Yeni Ballad Favorim: 8eight Lee Hyun

DSC04894

Teee ilk Japonya postlarımda uçaktaki şarkı seçeneklerinden ilk defa dinleyip sonra hayranı olduğum bir isimden bahsetmiştim. Nihayet sizlere de tanıtma fırsatı bulabildim.  Lee Hyun adlı arkadaş çok yetenekli bir şarkıcıymış, bir çok dizinin OST’sin de yer almış. O yüzden bol videolu bir yazı olacağını şimdiden söyleyebilirim^^

lee-hyun-ec9585eb8bb4

1983 doğumlu Lee Hyun 8eight isimli 3 kişilik grubun vokallerinden. Kendisi grup olarak çıkardıkları albümlerin yanı sıra solo olarak hatta başka şarkıcılarla birlikte albümlerde çıkarmış, bir çok şarkının besteciliğini yapmış.

 Albümleri
 The Healing Echo
 Unsophisticated

Mini-Albümleri
 30 Bun Jeon (30분전; 30 Minutes Ago)
Naekkeojunge Choego (You Are the Best of My Life)

Dijital Single
 Sumi Makhyeo – Invincible Lee Pyung Kang OST Part.1 ( Suffocate) (8eight Lee Hyun)
 Dae Mul OST Part.4 (대물)
 Soul Project.2 (Lee Hyun & Jung Woo)
Road For Hope ‘Heal’ (Lee Hyun & Han Go Eun)
Akdam  (Curse)
 Damyeo (Saying)
]Fashion King OST 
Fashion King Special OST
 A Gentleman’s Dignity OST                                                                                                                                                                                                   King Of Dramas OST

8eight

8eight-201004263

Grup Üyeleri: Baek Chan, Joo Hee, Lee Hyun

Grubun şarkıları ve klipleri de bir o kadar şukella ama şimdi konumuz Lee Hyun olduğu için tekrar ona dönüyoruz. Ve beğendiğim şarkılardan paylaşmaya devam diyoruz:)

 A Gentleman’s Dignity izleyenler bu şarkıyı hatırladınız mı?

changminleehyun-homme

2AM Changmin ve  8eight Lee Hyun ortak bir projede bir araya geldiler ve Homme adı altında geçici bir grup oluşturdular. Şimdi kliplerine hazırm mısınız? Neden mi böyle dedim,izlemeden anlaşılmaz bi izleyin sonra konuşalım:P

Imm şey evet klip biraz (?) ilginç, özellikle şu sırt sırta verip soyunma sahnesinde çok güldüm:D Ayrıca o kız nerden çıktı abi birden samimi oldu yaa adsdsad Offf daha fazla konuşamıcam:P Abilerin sesi güzel diyip bitireyim:P

The Healing Echo albümünün fotoğrafları çok orjinal olmuş biraz onlara bakıp klibin saçmalığından kendimizi kurtaralım:D

lee hyun

lee hyun

lee hyun

tumblr_lyxvi0wpB31r0buzho1_500

Şimdi adamı bu kadar anlatıyorum ama Ekim ayında askere gittiğini de belirtmem gerek, kendisi sessiz sedasız teslim olmaya gitmiş annem kıymam. Aşağıda ki fotoğrafta Changmin’i görüyoruz , ee birlikte albüm çıkarmalar klipler falan kanka olmuşlar tabisi. Diğerleri de grup arkadaşları Baek Chan ve  Joo Hee. Ayrıca Joo Hee ve Lee Hyun’un aşk dedikoduları çıkmış ama ben inanmıyorum:P Ya da inanmamayı seçiyorum diyelim;) Bu tabloya daha sonra Lee Hyun’un en iyi arkadaşlarından biri olan K. Will’de  katılmış.

tumblr_mbktzjilXG1qlih0mo2_500

Bu yakın zamanda bir çok ünlü isim askere gidince orada da boş durmamışlar ve bir müzikal sergilemişler. The Promise adını verdikleri müzikalle ilk defa  9 Ocakta gösterilerini sergilemişler. Bu müzikal Kore Savaşın’da yer alan askerlerin fedakarlıklarını, aralarında ki bağı anlatıyormuş. Müzikalde  Leeteuk, Yunhak, Lee Hyun, Ji Hyun Woo, Kim Moo Yeol gibi ünlü isimler yer alıyor.

thepromise_presscall

Lee Teuk’la bizimki askerde iyice kanka olmuşa benziyor. Şu fotoğrafta yine birlikte takılıyorlar.

