One Piece Güzellemesi No 1: Ekran Görüntüleri

zoro-one-piece

Yeni bir yazı dizisinin kurdelasını kesiyoruz dostlar. Bir yıldan fazladır bir One Piece izleyiciyim artık böle içimdeki sevgiyi yazıya falan dökemeyeceğim, bir de izlerken sürekli durdurup 6456456 tane ekran görüntüsü aldığım için bunları bir değerlendireyim dedim. Bir de BunuSevdim‘in Arşiv’den Pek Anlamlı Resimler serisine bayılıyom aramızda kalsın, böle ona özenerek mi dersiniz, kıskanmış da yapmış mı, dersiniz ilham almış mı dersiniz bilmem ama ondan fikir aldım açıkça söyliyeyim:D Ben de özel OnePiece Ekran Görüntüsü klasörümü açıyorum hayırlısıylan:P

Yukarıdaki resimde harika bir Zoro çalışması yapanın ellerine sağlık. Bu arada batan söyliyeyimde aradan çıksın: Zoro’ylan evlencem . Tamam şimdi konumuza dönelim:P

Bu arada eminim fark etmişsinizdir, yüzyıllardan sonra (?) temamı değiştirdim, benim için eski temadan vazgeçmek biraz zor oldu. Sarılarak vedalaştık ama değişiklik iyidir, sözüne kanıp yaptık bakalım beğenecek misiniz?

Adsız 3

Hazır Zoro’dan bahsetmişken böle böle ekran görüntüleri alıyom işte, napam ben de böle bi insanım:P

Her şeyin uzun olduğu bir adaya geldiklerinde Luffy Chopper’a  diyor.

geyik

Garip bir yaratık görseniz ilk tepkiniz ne olur bilmiyorum ama onlar ilk olarak bunu yapıyorlar.

uzun

Luffy ilginç yaratıklar ya da patlayan, uçan, devasa şeyler gördüğünde genelde gözlerinden yıldız çıkar ama bu sefer onun  “muhteşem” kapasitesinin sınırları baya aşılınca alev aldı çocuk.

etkilenme

Luffy Amazon Lilly adasındayken, kızlar “bacaklarının arasında ki ne?” diye sorunca böyle diyor dasafdafasfdadssd daha fazla konuşamıcam 3 gün güldüm buna. Üzerine bi de “Çıkarsana mücevherleri” dediklerinde 3 gün de ona güldüm işte 6 gün bu sahneye güldüm kısa günün karı:P

AMAZON

Yine Amazon Lilly den kızlar ilk defa bir erkek görünce dokunmak istiyorlar napsınlar yazıklar:P Bizimki de yemek yiyemiyor tabi büyük sorun.

fdggd

Bu arada ki Pandaman mangakanın  araya bilerek espiri olsun çizdiği bir şey önceleri izlerken onu görmek komik geliyordu ama artık gıcık oluyorum her kalabalığın içine çizikdiriyorlar.

Adsız g

Luffy ve Usoop, Sanji den dayak yemiş, Bir Sanji bir de Nami bu hale getiriyor bu yazıkları.

Adsız 7

Luffy gemisine gemi marangozu arıyor ama sorun şu ki 5 metre olmalı, çizdiği  gibi bir şey(?) istiyor.

marongoz

Luffy, rehin tutulmuş birini kurtarmak istiyor ama sırf iyi niyetinden yoksa onun Takoyaki ustası olmasıyla hiç bir ilgisi yok:P

takoyaki

Tek kelime: Suratlar!

epic

Sanji Chopper’dan bahsediyor. Deme öyle ama benim Tanuki’me (:P)

chopper için söylediği

Brook’un daveti kabul edişi, çok sevdiğim sahnelerdendir, şarkı da animedeki en sevdiğim şarkı oldu. Bundan daha sonra anime müziklerinden bahsettiğim yazıda paylaşacağım.

lufffff

Yalnız bırakmayın şunu getirin ben bakarım siz günü kurtarırken.

hjhjhj

Bölüm sonlarında özel hikayelerden, One Piece Godfather:D  Luffy Sanji’ye söylüyor.

godfather

Yine özel bölümlerden: One Piece Obasan, Nami teyzeyi fena kızdırmışlar:P

obasan 2

Marimo’yla evleneceğimi söylemiş miydim?

zoro bebek

Kabul böyle şeyler de olabilir.

zoro 1

Ama sonunda bu var:P

zoro 2

Kendimi kaybedip 78675675  görüntü paylaştım, bende bunlardan daha çok var. O yüzden benden çekeceğiniz var çok üzgünüm:P

