Song Joong Ki’den İki Film: A Werewolf Boy ve Penny Princhers

Astrea bloga film postu yazıyor hem de bir değil iki tane, bi dakika bir başımıza taş yağıp yağmadığını kontrol edip gelcem.

Sorun yok, sorun yok  her şey Werewolf’a kızıp bu etkiyi azaltmak için bir Jong Ki filmi izleme düşüncesiyle çıktı. Başarılı oldu mu dersiniz. Eh işte bah şuraya bile çemkirerek başlamadıysam işe yaramış demek ki. Ayrıca Mikacım post yaz diye gaz vermeseydi bilmiyom bu tembellikle yazar mıydım^^

A Werewolf Boy

A WEREWOLF BOY1

Şimdi şöyle oluyor; film tee geçen sene görüp izlerim ben bunu diye listeye almıştım ama her hangi bir film izlemediğimden bu da o herhangi filmden biri olarak aralarda kaynadı. Sonra millet birer birer izliyor, yazıyor bir şeyler allam nere baksam bi spoiller, sonunu öğrencem bir şekilde yani kazayla, ondan kaç bunu okuma, görünce gözünü kapat (?) nereye kadar, izliyip kurtulayım bu kaçıştan dedim. Ha izledikten sonra o soiller veren kardeşlerime yoldaşlarıma arkadaşlarıma (bu uzar) katılmadığım değil. allam insan böyle bir çemkirmek senaristi dövmek falan istiyor. Tabi bu istekle ağzımızı tutamıyoz elimiz de değil. O yüzden bu filmin spoillerını veren arkadaşlara kızmayalım kızanları uyaralım.

images (2)

Bakın hala film hakkında hiç bir bilgi vermeden yazmayı sürdürüyom ve siz de okuyonuz. (Hala okuyonuz mu?) Şimdi bu Koreli pek kıymetli senarist abi ve ablalarımızın bi psikopatlığı var. Ağlatacaklar efenim izleyiciyi salya sümük yapacaklar. Bu fantastik mi hiç sorun değil AĞLAYACAKSIN,  bu gerilim mi kaçış yok AĞLAYACAKSIN,  bu polisiye mi hey dur bakim orada AĞLAYACAKSIN, bu komedimi bu sefer gülmekten ağlayacaksın hayır zaten o kadar güldürmüyorsak araya kesin bir dram sokmuşuzdur yani AĞLAYACAKSIN. Şimdi ağlayarak dağılabiliriz, tüm  kore senaryolarını çökerttim burada sırrınız çözüldü şimdi siz AĞLAYIN. (?)

Şimdi senarist abi demişki “Çok güzel bi fikrim var. Fantastik film yapalım ama dram olsun nası?” Yapımcı abi de “Vay abicim ne dahiyane bir fikir bir Koreli ye de bu yakışırdı.” (Alnından öper.)

Böylece film çekilir biz de izleriz. (Çok şükür filmi anlatacak şimdi) Aslında konuyu az çok hepimiz biliyoruz ama konuyu anlatmadan postu bitirirsem beni taşlıyacağınızdan korkuyom. Korenin ücra kasabaların birinde bir adamcagaz ordu için insan deneyleri yaparmış (aklıma one piece geldi la bi an onu mu anlatıyom dedim) Bu deneylerin biri de kurtadam projesiymiş ama tamamlanamadan bizim bilim insanı ölüyor. Yıllar sonra aynı eve babalarını kaybetmiş bir aile yerleşiyor. Evi de babalarının ortağının oğlu aileye alıyor. Bunda bir bit eniği var diye izlemeye devam ediyoruz.

20121213.094643_goldenvillage_werewolfboy

Anne ve iki kızı düzeni oluşturup yaşamaya çalışırken. Bir den kurtcuğumuz (solucan gibin oldu tövbe tövbe) ortaya çıkıyor. Bilim insanımız ölünce bu evde yaşayıp gitmiş yazıkcağaz. ( Film mi anlatıyor komşu teyze dedikodusu mu yapıyor belli değil) Bizim bağrı yanık ailede hemen benimsiyor çocuğu bir yere yerleştirene kadar bakmaya başlıyor. Tabi çocuk bildiğiniz vahşi, yani Joong Ki sana böle demek istemezdim ama napalım işte ne kadar güzel oynamışsan artık öylesin. Evin büyük kızı da önceleri sevmediği bu çocukla ilgileniyor, ona köpek eğitim klavuzuyla eğitim veriyor, yazı yazmayı öğretiyor (saçmalıklar başlıyor burda)

pc_600x450

Ama ortağın kötü oğlu da boş durmuyor bu arada bizim kıza göz koymuş alacakmış kendisine (rüyasında görür) İşte böyle gerisini spoiller, izlemediyseniz litfen diğer filme geçiniz sevgiler saygılar esenlikler. Sizleri burada bırakmak istemezdik ama izleyip yine gelin efenim dertlerimizi sıkıntılarımızı burada paylaşıp rahatlıyalım.