Bu kadar magazin haberi yeter şimdi yine şarkılara dönüyoruz:)

Diziden sevdiğim şarkılardandı:

İşte böyle genşler, bir Kore ballad harikasını da böyle tesadüfen tanımış oldum. Pek memnun oldum. Askerliği 2 yıl sürecek olsa da bunlar askerde müzik camiası olarak  kalabalık olunca  boş durmazlar diye umuyorum. Albüm bile çıkarır bunlar orada:P

Son olarak “Siz nasıl buldunuz?” diyerek postuma son veriyorum:D

Reklamlar

Yeni Ballad Favorim: 8eight Lee Hyun” üzerine 4 yorum

  1. Yeni dinlemelik şeyler aradığım için burdayım :B Önce bi yazıya göz atıyım dedim o beyaz saçları görünce allah allaah sesleriyle okumaya başlıyorum efem…

    İlk şarkıda 50. saniyede giren abi kim lee hyun abi mi şimdi sese öldüm :’)

    Bu 2 tane olan albümü grup olan mı solo olan mı? Solo halini daha bi sevdim çünkü :3 Gerçi birazdan neyi var neyi yok inidircem.

    Homme klibini izlememiş gibi yapıcam şu an du bi dk elleme pdoajısğdoaıjsdsaoıdjsadıo

    Çoh seviyom böyle şarkılı yazıları hele ki tam da yeni şeyler aradığımda :3 Eline kalemine sağlık der giderim daıosjısdj

    • Ah sorma o fotoğraflara bayuldum:D
      İvet 50. saniyedeki Lee Hyun diğer abi Rap kısımları söylüyor genelde:D
      Bu albümler, mini albümler felan hep Lee Hyun’un 8eight’in albümlerini yazmadım ordaki kıza gıcığım adssfaffs
      The Healing Echo albümünü çoh fena tavsiye derim bu fotoğraflarda o albüme ait, böle otbüste giderkene açıyorum al sana fon müziğü çok güzel oluyo:D
      Du indirme linkini atcam sana twitterdan adssdfasfd
      Off Homme derin izler bıraktı ben de dasddsadsafn hiç yazıya koymasamıydım ne:P
      Çoh teşekkürler ederüm dostum;)

  2. merhaba Astrea^^seni nasıl mı buldum diye merak ediyorsan…benimgibi Lee Seung Gi bağımlılığı başka bir turkish insancıklar varmı diye aratırken tabiiki.ama Seung Gi dışındaki yazılarınıda beğenerek okuduğum için hemen listeme eklendin.lee hyun …evet çok güzel bir yorumu var ,fotolar mühtiş ve sanatsal.ama bir Airen olarak…ille de Seung Gi.hele de son albüm ‘Forest’ yapımcılığını da üstlenip ve Epitone Project söylediği şarkılar….zaten ‘return’ bir all -kill oldu.paylaşmamışsın ama dinlediğini düşünüyor ve yorumlarını bekliyorum. fansitelerine takılırmısın bilmem ama bir koreli Airen lar bir kaç fanklubü ile birleşip http://leesgkorea-world.com/src/index.php adlı siteyi kurdular ve Lee Seung Gi tarafından biliniyor.ilgilenirsen bekleriz….hani birkaçtane bizden birileri olsun^^

    • Merhabalar öncelikle çok memnun oldum 😀
      Balladlarda ilk tercihim Seung Gi oluyor tabi ama yeni isimlerde ekleniyor listeme:D Return’ü dinledim, izledim hafızama kazıdım:D Kasım ayında yoğundum o aralar yazamadım sonrasında da yazamadım öle kaldı:D
      Normalde fansitelerinde takılmam ama bu başka teşekkür ediyorum ve hemen üye oluyorum:D

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s