Son olarak Luffy’nin zombi gördüğünde ki tepkisini bırakıp kaçıyorum. Buna 5 gün güldüm ama bahın ne kaa değerli^^

tumblr_mk4uk9nLHY1s8hcbko1_500

One Piece Güzellemesi No 1: Ekran Görüntüleri” üzerine 14 yorum

  1. Hala bende yeri olan bu efsaneye, yıllar önce başlayıp, bir nedenden bırakıp, hep geri dönmek isteyip bir türlü dönememiş ben… Yine çok pis izleyesim geldi ne yapsam başlasam mı? Başlayayım evet evet 😉

    • Ah başla dostum en baştan başlarsan ben sana eşlik ederim, güncele yetişince en baştan başlamayı düşünüyomda dafadffasa

    • Aslında her dakikasını alıp göstermek istiyom ben hep çok eğleniyom bi de önde birileri konuşurken arkada şebeklik yapıyorlar yaa ben onları hep geriye sarıp izliyom:D Bu geriye sarmalarım ve ekran görüntüsü almalarım olmasa 3. kere izliyodum şimdiye:D
      Çoğu sahnede böle tek kare görüntülük değilde 3-5 saniyelik vide olacak şekilde ama henüz video kırpma yeteneklerimi geliştirmedim 😀
      Konuşan ilginç bir şey gördümü ilk onu soruyor, deniz kızına da sormuştu dasdsadsad

  2. Zoro ile evleneceksin öyle mi. Şu andan itibaren seninle arkadaşlığımız bitmiştir hahahah
    Çok kıskandım, bölümlerde çok ilerlemişsin sen, ben daha 200 küsürlerdeyim. Ama spoiler falan dinlemeden tüm yazını bir solukta okudum 😀 En çok da Amazon Lilly adasına bayıldım, kaçıncı bölüm ki o? Bir de Luffy’nin Godfather haline koptum, kimbilir izlemesi ne kadar keyifli olacak 🙂 Nami’nin klasik kısa permalı bonuz kafa uzak doğulu teyze hali de çok komik olmuş. Kısacası tüm resimler çok komikti, Son gif zaten bomba.
    Tam da bugün birkaç bölüm izlemiştim animeden, ardından senin yazını gördüm, hoş oldu. Velhasıl, serinin müdavimi oliciim. Ben şimdi animemi izlemeye döneyim.

    • Ahh Bu’cum ahh başka biri olsa anlaşabilirdik ama Zoro olmaz onu evimin marimosu yapacam asddsadsadsd
      Ayy aslında spoil olayını düşündüm ama çok mühim sahneler değil her zaman ki şebeklikleri diye bişi olmaz dedim 😀
      Amazon Lilly 410 da falan başlıyodu sanırım, Godfather olduğu da bölüm sonlarında 5 dakikalık mini hikayeler onlara yaklaşmışsın ama 200 küsürlerdeydi:D Güncele yetişmek üzereyim ama çok korkuyom sonra her hafta beklicem:( az yavaşlıyım diyom ama çoh heyecanlanıyor ilerledikçe duramıyorum:D

  3. Sanji’nin acil durum yiyecek malzememizi geri alıcaz dediği bölümü izledim şimdi, hay Sanji sen çok yaşa e mi 🙂 (not: Ben bu sayfa yüzünden seni baya taciz edicem haberin olsun)

    • Ayy Bu’cum ben de konuşcak adam arıyom valla sen gel bol bol, arada kimbapsushiye anlatıyom komik sahneleri spoiller veriyom diye kızıyo bana dadasdsa içime atıyom ben de, keşkem daha önce yazaymışımda böle bol bol konuşaymışız 😀

  4. Geri bildirim: One Piece Güzellemesi No 2: Bir Şapka Uğruna… | Astrea'nın Atlası

  5. Blogunu takip etmeye başladım baştan buraya kadar geldim .d seni çok sevdim yazılarıda çok sevdim bende bir anime manga japon kore dizi flim hayranı olarak seni tanıdığım için çok mutluyum aslında yorum yazcaktım ama yazmadım ve böyle bir post one piece ve zorodan bahsediyorum görünce duramadım yazdın sen çok çok yaz op den ben okurum hep yanlız zoroyla evlenme konusunda bi tartışmamız olacak gibi .p

    • Ahaha iyiki yorum yazmışsın böyle tanışıyoruz işte ne güzel :))) çok teşekkür ederim ahh op den bol bol ekran görüntüsü birikti elimde bir ara onları toparlayıp yayınlıcam:)) zoro konusunda da bi düello yaparız artık ahaha:))

  6. Merhaba astrea yazılarını zevkle takip ediyorum. en sevdiğim ise bu postun. açıkçası okuduğun bolumden gezdiğin ülkelere kadar gıpta ettiğim birisin. sabırsızlıkla yeni yazılarını bekliyorum :))))

    • Merhabalar, çok teşekkür ederim:))
      Umarım daha iyileri senin olsun:) O zaman en yakın zamanda bir one piece yazısı daha gelsin:))

  7. Geri bildirim: One Piece Güzellemesi No 3: Ekran Görüntülerine Devam | Astrea'nın Atlası

Bir Cevap Yazın

