zamana kadar sürecek meraklardayım.
    Bir de ben ne yazcam lan bu yazıda, konusu olmayan mim mi olurmuş?
    Ayrıca ben bu mimi başkasında gördüydüm ve hatırladığım kadarıyla imla hataları düzeltilebiliyordu^^’ Onun dışında yazdıklarını geri alamıyodun. Öyle diğmi lan, öyle deyin? Bir bilen gelsin konuşsun.

    • adsdssafsad düşene bir de ben vurayım dedim 😀
      Heralde sonsuz boş vakti olunca insan izleyeyim bari diyor ve ondan sonra kendini günün 12 saati dizi izler bir halde buluyor:D
      Valla konusu serbestmiş ben bir iki blog izini sürdüm mimin ama daha öncesi belki bir konusu vardır ve zamanla söylene söylene bu hale gelmiştir afdsadsd
      Ben silmeme işini biraz ciddiye aldım sanırım ahahah
      Neyse blogumda bir de imlasız yazı olsun da diğer yazılarımın kıymeti anlaşılsın:P gerçi yinede dikkat ettim ama kaçırdığım olmuştur 😀
      Hatta bu posta yorum yaparkende silmiyorum o derece ciddiye aldım adsdsdas

  2. Zor bu mim heheh, ben şahsım adına imla hatalarını düzelttiydim, yalan olmasın şimdi 😀 Ama ben aşırı aşırı hata yaparım klavyeyle yazmaya çalışırken, onları düzeltmesem okunabilen bir yazı olmazdı. Seninki gayet eli yüzü düzgün olmuş, tebrik ve takdir ettim.

    • Ahaha valla yavaş yavaş yazdım yoksa ben de çok feci hatalar yapıyorum bir daha okudum mu ne demişim acaba burada falan diyorum:D

Bir Cevap Yazın

