Super Junior “Cooking Cooking”

Super Junior’ın repage albüm şarkısı Spy için klip beklediğimiz şu günlerde ben yine Cooking Cooking’e sarmış bulunmaktayım. Haftada bir kere bu performansı izlemezsem olmuyor o haftam güzel geçmiyor dostlar. Super Show 3’ün kostümlü performans kategorisinde yer alan Cooking Cooking en sevdiğim performans olarak kayıtlara geçsin lütfen. Super Show 4’te bu kategoride dünyaca ünlü karakteri canlandırdılar. (Superman, Chucky, Marilyn Monroe gibi)  O performanslar henüz yayınlanmadığı için fancamlerle idare ettik ama benim favorim hala Cooking Cooking. Şu mutluluk kaynağı performansı sizinle paylaşmak istedim, izleyelim dünya barışına bir katkıda bulunalım:P

Performanstan önce bir intro izliyoruz. Benim küçüklüğüm olan sebze sevmeyen bebeğimiz bizimkileri bakımsız olduğu için yemiyor ve zırlıyor bunu gören anası  bizim minik yavruları gözünü bile kırpmadan çöpe atıyor. Amanın benim minik yavrularım sebze sevmiyor bile olsam ben sizi severim her türlü yerim bana gelin adssdddasd

Şirin sebzeler çöplükte Soya Fasulyesi Eunhyuk önderliğinde örgütleniyor ve onlara  “Bir zamanlar fakir ama gururlu sebzeler vardı.” dedirteceğiz sloganıyla güzelleşmeye başlıyorlar.

Sonra karşımıza soğanların en karizmatiği Donghae, soya fasulyelerin en şebeği Eunhyuk, havuçların en yakışıklısı Siwon, En şirin brokoli Yesung, en güzel kırmızı biber Heechul, en şeytan dolmalık biber Kyuhyun, en minik domates Ryeowook, en şirinmiş gibi yapan balkabağı Sungmin, en taze görünen marul Leeteuk, en tombik mantar Shindong çıkıyor.

Bu performans hakkında sayfalarca konuşabilirim sanırım. İlk başta Yesung’un saçlarını savura savura dünyanın en mutlu insanı edasıyla koşmasına, Siwon’un dar gelen kostümünü ha bire çekiştirmesine, Heechul’un o kılıkta bile umursamaz tavrına, Eunhyuk ve Shingdong’un seslerini değiştirerek söylediği kısma ve en sonunda hepsinin altta kalanın canı çıksın oynamasına (zavallı Hyuk) BAYILIYORUM arkadaş, yok böle bir şey.

Bir de klibimiz var tabi ama performansın yerini tutmaz. İlk başta ki sahne hangi filme gönderme hemen bileceksiniz bence:

Super Junior “Cooking Cooking”” üzerine 7 yorum

  1. Oldboy! Onu bile komedi yapmışlar 🙂
    Puhahah tiplere bak, Super Junior’ın geyiklerini izle, günün güzel geçsin zaten 🙂 Eun-hyuk’un üzerine atlamalarına koptum. Zavallı çocuğun çektiği nedir böyle.

    • Kıhkıhkıh aynen 😀
      Klipte yine o apaçi saçlı halleri, klipte çok eğlenceli ama ben performansa bayılıyorum:) Zavallı Hyuk pastırma oldu bildiğin gelen atladı giden atladı:P

  2. Her izlediğimde kendimden geçiyorum bende ^^ Allahım sebzelerin bu kadar tatlı olmaları ihtimali yok mu öldürüyor insanları 😛

    Bu Leeteuk için ben hep sevimsiz Brüksel lahanası diye düşünmüştüm ahahaha Sungmin bu ifadesiyle 3 5 fazla şeker konularak acayip bir kabak tatlısı olur mutfakta yerini öyle alabilirdi.
    Klip ile performans arasında dağlar kadar yok tarlalar kadar fark var 😀

    Her izleyişimde (fena halde Evil diye dolaşsamda ) o hain kırmızı bibere takılı kalıyorum. Ulağn bütün ekip kopmuş, şirinlikte sınır tanımıyorlar ve artık bu kostümlerle dolaşmanın verdiği yetkiye dayanarak sonuna kadar eğleniyorlar. Yer yer kostümle dalaşıyorlar ama bu biberimiz ‘Ben güzelim lan, sizler gibi dolaşamam ‘ diyerek sahnede salınıyor. Bebeğim Heechul bir bilsen sadece bir kırmızı bibersin o sırada 😛 Bak yine özlediğimi hatırladım bu bebeği (:

    Performans yorumlarının devamının gelmesini istiyorum efeem (: Güzellikleri hatırlamaya devam edelim değil mi?

    • Ah ah sorma sebze yemeklerini sevmem ama bunları görünce insanın yiyesi geliyor ama sebze kılığına girmiş suju üyelerini yine sebzeleri değil adsddad
      Brüksel ufak tefek birşeydi onu Ryeo yapsalardı yaa ahahah gerçi Ryeo’da cherry domates gibi olmuş adssda
      Heechul kırmızı biberken bile nasıl karizmatik nasıl havalı olunur onun dersini veriyor adeta, onun bu hallerine bitiyorum zaten bir kırmızı biber içindeyken dadundan yenmez olmuş 😀
      Ahaha aslında var böle açıp açıp izlediğim performanslar ama buna olan sevgim artık taştığı için yazıya dökeyim dedim. Ama iyi fikir bunları bir yazı dizisi haline getirmek sen çok yaşa emi ahahah 😀

  3. Seviyorum ben bu cocuklari mi diyim adamlari mi diyim ne diyim. Sebzeligin hakkini da vermisler yine, morallerini bozacaklarina tadini cikarmislar geyigin 🙂

    • Ahaha o karmaşayı ben de yaşıyorum koskoca adamlar ama çocuk gibiler ki en çok bu yönlerini seviyorum:D
      Ellerine ne iş verilirse eğlenerek yapıyorlar sanırım başarılarının sırrı bu 🙂

  4. Hahhah çok güzel bir yazı olmuş. 😀 Old Boy’u izlemedim ben, demek ona gönderme yapıyorlarmış. 😀 Ben şarkıya bayılıyorum ya cidden inanılmaz eğlenceli bir şarkı. Hatta Sunny’ye rağmen klibi de en sevdiğim klipler arasındadır. Yok yani konserlerinde sebze kılığına giren başka bir grup. *-* Allahım hepsi ayrı bir şey ya. 😀 Yavrularım. *-* Eline sağlık. ^^

Bir Cevap Yazın