Spoiller!

Efenim şimdi izliyenler için konuşuyorum. Bu filmde tonlarca mantıksal boşluk yok muydu? Fantastik filmde mantık aranmaz demeyelim lütfen bazı genel geçer kurallar var bunlar aranmalı:P Şimdi bu adam gitti keçici adamı öldürdü ee noldu o noldu, sonlarda kızı herkesin içinde dövdü resmen yarım saat, orada asker, polis, hoca varda bir tanesi de dur yapma diyemedi. Üstelik elinde silah da yoktu, ha illa bizim oğlan kurta mı dönüşcekdi yarım saat dövdü bee insafsızlar, bak yine sinirlendim. Ayrıca bu mal kadın bu çocuğu 47 yıl bekletti laa, bir oha çüs demediniz mi, 5 olur 10 olur insan bir merak eder bir döner yaa o eve, uzayda değil yaa sonuçda. Olmadı bu ağlattınız ama bu sefer lades dasddsadsda (ne diyorum acaba?) Ağlatcaz diye bu kadarı bir kurtcuğa yapılmaz olmaz. Hem de bir şey demeden gitti ee bu çocuk öle beklicek zaar dünyanın sonuna kadar, anca kıyamet neyin koparsa çocuk kurtulcak. Neyse az sinirlencem diğer filmi anlatamıyacağım yoksa. Hadi benden bu kadar .

Bunun etksinden kurtulmak için ikinci filme geçiyoruz.

Penny Pinchers 

5589-penny-pinchers-izle-kore-filmi

Kurtçuk Joong Ki den sonra umursamaz Jonng Ki ile karşınızdayım. (Kendini sunucu zannediyor yazık) Korede yolları ortak çıkar uğruna kesişen iki insanın macerasına tanık oluyoruz.  Oğlumuz günlerini iş aramakla ve kızları tavlamak için yalan söylemekle geçiriyor. Kızımız da para kazanma manyağı, çöpten, şişeden her şeyden para kazanma derdinde. İkisinin birleşmesi de filmde bize asla açıklanmayan ve nasıl bir şey bu diye beynimizi kemirdiğimiz Kore deki bir yatırım ya da ev sahibi olma sisteminin 2 ayrı banka hesabı istemesiyle oluyor. Kızımız büyük miktarda para kazanmak için başka birinin adına hesap açtırması gerekiyor. Tek anladığımız bu, belki Koreli olsak anlamıştık aaa morgage falan demiştik ama işte yazığız anlamıyoz ordaki yatırım işlerinden. Yine de boşver yaa amacını anladık izleyi verelim gitsin diyip izliyoruz. (iyice yazığız)

Ama Kore ekonomisini baya öğreniyoruz bak o bakımdan oldukça faydalı bir film. Kaç paraya ne alınır, efenim orda aç kalsak açıkta kalsak nasıl para kazanırız, orda şişe toplamacılığında çok para varmış girsek mi bu işe (?)

Song-Joong-Ki-in-Penny-Pinchers-Movie-500x332

Joong Ki’nin burada ki rolü de bir sevimli böyle ayrı bir umursamazlığı, şirinliği var yani tavırlar, mimikler falan olmuş bu adam, tamam iyi oyuncular listesinde yerini almış.

Bak söyliyeceklerimin hepsini diğer filmde harcadım buna bir şey kalmamış. Napalım artık kısmet, br daha böle ikili ikili yazmayayım postları, aslında diğerinde çemkirmeseymişim:P

Yukarıda ki çemkirmerime  destek bekliyom bak le sağda solda spoiiller verecenize gelin spoiller uyarılı yorum yazın dertleşelim, çemkirmelerimizi beraber yaşayalım kardeşlerim vakit birbirimize destek olma vaktidir. (bu biraz fazla oldu galiba) Neyse hadi bekliyorum, bir sonraki posta kadar kendinize iyi bakın^^

