Güney Kore Incheon Havaalanı ve Macera Başlıyor

Başlıkta Ayşegül’ün Maceraları, Ayşegül Piknikte, Ayşegül Yine Nerelerde Sürtüyor Kimbilir  tarzı kitap adı gibi oldu kusura bakmayın ama ben de ki yaratıcılık sınırlı dostlar. Bir önceki yazdıda Güney Kore havasını bir kaç saat soluduğumuzdan bahsetmiştim. Osaka’ya Seul aktarmalı gittik. Gidişimiz Seul’de Tayfun olduğu zamana denk geldiğini için hem İstanbul’dan hem de Seul’dan rötarlı uçtuk. Hatta bir ara Seul’de 7-8 saat kalma ihtimalimiz vardı ama hava iyi olunca bir saatlik bir erteleme oldu sadece:/

Yine ayrıntılarda boğuluyorum değil mi? Bu ayrıntıları geçecek olursak Güney Kore Hava Yolların’dan pek memnun kaldığımızı bildirmek isterim. Hostes kızlarımız pek şekerdi, gerçi İngilizce konusunda pek iyi değillerdi ama hangimiz çok  iyiyiz dostum:P

 Uçakta saatlerce ne yaptım sanıyorsunuz, tabiki gazete okudum adsadasds

En azından bir haber okudum yaa, tayfundan kocaman ağaç devrilmiş insanlar seferber olmuş. Biz de ne çatılar uçuyor iki rüzgarda hey gidi hey:P

Şu minicik ekran bizi saatlerce oyalamaya yetti. İçinde yeni çıkan filmlerden, albümlere, oyundan habere her şey vardı. Giderken Artist filmini izledim dönüşte de Man In Black 3 ve Avangers filmini izledim. Bol bol müzik dinledim. Bir Koreli şarkıcı keşfettim ve albümünü çok beğendim. (yakında size bahsediceğim)

Bunlar dışında bol bol yedik içtik diyebilirim çünkü sürekli bir servis olayı vardı. Fotoğraftaki Bibimbap ama tabiki uçak usulü olunca öle çok sebze yoktu. Yanında meşhur turşulardan vardı onu çok sevdim.

Bu da Osaka’ya uçarken yediğimiz sushi aslında ama onun pilav üstü hali asdasdsda Yanında da dillere destan Japon birası Asahi’yi lk kez içtik ve tutkunu olduk dostlar. Hostes kızlarımız servisler de Avrupa mı Kore mi diye soruyorlardı. Bunlar dışındakileri Avrupa usulü istediğimiz için onları fotoğraflamadım.

Dönüşte hava alnında  kraliyet ailesini anlatan bir tiyatronun tanıtımı vardı. Hatta yürüyüşten sonra durup fotoğraf çektirmek isteyenleri kabul etmişler  ama ben o sırada müzik marketteki dergilere sulandığım için kaçırmışım.

Adamlar dizilerini, filmleri her şekilde kullanıyor azizim. Hediyelik şekerlemelerin üzerinde dizi fotoğrafları ve müzik marketteki dergilerden bazıları.

Son olarak da namcalar gibi pantolon katlayan ben. Eee havaalanı modasına uymak gerek:P

Güney Kore Incheon Havaalanı ve Macera Başlıyor” üzerine 10 yorum

  1. Incheon dünyanın en iyi havaalanı seçilmişti bu sene sanırsam. Incheon gördük biz diye böbürlenirsiniz artık 😀
    Bu arada senin sansürün kimbapınkinden iyiymiş en azından akjsahgsfafsdfad o kafasına kırmızı nokta koyduydu. +18

    Şimdi Japonya yazını bekliyoruz.hadi bakalım.Çatlamaya devam burda 😀

  2. Maşallah böyle sizi okudukça ben de gitmiş gibi oluyorum ne güzel ayarlayıp gidebilmişsiniz 🙂 Yazılarınızın devamını dört gözle bekliyorum, yalnız bir sorum olacak, ben de böyle koreye veya japonyaya gitmek istiyorum da acaba hangi turla gittiniz, benim gördüğüm turlar hep çok kısa oluyor uzun olanlar da çok pahalı oluyor :S yanlış anlamadıysam sizin tur iki hafta filan sürmüş, sakıncası yoksa biraz detaylı bilgi verebilirseniz çok mutlu olurum, şimdiden çok teşekkürler ^-^

    • Çok teşekkürler:)
      Ben de gitmiş kadar olabilesiniz diye bol bol fotoğraf paylaşmaya çalışıyorum^^
      Yukarıda “İletişim” bölümüne mail adresimi yazdım, tur hakkında merak ettiklerinizi mail atabilirsiniz;)

  3. Size manyaklarca özeniyorum bilin de yani sonra şey olmasın.Diğer yazıları bekliyoruz böyük heyecanla.Arada Kore de görmüşünüz negzel olmuş.İlerleyen zamanlarda sadece havaalanı ile kalmazsınız sadece işallah.Bu Korelilerde de Kayserili zekası mı vardır nedir börtüye böceğe dizilerini taşımışlar afferim 😀

    • Bir Kore havası aldık adım attık, devamını istiyoruz biz de bakalım ne zaman olacak 😀
      Darısı başınıza diyorum:)
      Haha valla yaaa kimin aklına gelir lokuma dizi resmi koymak mesela, bak Muhteşem Yüzyıl güzel olurdu mesela yetkililere sesleniyorum adadssad

  4. klsaflksa Lee Seung Ki’yi bulmuşsun uçak tvsinde de 😀 müzik marketlerinde izin verilseydi heralde bigün geçirirdiniz yani sölediğinden öle anladım baya çeşit şey var sanırım. :’) devamını bekliyorum tabi ki söylememe gerek yok sanırım 😀

    • Ah evet görünce pek sevindim, dinleye dinleye uyumuşum tombik yanağımı:)
      Müzik marketi dönüş yolunda gördük ama zaten Japonya’dan albümleri almıştık bu sefer dergilerle haşır neşir olduk bizde ki magazin dergileri gibi ünlüler nerede nasıl yakalandı tarzı haberler vardı. Biz netten bu kadarını bilemiyoruz, nete de koysalar keşke 😀

Bir Cevap Yazın

