İzmir Kitap Fuarı ve Gözü Yaşlı Ben Vol 2

20130425_174622

Nerden huy edindiysem bilmiyorum iki senedir kitap fuarı maceralarımı (?) yazıyorum böle kendiliğinden bir seri oldu bu da, yazık madem seri oldu ben de numara vereyim dedim başlıkta:P Bu arada ezik serinin ilk yazısı da burada sayın okuyucu, yeterince acıdıysanız bu seriye onu okuyun bence ona da yazık:P

Ama bu sene çok çemkirmelik bir yazı yazıcam. Ne bu efenim kitap fuarı ucuz olurdu, hani o günler hani ellerinde nerde kitap fuarı, noldu sana büyük salona taşınmışın bu yıl ama bi burnun büyümüş kitap fuarı bi noldum delisi olmuşun:P Benim alacağım kitapların yayınevleri az indirim yapmış diye bu çemkirmem yoksa yine üçü beşi 10 tl gibi kampanyalar vardı. Önleri de kalabalık oluyor ama ben sevmiyorum o tarz kitapları. O tarz derken hani böle milletin çerezlik vakit geçirmelik diye okumalık falan dediği türden kitaplar.

Geçen sene ünlü  yayınevleri %40-50’ler de indirimler yapmıştı, bu sene bir %20’ler de takılmalar falan üzüldüm yani o kaa indirimi internet siteleri de yapıyor sevgili yayınevleri bilmiyom yani şimdi siz düşünün:P

Neyse zaten param da yoktu iyi oldu çok alamadığım. Almak istediği tüm kitaplarda da Doğan Yayıncılık’taymış meğer standına gidince fark ettim. Tabi bir tane alabildim. Grange’ye dönüş yapma zamanın gelmişti uzun bir ara verdim bu arada yeni kitapları çıkmış yetişmem lazım. Kürk Mantolu Madonna’yı da resmen yıllardır okuyacağım artık gerçeğe dönüştüreyim şu isteği diye aldım. Diğeride Avatar serisi çocuk kitap standından aldım (gülmek serbest), napayım seviyorum bu seriyi, böle hatıralık elimde bulunsun.

Benim gittiğim gün hep de şairinlerin imza günü varmış. ayy bilmiyom insanlar sıraya girmiş imza alıyorlardı ama ben önünde sıra olmasa adamı stand görevlisi sanıp “Bu kaç para amca?” dicem. Cahilliğimden ölüp gidicem şiir konusunda ama yapcak bir şey yok sevmeyince sevmiyor insan. Ama bak Atalay Demirciyi tanıdım, ayyy çoluk çocuk sıraya girmişti. Evet inanıyoz şiir sevdinize tamam hadi inandık bak bir şey demiyoz.

20130425_174739

Ayy asıl günün şahaneleri şuncağazlar oldu. Geçen sene de manga standına çökmüştüm mangalar indirimli oluyor baya kabul, her sene oradan alıcam bahın buraya yazıyorum. Bir sene bunlarla idare edicem devamı seneye artık. Normal de bir cildi 12.5 TL olan buncağazlar 8 TL’ydi ama  görevli bana bi güzellik yapıp 7 tl den saydı da 4 cilt alabildim. Bir de minik poster verdi hediye olarak. Tüm seriyi alırsan dev poster hediye ederim dedi ama ben “Param yoh valla abi olsa tüm seriyi bende isterem ben de” dedim. Ayy eve gelince fark ettim kitap ayracı koymuşlar poşetin içine nası güzeller nası kullanmaya kıyamam.

İşte böyle de bir postun daha sonuna geldik. Seneye görüşürüz kendiliğinden oluşmuş ezik post serisi^^ (Ayy acıdım yazıma yaa neden böyle kendi yazılarımı aşağılıyom ki bilemedim:P) Neyse gidip mangalarıma sarılıp ağlıcam daha bu kadar yeter. Bir daha ki -umut ediyorum ki daha ciddi yazılmış- postumda görüşmek üzere dostlar^^

İzmir Kitap Fuarı ve Gözü Yaşlı Ben Vol 2” üzerine 12 yorum

  1. ben zaten tüm seriyi önceden almıştım fotoğrafını götürsem bana dev poster verirler mi 🙂
    bu arada ayraçları ben istanbul fuarından bi arkadaşa getirtmiştim, görüşseydik sağa da bi tane one piece getirmeyi planlıyordum. bölümleri verecektim hani, ama senin harddisk alma işin yaş oldu gibi biraz 🙂
    neyse kitap fuarı büyük yayınevleri hep %20 indirimde tıkanıyor ifrit oluyorum. İdefix bile %25 yapmaya başladı onçün oradan alacağım onları. Diğer yayınevlerinde güzel şeyler vardı ama. Bilen biriyle gideceksin tabee onun için (kişi burada kendini övüyor) 🙂
    ha bir de çarşamba günü mü gittin ki ne zaman gittin şair imza sırasında ben de vardım teyzeler, amcalar ve ben okur kitlesiyiz genelde de şairlerin. Neysem ama mutlu oldum ben yani şair neyin gördüm en azından fuarda 🙂

    Not: Mangada Luffy’nin gözündeki yarayı nasıl yaptığı, Kızılbacak (Sanji’nin şefi) mangada aç beklemiyor adada kendi ayağını yiyor o yüzden ayağı yok vs. gibi değişiklikler haberin olsun.