Song Joong Ki’den İki Film: A Werewolf Boy ve Penny Princhers” üzerine 18 yorum

  1. Spoiller

    İkinci filmi henüz izlemediğimden o kısmı okuamadan geçiyorum ama zaten bize kurtadam yeter. İnsafsız sürtük kadının o kadar bekletmesi bana bile o kadar koyduki, bilmiyorum yani Kurtcuğumuz noldu. Böyle filmleri izlerken o kadar çok içselleştiririm ki, o yüzden izlerken çoğağladım bu filmde. Bari bi kardan adam yapsalardı, kadın nasılsa kardan adam masılını dinledi, ohh ona hava hoş. Bak çok içselleştirmişim hayla etkisindeyim lsjdlkjasdkajsdklasjdklas Emeğine sağlık 🙂

    • Spoiller
      Önceliklen yorumuna spoiller uyarısı ekledim karşim kusura kalmayasın diğer arkıdeşler filmi izlemeyenler içün:D
      Sonracıma hemen dertleşmek isterim o kadını beraber yolalım gel bulalım onu bak diyom yapılmaz bu bir kurçuğa bu yapılmaz hayır nikahına al demiyom ama bi gel demi ziyarete bi merak et hadi onu yapmadın çocukla iki otur demi yoh allam bak yine sinirlendim. Yok olmucak gidip sebaristi dövek en temizi dasdsdasad
      Bu arada 2. filmdede öle filmi anlatmadım çok okuyabilin yani zaten yoruldum bah yazamadım çok afdfadsfdfdsaf
      Teşkür ettim yorum içün^^

      • İyi yaptın iyi, ben burdan yapamıyorum çünkü, yada wp kullanmayı hayla bilmiyom 🙂
        Duygusuz kadın! Senaristi kezzapa soksak çare değil bence ıı-ıh, uzakdoğunun dram yönünü az değiştirmek lazım bu böyle olmuyo,
        Tek avuntumuz resmen Mikemmel bir JoongKi oyunculuğuna tanık olmamız. ♥
        Okudum şimdi ama sanırım okuduğumu anlamama saatimdeyim, listeme aldım en kısa sürede izlicim sağolasın 🙂

        • Joong ki aşmış yaa görmeyeli adam prof olmuş tebrik dedim valla
          dasdsdaad ben karışık yazmışımdır çok yoruldum sonları yazarken fdasdfdsad ama güzel yani yine pek bi şirin böle değişik sempatik bi tiplemesi var 😀

  2. Şu kurt çocuki bi ben izlemedim sanırım :/ aslında deli gibi bekliyodum altyazısı düşer düşmez de arşive attım ama ne olduysa artık elim gitmedi.sonrada milletten bissürü spoiler yiyince film yalan oldu.öle işte bana böle şeyler oldu :))
    Bi de Mikot(sana göre mika) iyi ki seni zorlamış film postu yaz diye çok eğlendim ben okurken :)) daha çok yaz sen bunlardan başka şeyler de yaz her gün yeni bişi yaz 😀

    • Valla ben de izlediğimde zor tuttum kendimi konuşmamak için içime haykırdım anca dasdddasdf
      Valla işte bu Koreliler nası yapıyosa bilsek ble ağlayıp duruyoz ben de anlaamdımki asdsdasfs
      Ama siz ben çabuk gaza gelirim böle yapman dsadsads saolun efem saolun 😀

  3. Hep izlemediğim filmlerden vurmuşun. ama izlemeyi de düşünmediğimden spoilerları bilem okudum skdjfhgdhjsfkjsdh oloom 47 yıl bekletiyosa beni öldürseler de izlemem zaten artık onu. Peki noluyo o kadar yıl sonra ikisi de yaşlı osuruk olmuştur, o saatten sonra buluşsalar ne olcak ki? sen bana en iyisi boydan filmi anlat sdkfjhsd

    • sadfdsafdsfdafds hee ben de kesin izlemeyeceklermi bildiğim ama sonunu merak ettiğim (nası oluyosa artık) şeylerin drek sonuna bakıyom karşim

      Spoiller yeniden 😀
      Ah ah keşkem kurtçuk yaşlansa ölür gider gariban beklerken ama çocuk yaşlanmıyo aynen öle kalmış, galiba dünyanın sonuna kadan beklicek o hayır pis karı artık bekleme de demediki psikopat dasdsdsad öle artık kıyamet kopunca hadi bitti taam öldün dicekler ona dsadsdsad

  4. A Werewolf Boy’da k, spoiler kısmına sonuna kadar katılıyorum.Aynı tepkileri verdim bende ilk izlediğimde 😀 Joong Ki Penny Pinchers’de de tatlıydı ama A Werewolf Boy’da gerçek bir oyuncuydu.Kimse ondan daha iyi oynayamazdı heralde.O masun bakışları.. İkisi de iyi film ama dediğin gibi ilk filmde çok saçma yerler vardı. Ellerine sağlık güzel yazı olmuş ^^

