One Piece Güzellemesi No 2: Bir Şapka Uğruna…

542526_10152056253195554_1656962736_n

Serinin ilk postu için bakınız: One Piece Güzellemesi No 1: Ekran Görüntüleri

One Piece izleyicilerinin bildiği gibi hikayemiz denizlerin Dört İmparatordan biri olan Shanks’in ünlü bir korsan olmadan önce  mahallenin haylaz çocuğu kıvamında sevdiği Luffy’e hasır şapkasını emanet etmesi ve Luffy’nin korsanları kralı olduğunda şapkayı geri vereceğine dair söz vermesiyle başlıyor. Umarım ölmeden şapkayı geri verdiğini görebileceğiz bana öyle geliyor ki bir 500 bölüm sonra belki:P

Mugiwara Kaizoku-dan yani Hasır Şapka Korsanlarının izlerken bir şapkanın ne kadar değerli  olabileceği ve ne anlamlar ifade ettiğini öğreniyor. Bu arada hikaye de şapkalar genelde özel ve önemli bir yere sahip, bu yüzden kimlerin şapkaları var bir görelim dedim:)

images

Chopper’ın şapkasını onu kurtaran adam Doktorin’in pembe daha doğrusu sakura sevgisinden rengini alıyor ve üzerinde doktor olduğu için beyaz artının çarpı yapılmış şekli var.

SKU18069_1

Portgas D. Ace’in üzerinde olan her şeyin ayrı bir anlamı var sanırım yavaş yavaş öğreniyoruz bakalım. Şapkasında bir gülen bir de üzülen yüz yan yana bulunmakta. Bazıları bunun anlamının kişiliğinden geldiğini söylüyor ama aşağıda ki sahneyi izleyenler, anlamının bu sahne olacağını düşünmüşler. Mangakanın böle küçük ayrıntılardan çok hoşlandığını düşünecek olursak neden olmasın.

2prig3k

tumblr_mcxak8joUH1rhkdcao1_500

Ölüm Cerrahı Trafalgar Law peluş benekli bir şapka takar. Yeni Dünyada bu peluş şapka daha bi kaparık daha bi tontiş oluyor ama beyimiz daha ciddileşiyor gariptir:P Law ikinci evlenmek istediğim karakterdi ama Punk Hazard da sanki bizim tayfanın esprilerine alışamadı gibi benden puan kaybetti biraz ama bekliyoruz zamanla alışacak kaynaşacak:P

tumblr_me967frhLY1rleir4o1_500

Jr Oars, kendisi Thriller Bank’te ki eski çağlardan gelen Dev Oz’un torunu olur ve Çinlilerin taktığı şapkalardan takar. Onunda şapka hikayesi salya sümük ağlamalıktır. Ace güneşten korunması için ona şapka yapar. Ve hayatında ilk defa hediye alan Oars için bu çok değerlidir. Hatta bunun için ölümü bile göze alır. (spoiller vermemek adına çok yuvarlak konuşuyom burada ama o bölüm ne ağlamıştım)

397809-untitled_16

Sabo, silindir bir şapka giyer. Büyümüş halinin animede görünmesi istenen ve hakkında en fazla tahminler üretilen karakterdir. Gözlerimiz yolda kalmaktadır, gel artık Sabo:)

mihawk_1024

Zoro’nun hem rakip olarak gördüğü hem örnek aldığı kişi Şahin Göz Mihawk. İspanyol tarzı tüylü siyah bir şapka takar. Pelerin, tabut falan vampir konseptli olsa da onu Latinlere benzetiyorum hep:D

gold_d__roger_by_deiviscc-d36ij0w

Korsanlar Kralı Gol D. Roger, çok gösterilmese de kırmızı bir korsan şapkası takar, kırmızı korsan ceketi giyer. Bir de çaylak zamanlarında taktığı bir şapka vardır ki…. onu da söylemiyorum süprizi kaçmasın:P

bartholomew_kuma_by_raylegh-d5jcohe

Bartholomew Kuma, şeytan meyvesi gücüyle ilgili olarak ayı kulakları olan benekli bir şapka giyer.

one-piece-new-world

Yeni dünya bölümlerinde Brook ve Chopper’ın şapkaları değişti. Usoop’da kendine bir şapka edinmiş. Baktı ki şapkanın ünü aldı başını gidiyor:P Bu arada Robin’i ilk gördüğümüz de beyaz kovboy şapkası takıyordu ama çok az bir süre taktığı için saymıyoruz:P

FIG-COL-2656

Sadece şapkalardan oluşan bir figür seti de varmış.

images

Bu çok sevdiğim resmi de koyuyorum son olarak ve postu yazmam için bana ufak bir kıvılcım çakan Bunusevdim’e çok teşekkür ediyorum. Yoksa post yazmam bir ayı daha bulabilirdi:P Serinin devamında görüşmek üzere..

Not: Görsellerin hepsi alıntıdır. Yapanların ellerine sağlık:)

One Piece Güzellemesi No 2: Bir Şapka Uğruna…” üzerine 5 yorum

    • Ahaaa doğru yaa bah luffy nin şapkası kısmına ekleyim o zaman teşkür ettim;) Ama spoiller olur yaa o, o bölüm izleyip şaşırsınlar asaafafssgs

      • Hımmm, o Roger’ın şapkası mıymış. Evet, spoiler oldu hahahh 🙂
        Bayıldım yazına. Benim de hep dikkatimi çekmiştir bu şapkalar, animede bolca geyiği döndüğü için. En çok da hasır şapkayı hepimiz seviyoruz herhalde. Ben Mihawk’ınkine de bayılıyorum. Bu arada ben o adamı hep İspanyol olarak kabul etmiştim hahhahaah, animede öyle bir şey söylemediler değil mi 🙂 Ama ne karizma adamlar yahu, bir Shanks bir Mihawk. Bak Zoro bile daha sonra 🙂

        • Ahaha luffy nin rogerla aynı rotayı izlemesi felan hep işaret bunlaa anlıyoz artık taam Oda dicez ahaha
          İvet bencede onlar ağır abilerimiz resmen böle değişik bi havaları var:)
          Teşkür ettim bucummm 😀

  1. Geri bildirim: One Piece Güzellemesi No 3: Ekran Görüntülerine Devam | Astrea'nın Atlası

Bir Cevap Yazın

