Japonya’da Kpop ve Benim Güzel Albümlerim

 Bu postta Japonya’nın doğal güzelliklerine ara verip biraz da müzik marketlerine dalıyoruz. Hallyu diğer bir değişle Kore Dalgası denen rüzgarın en sert estiği ülkelerden biri de Japonya. Gitmeden Kpop ve dizi sektörünün ürünlerini Japonya’da da bulacağımızı tahmin etmiştik ama sırf onlara özgü mağazalar olacağını düşünmemiştik.  İlk kez Osaka’da bir alışveriş merkezinde Kpop ürünleri (posterler, dosyalar, defterler, bardaklar vs.) satan küçük bir dükkan görünce pek şaşırdık.

Sonra Kyoto’da daha büyük bir magaza bulduk, üstelik burada albümler de vardı ve biz bir heyecanla en çok istediklerimizi buradan aldık. Sevimli bir kız vardı, İngilizce’de biliyordu. Onu biraz soru yağmuruna tuttum. Parayı öderken bize poster ve konser DVD’si hediye etti pek sevindik. Diğer yerler de böle bir uygulama var sandık ama meğer kızcağaz bize kıyak geçmiş o posterler baya pahalıymış. (saolsun canum benim^^)

Bir Lee Seung Gi gördüm sanki ♥

Ayrıca Japonya’da ki tüm müzik marketlerde (en baştaki fotoğraf bir müzik marketten) Kpop için ayrılmış özel bir bölüm mutlaka bulunuyor. Buralarda dizi DVD’leri de oluyor ve anladığım kadarıyla Jang Geun Suk şu sıralar pek seviliyor:) TV’de de dizisi yayınlanıyordu belki o yüzdendir. Bu aralar Sukkie, Japonya’da pek popüler:)

Bu da dergi bölümün de Kore ile ilgili dergilerden, Yunho ve Changmin mi gördüm orada:)

Bu Kore dükkanlarında bir de ünlülerin reklamına çıktıkları ürünleri de satıyorlardı. Bir Missha çıkarması yaptık ama burada değil. Tokyo-Harajuku’da bir Missha mağazası var, oradan da BB Krem ihtiyacımı karşıladık:)

Big Bang’li içeceklere ne dersiniz?

Yunho, Changmin, Hyun Bin kalp kalp ve kalp 😀

Tüm kırtasiye ihtiyacımızı böyle bir yerden karşılamayı kim istemez? Defterler, dosyalar, kalemler…

Peki ben neler aldım?

İlk önce tabiki, en çok istediğim albüm olan Super Junior’ın son albümü Sexy, Free & Single’yi aldım. Aslında son çıkan versiyon Spy’ı almak  daha mantıklıydı (daha fazla şarkı var) ama işte böyle ansiklopedi gibi bir albüm olunca insan dayanamıyor:)

Siwon sayfasını da açar öyle fotoğraf çekerim asdasdas, albümün altında ki hediye posterimiz:) Üzerindekiler de albümden çıkan kartlar. Siwon kartpostalı bu albümden çıkmadı Kimbap’cığımın aldığı başka SS4 Fotoğraf albümünden çıktı o da bana pasladı, sağolsun:)

Bunlarda minik yavrularım, annelerinin kuzuları (!) Exo-M’in albümü, bir de bohça şeklinde yapmışlar, çok tatlı:) Koreliler’in albüm olayını çok seviyorum. Düz bir albüm bulmak çok zor hepsi birbirinden ilginç. Bu albümden de Kris kartı çıktı. (şanslı mıyım ne? )

Nu’est’in ilk albümünü aldım. Aslında 2. albümü de vardı ama bunun konseptini daha çok seviyorum o yüzden seni seçtim pikaçu dedim:)

Hangi kart çıktı dersiniz? Bu konuda şanslıyım demiş miydim?

Kıh kıh kıh ♥

Tohoshinki (TVXQ)’nun Japonca albümü Android’i aldım. Bunu Kpop mağazasından değil de müzik marketten aldım. Japon versiyonu olduğu için öle fotoğraftır, değişik kapaktır olayına girmemişler ama kartları eksik etmemişler:) Bir tanesi müzik CD’si diğerin de klip ve kamera arkasının olduğu yüzlerce kez izleyeceğim DVD.