    • Aynen baya şaşırdım ben de en son 2-3 yıl önce izlemiştim baya geliştirmiş oyunculuğunu olmuş o artık olmuş 😀
      Teşekkür ederim:)

  5. ikisini de izledim. ilkinde zaten oto boka ağlayan bi bünye olduğum için çok çok ağladım, filmi aha ölcek yok şimdi ölcek diye diye korkuyla izledim zaten, senaryoya bin türlü lanet okudum (: ikincisinde de eğlendiğimi anımsıyorum, keyifliydi. tabi çocukcağızın katkıları yadsınamaz (:

  6. 2. film eğlenceli mi öneriyor musun? Kızı da pek sevmem. Oğlanında pek bir şeyni izledim mi onu da hatırlamıyorum 😀

    • İvet 2 sini eğlenceli yaa böle hem de Kore para hesaplarını öğreniyoruz ilginç:)
      Çocuk Sungkyunkwan Scandal’ın Yeorim’iy di hani Ah İn le en iyi çift seçilmişlerdi dafsffdsfa

  7. Ben sadece werewolfu izledim, diğer filmin varlığından bile haberim yoktu ama artık izleme listemde:)

    Kızgınlıklarımız ortak haliyle, genelde herkes aynı şeylere kızmış Warewolf’ta. Ben bunlara ek olarak bi sahnede çok dellenmiştim: Kızın oğlana taş attığı sahne var ya hani… Bu kız taşı çocuğa atmadan evvel ben zaten ağlıyordum bayaa baya, ama bu kız taşı oğlanın kafasına çakınca, ben olduğum yerden refleksle fişek gibin doğrulup “laaağn napıyosun gerizekalıııı” minvalinden kıza sövmeye başlamıştım. Hele yavruuum, süt kılığındaki kurdun, o taşı yedikten sonraki yüz ifadesini hiç unutamam;(( JoongKi’nin o surat ifadesinin capsini aldım bakıp bakıp ağlatıyorum kendimi; kıza da hayır dualarımı eksik etmiyorum tabbikide!…

    • Ahhh ahh bende coh uzuldum o sahnede zaten kizin dovuldugu sahnede bi basladim sonuna kadan aglamakli izledim pisler istediklerini alip bizi aglattilar ama cok sinirliyiz cok:)
      Diger filmide tavsiye ederim bole dilmlerin uzerine iyi gidiyor 🙂

  8. eneee astrea joong ki yazmış, bana niye haber vermemiş?? joong ki var dediler geldik, asjdkasdals 😀

    şimdicim aynen imzamı atarım, bizim küçük kurtçuğumuz son filminde büyümüş de profesör olmuş 🙂 zaten onun oyunculuğu vardı filmi izleten, yoksa senaryo tırt. -SPOILER var burda- ayrıca o karının kafasını taşlara vura vura pekmezini akıtmak istedim, 47 yıl ney laağğnn??? nası sabrettin şerefsiz?!?! cungki’yi aynı haliyle bulduğunda rüya görüyor, hatta orda ölecek, azrail’i cungki kılığında görüyor falan sanmıştım ama öyle değilmiş, bizim kurtçuk yaşlanmamış iyi mi… tamam klişe yıkmışlar ama azcık saçma olmuş bence. niysee… -SPOILER bitti-

    diğer filme gelince, o da sırf cungki hatrına izlediğim bi filmdi, han ye seul kurbağasına rağmen bi de. çok matah değildi ama eğlendim mi, eğlendim. yalnız o filmden sonra “ben olmuşum yav…” demiştim, bi aydınlanma gelmişti: joong ki’nin en iğrenç hallerini görüp hâlâ kendisinden tiksinmediğim için aşık olduğuma karar verdiğim an o andır, asjdajsdkasdka 😀

    • Enamm Joongkî nin yavuklusu gelimiş hoş gelimiş:D
      Ayy yedi o film ciğerimizi dağladı bizim, neyse Joong ki beyimizin nee kaa yetenekli oldunu görmüş olduk bi bu işe yaradı bak 😀
      Ayy ben de hayal görüyo sandıydım tee son ana kadan ta ki torunuda bişeyler gördünü söyleyince dedim malesef kabullen gerçekmiş hoff içim darlandı fizmi izlerken dfassfad
      Ayy valla bu filmde de heeçç etkilenmeden izlediysen bravo, adamın eli donundan çıkmadı fdasfdsfasa nese şeker bi tipdi ama şimdi günahını almıyam çocuğum 😀

Bir Cevap Yazın