    • dsaadsafda bi denemek lazım ayy normalde 10 tl ye satıyolarmış posteri cıh cıh cıh dicem de japonyada daha pahalıydı posterler o yüzden demiyorum dasdsdas
      Evet hala harddisk alcam ben biliyon mu yazık bana, şimdi netten izliyom ama tekrar izleyeceğim için ben de olması lazım onların hem daha naruto alıcam, ayy bah olsun hediye etmiş kadan oldun ayracı saolasın fdasafds
      Evet çarşamba gittim bah haberleşseymişiz iyiymiş, hep iletişimsizlikten bunlar hep 😀 Gerçi benim ki çok ani oldu, bu sene gitmeyecektim söz de param yok diye Çankaya’ya gidince bir uğrayım dedim.
      Şu güncele yetişeyim de harddisk almamış olsam bile bi one piece toplantısı yaparız. Dimek o yaranın hikayesi var, anime de nasıl oldunu göstercekler diye bekliyorum hep^^

      • aslında çok hikayesi yokmuş da luffy kendi çizmiş işte yüzünü cesurum ayağına ilk sayıda görürsün . iletişimsizliğe gelince zaten kitaplara para vermekten kuruş param yok çağrı bilem atamam telefonumdan 🙂

  2. Ühü ühü ühü ağlarım ben 😦 kitap fuarına girip standların önüne gidiyordum ki ve cepte 5 kuruş olmadığından ne anlamı var ki diye ağlaya ağlaya çıkıyordum nerdeyse. Her sene “mutlaka para toplayacağım fuar için” deyip sonra da bunu gerçekleştirememek 😦 offf offf nedir bu kaderimiz bilemedim bilemedimmm
    Bu sene ben de senin gibi az para çok parça yapacağım artık sanırım, atıştırmalık, çerezlik olcek sanırsam. Halbuki ne hayallerim vardı ki bir bilsen 😦
    Hayırlı uğurlu olsun kitapların canım 🙂

    • Az para çok parça mı yapmışım laa gayet ne kaa param varsa ver ama yinede istediklerinin beşte birini al yaptım dasdasfasa
      Neyse sen planlı programlı git arkadaşım benim gibi bi sağdan bi soldan karambole gezme:D
      Teşkür ettim 🙂

  3. İstanbul fuarında o bile yok sanırım. 3-5 1o TL ye. En fazla %20 indirim var o da dediğin gibi internet siteleri, arada kalmış kitapçılar hep yapıyor. İDefixede hemen İstanbul fuarı sonrası sanal fuar oluyor ki orada deli indirim var asıl. Bir de fuar İstanbulda taaa şehirin bir ucunda ucunun da ucunda. Onca yolu git trafik, kalabalık eziyetini çek, eli boş dön. Bence bu daha acıklı 🙂 Acıma kendine 😛 Hem fuar bahara denk geliyor. Burada iklim değişikliği oluyor fuar alanına gidince :d Ay ben senin yazı yazmanı özlemişim bak 🙂 Bir heves daldım. Daha da yazarım da kısa keseyim 😛

    • Ahaha bah sen böyle diyince şükrettim şimdi 😀
      Öle tabi yer önemli burda fuar alanı tam izmirin göbeğinde oluyor, benim gibi böle başka bi yere gitmişken yolumun üzeri diye bi uğrayabilirsin heran^^
      İnternet siteleri ile aynı fiyatlarda kitaplar o yüzden gidemeyenler hiç üzülmesin tabisi:)

  4. ayraç..ayraç..ayraç………………o ayraçlar ne kadar güzel tüyap ta gerekli şeylerin Standında yoktu ya böyle şeyler teh 😦 , kürk mantolu madonna acele okuyup yazmalısın gerçekten çok hoş kitap

    • Gerekli şeyler den aldım bende bunları ama sen istanbul’dakiden bahsediyosun sanırım:) Bunları kendileri bastıkları için çok yapmıyolar sanırım çünkü şu küçük posterlerden bile one piece bi tane kalmıştı diğerlerinden de şer tane falan vardı çok az basıyolar, ilk günler gidip almak lazım:)
      İlk önce Grange yi mi okusam diyordum ama 1Q84 ten sonra Sabahhattin Ali okumak daha iyi olacak sanırım^^

  5. Fuar haberlerini görünce pek kıskanıyorum bizim burada olmadığından.. Ama senin yazını okuyunca pek şe’etmedim 😀 İndirim yokmuş demek fazla.. İnternetten almak daha mantıklı bu durumda =)

    Kürk Mantolu Madonna’yı ben de bu yıl anca okudum, çok güzeldi. Belki ergen dönemimde okusam bu kadar sevmeyecektim iyi oldu geç okuduğum.

    • Zaten aklında böle almak istediğin belirli kitaplar varsa internetteki indirimleri tkip etmek en mantıklısı ama ne bileyim böle aklında bi kitap gezeyim gözüme güzel bişiler ilişince alırım diyenlerdensen böle kampanyalar vardı ama dediğim gibi cerezlik kitap olacak türden^^
      Aynen ben de öyle hissediyorum:) böle lise çağlarında okuduğum bazı kitaplar var onları şu yaşta okusam kesinlikle çok farklı anlamlar tatlar vericek, kafamda ki okunacaklar listesini biraz bitirsem onları tekrar okuyacağım ama çok zor sürekli yeni şeyler ekleniyo listeye 😀

Bir Cevap Yazın

