C – Clown “Bir Grubu Daha Evlat Edindim:P”

c-clown

Kore müzik piyasasının ne kadar bereketli olduğunu çoğunuz biliyorsunuz. Bir yılda onlarca yeni grup çıkıyor ve bazılarının isimleri bize ulaşmadan kaybolup gidiyorlar. Bazıları da iyi yerlere gelerek yollarına devam ediyorlar. Neden böyle ciddi bir giriş yaptım ben de bilmiyorum ama bu aralar sık sık dinlediğim 2012 çıkışlı bir grubu tanıtmaktı amacım:) K-pop hakkında öyle beylik laflar edecek kadar bilgi sahibi değilim işte kendime göre bir kaç grubu seçer dinlerim, yeni çıkanlara bir şans veririm baktım şarkı hoşuma gidiyor, sesler de az çok iyi, elemanlarında eli yüzü düzgün ee daha ne olsun diyip grubu takibe alırım efenim. C-Clown da öle tumblrda rast gelip “ayy kimmiş ki bunlar” dememle araştırıp sevdiğim bir grup.

Bu uzun girişi geride bırakalım da ilk önce üyeler bir kendini tanıtsın:

20120729_seoulbeats_c-clown2

Zamanın asi gençler imajına kanıp da çıkmış işte çocuklar. Bunlar ilk çıkış fotoğrafları sonra yavaş yavaş yolu bulup efendi çocuk imajlarına geri dönmüşler. Zaten ilk çıkış fotoğraflarından çok paylaşmayacağım, daha çok şimdi ki hallerine odaklanacağız:D

ggg

*Grubun simgesi yukarıda gördüğünüz gibi kral palyaço zaten grup isimlerinde ki  C (Crown) (Taç giydirmek, taç, kral) Clown = Palyaço, şaklaban. anlamına gelmekte. Ayy ne gerek vardı yoruyorsunuz milleti böle simgesel şeylerle:P Palyaçoları da sevmem ama neyse hadi dikkat çekmek için bir şeyler yapmak zorundaydınız diye kabul ediyorum.

*Grup 6 üyeden oluşuyor. en küçükleri 97’li (yıkıl karşımızdan), en büyükleri 90’lı (eh bu normal artık) oluyor. Ona göre gençler bakın belli yaş üzerine bu grubu yasaklıyorum:P

*Grup 19 Temmuz 2012 de ilk çıkışlarını yapmış ve 2 albüm, 1 mini albüm olmak üzere 3 albümleri var. Maşallah çalışkan çocuklarmış. Exo’ya örnek olması dileğiyle…

*Son olarak şirketleri Yedang diyerek üyelere geçelim.

rome

Rome

*Lider, rap kısımlarında sesini bol bol duyarsınız. Gerçek ismi Barom Yu, 1990 doğumlu ve en büyükleri bu eleman oluyor. Twitter adresi (?) vermeyeceğim işte hepsi benim:P

siwoo 2

Siwoo

*Vokallerden, gerçek adı Kim Taemin, 1993’lü.

kangjun

Kang Jun

*Ana vokal, 1994 lü, kendi ismini kullanıyor aferin çocuğuma (?) Pek beğendiğim 2. üye:P

ray

Ray

*Vokallerden,  1994’lü, aramızda 5 yaş bence sorun değil o da sorun etmezs… öhöm ne diyordum, en sevdiğim üyedir kendisi, sevgiler, saygılar. (mesaj içerikli konuşma sona ermiştir) Bu arada gerçek adını da söylemicem, hepsini ben bilcem siz bilmeyin:P (Ovv bundan sonra sevdiğim grupları yazmasam daha iyi olacak) Simdi saçları bu renk değil ama hadi onu söyliyeyim:P

t k

T.K

*Grubun rapcilerinden, 1995 doğumlu, gerçek ismi Lee Minwoo, neden böyle bi sahne adı seçtin yavrucum gayet de güzel ismin varmış.

maru 2

Maru

*1997 li olması itibariyle grubun maknee’si oluyor. Bu çocukta bir kırmalık var ama nasıl bir karışım emin değilim:P

Albümleri

Not Alone (çıkış albümü)

Young Love (mini albüm)

images

Not: Buradaki kıza acayip gıcığım, zavallı çocuğumuz Kang jun oluyor. En sevdiğim klip değil ama en sevdiğim şarkılarıdır kendisi:)

Shaking Heart (18.04.2013 tarihli son albümleri)

shaking

İşte böyle genşler, bir grup güzellememin daha sonuna geldik. Arada böyle şarkılarını açıp açıp dinleyin ama öle çok sevmeyin tamam mı:P

Ray’le (Hani şu en sevdiğim üye olan) size veda ediyoruz, hadi bakalım^^

tumblr_mllx0l0m581rhwurvo1_500

14

Reklamlar

C – Clown “Bir Grubu Daha Evlat Edindim:P”” üzerine 6 yorum

  1. Ama bunlar çok küçük be güzelim. Senden bile küçük 🙂 Gerçi 90’lı ve 94’lü sana olur. 5 yaş mesele değil :)) Ben ne yapayım nerelere gideyim. Baek Ji Young favori sanatçım 😛 Onun izinden gideceğim ben de hberiniz olsun 😛

  2. hayırlı olsun canum. en sevdiğin üyeyi tuttu gözüm 😉 ama bişiy dicem eğer yanılmıyorsam ohyoonjoo ya da shinnmin ya da kim olduğunu hatırlayamadığım biri göndermişti twitterdan “Far away…Young love” şarkısını o zaman atmıştım listeye 😛 ama sadece dinledim, az yanık okumuşlar diye kendi geyiğimi bilem yaptım 🙂 ve bebelere hiiiiç bakmadım. yani tam amerikayı keşfedecekken burası hindistan deyip sallamamışım BAH GÖRDÜN MÜ? 😛 gerçi bu işler bana göre değil başkası sahiplenince daha dadlu oluyo bunnar 😛
    hee tamam yaş sınırı koymuşun taam taaam (nikahıma almaya kalkarsam düşünürüm bunu :P)
    tekrar hayırlı olsun bebelerin, az daha ortaya dökülsünler, dillere düşsünler o zaman bakarım belki (ortalık sürtüğü olmadan sevemiyorsam demek ki ben)
    evden çıktığında görüşürüZZZ!

    • dsdsasad mutlaka görüp duymuşsunuzdur canum zaten 2012 çıkışlı 😀
      Amma ve lakin kimse himayesine almamış yalunuz kalmış yavrular ben evlat edindim onları içiniz raat olsun iyi bakcam söz dasdsada
      Ayy bunlar azcık utangaç sana gelmez o zaman sasdsadfsafd

  3. :))) ne güzelde anlatmışsın, bende Far away young love ile tanıdım şahsiyetlerini.. ufacık tefecikte olsalar, en büyükleriyle aramda 3 yaşta olsa bunların hepiciii ayrı bi datlu oluyo ya 😀

  4. Senin C-Clown’la ilgili bir yazın varmış? Aman Allah’ım :O Okumadığım için -okuduktan sonra aslında önceden okuduğumu farkettim- kendimi tokatlıyorum şuan. C-Clown tanıtımı yapan bloglar çok nadir seveni de az evlatlarımın ama ben aşırı seviyorum 😛 Ellerine sağlık çok güzel olmuş bende destansı bir yazı yazıp diğer yazılara bakarken ne göreyim? Astrea ve C-Clown. Sevindim doğrusu çoook 🙂 ellerine sağlık tekrardann^^

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s