Japonya: TV’lerde, Billboard’larda Tanıdık Yüzler

Yine gezi yazılarının arasına karışmış, arada kaynamayı amaçlayan saçma bir postla karşınızdayım. Ama böyle postları sevdiğinizi itiraf ettiniz, benim suçum yok:P Efenim Japonya’ya ilk ayak bastığımız saatlerde, ki bu gece oluyor bu yüzden hemen otele yerleştik. Hemen yakınlarda bir markete giderek ihtiyaçlar zincirinde birinci dereceden ihtiyaçlara giren yemek ihtiyacımızı karşıladık. (Bir cümle bu kadar uzatılabilir, Nobel’e adayım bence:P) Sonra “Yaa şu TV’yi açalım bakalım ne var.” derken, dakka bir gol bir karşımızda Matsu. (Bundan sonra 7/24 her yerde Matsu’yu göreceğimizi bilmediğimiz için ilk günden bir heyecan yaptık. Bir zamanla PC ekranından izlediğimiz adamlar aç TV’yi karşında falan^^

Matsu’nun pijamaları giyelim rahat rahat takılalım tarzındaki gece programından görüntüler:

Bu günden  sonra Matsu adeta bir dost bir sırdaş bir günlük gibi hayatımızdaydı adssadsda Hangi kanalı açsak onu gördük, hangi reklamı izlesek o çıktı hangi billboard’da baksak o vardı. Japonya demek Matsu demekti adsfsadsad abarttığımı düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Japonya’da bir Matsu bir de One Piece her yerde karşımıza çıktı:D Türkiye’ye döndüğümüzde en çok onun eksikliğini hissettik adsdasd

Matsu kirpiklerine  sahip olmak ister misiniz?

Yeni bir şehir, yeni bir otel ve yeni bir dizi:P Gündüz bedevi gibi yürüdüğümüz için gece de TV karşısında sızıp kalıyorduk. Bu saatler de ya eğlence programları ya da dizilerin tekrarını veriyorlardı. Biz de reklamını gördüğümüz Matsuda Shota’nın yeni dizisine denk geldik. Japon tarihi dizisi ilk defa izledik ve oldukça beğendik. Dönünce bunu netten izleyelim diye listeye aldık. İlgilenenler için dizinin adı Taira no Kiyomori kadro baya sağlam, dizi de güzeldi alt yazısız bir bölüm izledik valla:)

Buda benim 465465 kez Kame’ye benzettiğim Sato Takeru’nun konuk olduğu bir program. Kimbapsushi‘de yılmadan yıkılmadan her seferin de “O Kame değil hani ona çok benzeyen..” diye açıkladı garibim adassdasd

Veee benim tontişim TV’de, bu günleri de mi görecedim tombik yanaklımı TV’ler de mi izleyecektim ahh ahh diye göz yaşlarına boğulurken bir baktık program bitmiş. Sonuna denk gelmişiz, nası bir program anlamadım ama tombik yanağımı 3 dakikalığına gördüm yaa yeter adsasdad

Zaten biz de hala Kame’yi göremediğimizi şaşırmıştık ki çok eğlenceli bir programa denk geldik:)

Şimdi ekrandan biraz uzaklaşıp sokaklara gidelim kimleri göreceğiz:)

Evet evet yanlış görmediniz Kim Hyun Joong:D

Ah böle fotoğraf ağırlıklı postlar yazmayı çok sevdim ben yaa, en sonunda  tumblra döndüreceğim blogu tam olacak^^ Daha az  fotoğraf daha çok yazı yazdığım postlarda görüşmek üzere dostlar^^

Japonya: TV’lerde, Billboard’larda Tanıdık Yüzler” üzerine 16 yorum

  1. La aynı başlıkla tamamlanmayı bekleyen taslağım vardı, neyse ki bende farklı görseller var zira ben bu tanıdıkların fotosunu çekme işinin az bokunu çıkarmış olabilirem.

    Yannız fotoların birinde çakma reybenim çıkmış, kaldır şunu salkaskljasklajskl

    Biz geçen neden beraber fotolara bakıp, beraberce ağlaşmadık? Terapiye ihtiyacım var, bir an önce yapalım:D

    • Ahaha biz bu aynı şeyi düşünme işinde baya aştık artık kafalar direk aynı çalışıyor:D
      Sen de fotoğraf daha boldur yaa, senin haremden de bol bol gördük saddsds
      Bir alttakinde de makyaj çantan çıkmış artık ilerki fotoğraflarda da yanlışlıkla seni koyarmışım:P
      Ah ah o fotoğraflara bakmak bizim 5 saatimizi alır bence sonra 3 gün “tekrar gidicem ben” diye ağlarız üstüne asdsaddssd

        • asddsadsd anlayana kadar 3 kere okumam gerekti, ben de fotoğrafta yanlışlıklan çıkmışın falan sandım bi an 😀
          Bu arada “tiSkindim” diye yazmandan nee kaa tiksindiğini anladım dostum adsaafdsa

  2. ahahaha ben de japonya’dan matsumoto jun’un kullandığı rimelden almıştım 😀 sanırım çocuk uzun kirpiği ile meşhur. gerçi çok memnun kalmadım ama kötü de değildi.

    • Evet evet makyaj ürünü reklamlarının aranan yüzü olmuş resmen 😀
      Ben de bi alsam mı diye düşünüp vazcaymıştım iyiki almamışım o zaman ahaha

  3. Bi yerlerimiz şişti şişecek ha gayret iki elden tüm gaz çalışmaya devam (:

    Seung gi bile kıstırmışsın kaşla göz arasında ya ne diyeyim ben sana hatun 😀 Matsu yerine daha çok kame olaydı iyiydi sanki neyse 😀

    • Tombik yanaklımı da gördüm yaa ah ah nası sevindirik oldum ama o ara program bitti başımı yataklara vurdum (çok acımasın diye asdsdsda)
      Kame beklediğimden az çıkıyordu TV’ye bu sezon Arashi sezonu demekki her yerde onlar vardı 😀

  4. Yoo, ben daha çok fotoğraf temalı postlardan ç.ok memnunum 🙂
    Yazı da çok olsun fotoğraf da arkadaş 🙂
    Postların arasına çok zaman koymayın, yazın yazın yayınlayın valla 🙂

    Televizyonu açıp da karşına Atilla Taş yerine Matsu’yu görmek nasıl iyi gelmiştir bilirim 🙂
    Kim Hyun Joong başka yerlerde de çıktı mı karşınıza, kendisinin hastası olurum da o manadan soruyorum 🙂
    Japonya sokaklarına dair yayınladığın ilk fotoyu Newyork’a benzettim. Ama oradansa Japonya’yı tercih ederdim ben de 🙂
    Yediğiniz içtiğiniz size kalsın derler genelde ama, siz hiç çekinmeden yediğiniz ramenin, kekik de fotolarını paylaşabilirsiniz bizimle 🙂

    • Haha tamam o zaman bol bol gelecek bu tür postlardan:)
      Şu ara zaman bulamadım ama haftasonu bi kaç post yayınlamaya çalışacağım, okuduğunuz takip ettiğiniz için teşekkür ederim 😀
      Kim Hyun Joong u kpop dkkanlarında bir de magazin dergilerinde gördük bol bol:)
      İlk fotoğraf Osaka dandı ben de tecih ederim kıh kıh kıh 😀

Bir Cevap Yazın