Bebişim, tombik yanağın albümünü aradım taradım bir türlü bulamadım. Oysa Japonca single çıkarmıştı geçen sene:/ Ben de takvim alayım da evde kullanırım dedim. 2013 çabuk gelse de baş ucumda yerini alsa:)

Bu da böyle yediğin içtiğin senin olsun aldığını anlat  tarzında bir post oldu işte.  Gezi postlarım devam edecek ama arada böyle saçma postlar da yazabilirim hazır olun:)

Japonya’da Kpop ve Benim Güzel Albümlerim” üzerine 10 yorum

  1. Böyle ‘saçma’ postların devamını bekleriz. Cennete düşmüssünüz resmen. Her detayı bilmek isteyenler için devamını bekliyoruz. Japonya gezinizi öyle bir kaç yazı da bitremezsiniz. Olmazzzzzzzzz :))

    • Ah ah sorma ilk gördüğümüz de gözlerimizde yıldızlar parladığı görülüyodur kesin adsasad
      Siz okumak isterseniz ben hep yazarım:)

  2. Valla ben bu saçma postları daha çok seviyorum 🙂
    Japanyo ve Kore’de Kpop, dizi sektörü naısl bir çılgınlık yaa. Tamam bizde de dizi müzikleri filan çıkar, Ben de Hatırla Sevgili’yi almıştım yıllar önce 🙂
    Ama onlarınki, ünlelerin reklamına çıktığı şeyler diye ayrı bir reyon olması, ünlülerin yer aldığı içecekeler filan ya ne akdar ilgin. Bizim de pepsi reklamında azra akın bülent ersoy filan çıkıyor onlarında resimleri var ama bu denli popüler değiller hehralde o yüzden çılgınlık derecesinde değil..
    Ama yanlış anlaşılmasın, orada olup da o cdleri, kremleri almak için can atıyorum 🙂

    Lee min Ho ‘ya ait şeyler gördüysen onları da bol bol paylaş bence:D

    • Japonya’da Kore ünlülerine özel mağaza olması beni de ilk başta şaşırttı resmen bir sektör olmuş, her türlü eşyanın üzerine ünlü görmek mümkündü. Lee Min Ho’da vardı ama popçular daha çoktu:) Lee Min Ho’lu not defteri görmüştüm tüh keşke fotoğraflasaydım:)

      • Neyse onu da bir dahakine inşallah 🙂
        Evimin yakınında bir kırtasiye var, Atlas Kırtasiye. Önünden her geçişimde Atlas Kırtasiye yazısı gözüme takıldığında hemen aklıam siz geliyorsunuz 🙂 Astrea’nın Atlası 🙂
        Bu sabah Japon bir kadın ile evli olan bir Türk erkeğinin tuttuğu harika bir bloga rastladım. Ve onu size tavsiye etmek istedim. Tabi siz onu benden çok önce öğrenmediyseniz 🙂

        http://sunkarsemih.wordpress.com/

        Sevgiler,
        http://bendengecenkikayeler.blogspot.com/

        • İnşallah:)
          Umarım siz de gidip kendi gözlerinizle görebilirsiniz:)
          Ahaha ne güzel, keşke sık sık yazabilsem de her aklınıza geldiğinde açıp yeni bir yazı görebilseniz:)
          Bu blogu bilmiyordum ilginç ve güzelmiş çok teşekkür ederim haber verdiğiniz için^^

  3. ganimetlere gel haaa-nımmm!! Ben dedim. Öyle fotoğraftan olmaz dedim. toplayın bir kapalı mekana fangirllüğün dibine vuralım dedim. Kıskançlığı bir taraf bırkan kimbapcım gülümseyen gözleriynen OK dedi. (bunda hediye albümümden çıkan sarışın eunhyuk kartını eline tutuşturmamın payı kesinlikle yok, sadece beni sevdiğinden eminim yani :P).
    Ama yanlış exo albümü alınmış ben kaikaikaikai istiyordum 😦 kimbap onu almış olsun nolur nolur nolur AMİN!
    bu kadar mı aldıklarınız yaa! o arkadaki posterin tamamını göreydik iidi. Gerçi ben her türlü görürüm. elemanın canlısını göremedik posterin canlısını görelim mantığıyla 🙂 -havamı da attım!-
    bu saatten sonra İzmirde de kpop mağzası var diyebiliriz mağaza değil belki ama müzeciği olabilir. Elinizdekileri birleştirip voltranı oluşturarak ziyaretçilere açalım. yeni gezilere mali kaynak şart sonuçta 😉

    • Haha tabi, bi gün toplaşıp albüm dinleme ve fotoğraf bakma seansı yapacaguz kuzu:D
      Ben de Exo-M’ciyim yaa, K’ da favorim var ama en çok M de:) Cıx malesef Kimbap Exo almadı ama bol bol Teamin, Minho görebilirsin onda kıh kıh kıh
      Kimbap’la farklı albümler aldık, sadece Suju aynı^^
      Ahaha tabi elde ettiğimiz gelirle yeni albümler alırık adsdasad

    • Sipariş etmedim, Japonya’ya gitmiştim oradan aldım. Ama sipariş etseniz de yaklaşık aynı fiyatlara alabilirsiniz. ebay’dan daha önce almıştm albümlerin fiyatları 20-50 TL arasında değişiyor.

Bir Cevap Yazın

