Arrow “Haydin İzleyelim Bunu İçerikli Yazıdır”

arrow_xlg

 Evet posteri eklediğime göre izlemeniz için yeterince ikna edici olmuştur, post burda sona eriyor hadi bana eyvallah:P

Geldim geldim bir de erkek takipçilerim için olayları anlatmam lazım, bu poster etkili olmayacak onlara:P

Kahramanlık hikayelerini sevenler, fantastik gücü olan kahramanlardan sıkılıp daha gerçekçi kahramanlar arayanlar,  Robin Hood hikayesini sevenler (ben sevmiyorum şahsen ama idare ediyoruz:P), kanunlar suçluları cezalandırmaya yetmiyor adalet yok diyenler hepinizi bir buraya alabilir miyim? Şöyle koltuklara rahatça oturup geri kalanını okuyabilirsiniz artık.

500px-Arrow_TV_Series_Episode_Years_End_001

Oliver Queen böle bildiğiniz aile parası yiyen, bununla övünen,  sürekli ailesine sorun çıkaran zengin piçlerden:P  Bir gün sevgilisinin kız kardeşi (evet aldatıyor) ve babasıyla birlikte bir yat gezisine çıkar ve yatları Büyük Okyanusun ortasında batar. Bu kazadan 5 yıl sonra herkes onların öldüğünü düşünürken Oliver Queen bir adada bulunur ve evine döner. Tabi dönüşü şehrin en ünlü ve zengin ailesi oldukları için baya sesli olmuştur. Oliver adada neler yaşadığını kimseye anlatmaz. Hayliyle 5 yıl öncekinden daha farklıdır, sadece o da değil ailesi de değişmiştir. Annesi  babasının yardımcısıyla evlenmiş, kız kardeşi tam bir baş belası olmuştur.

????????????????????????????????????????????????????????????????????

Bizimkinin yaşadığı şehri kötülüklerden temizlemek gibi idealist bir amacı vardır. Bunu kendi kimliğiyle yapamayacağı için yeni birisini dönüşür. Onun değimiyle “yeni bir şeye” dönüşür. Normal hayatta işe yaramaz evlat olurken boş zamnlarında babasının ölmeden önce ona verdiği defterdeki isimlerin icabına bakmaktadır. Bunu onları öldürerek değil halktan çaldıklarını geri ödeterek yapmaktadır.

Tabi bu yeni kahraman hemen meşhur olur ve isim takmaya başlanır. Önceleri Yeşil Başlıklı Adam, Yeşil Oklu Adam, derken Kanunsuz diye isim verilir. Hepsi birbirinden iğrenç değil mi, kendisi bile dalga geçiyor takılan isimlerle yazıh, kahraman olmuşun bi güzel ismin olamamış, elalem süperman, spiderman olmuş sen yeşil kukuleta, ok olmuşun dasdadfsafdsaasfdsfd dayanamıycam yazıda random gülme kullanmama kızıyorsunuz biliyom ama bu sefer dayanamıcam yeşil kukuleta ne allaseniz yazıh adama ben olsam ne haliniz varsa görün artık sizi kurtarmıcam bok gibi isim veriyonuz bana der bırakır giderim yaa:P Bir basın açıklamasıyla kendi kendine isim vermesini öneriyom artık.

Damaged

 Bu adada ki okçu abi Hong Gil Dong’a benziyordu duyrulur^^

 Dizi bu konu üzerine giderken, Oliver kendi iç hesaplaşmaları, adada ki hayatına geri dönüşler, yeni kişiler, gizli kimliğinin bazı kişiler tarafından öğrenilmesi, aile ve arkadaşlarını koruma endişesi ve acaba gerçekten kahraman mı yoksa katil mi ekseninde ilerliyor.

Açıkcası başlarda çok sarmamıştı ama hikaye ilerledikçe ve adada yaşadıklarını göstermeye başlayınca daha heyecanlı ve sürükleyici oldu. İlk sezon 23 bölüm, 2. sezonun yayın tarihi henüz belli değil. 5. bölümden sonra falan baya sarıyor arka arkaya izlemeye başlıyorsunuz.

Oliver’ın hareketleri ve o “sizin kıçınızı topluyom haberiniz yok” tavrı çok hoşuma gidiyor. Oliver’ın koruması olarak diziye giren ve birden ekip oldukları Dig’in babacan tavrı, sonradan ekibe dahil olan bilgisayar dahisi Felicity’i pek seviyorum. Diğer karakterleri çok ısınamadım. Şu eski sevgili Laurel çok gıcık mesela böle ayy her şeyi ben bilirim hem güzelim hem yetenekli tavrı sinir bozucu. Hem git çocuğun en iyi arkadaşıyla yat sonrada vay efenim beni kız kardeşimle aldattın modlarına gir. (Sinirliyim ona bi elleşmeyelim) Bir de Oliver’ın kız kardeşi ağzının içinden içinden konuşan Thea’yı sevmiyorum. Sürekli mağdur edebiyatı yapıp haksız olduğu konularda bile haklıymış gibi tripleri, ayy dayanamıcam suratına iki yapıştırıcam.

Neyse siz bu salak karakterlere bakmayın onları az gösteriyorlar zaten boşverin izleyin:P

arrow_ver3

 Dizinin orijinal hikayesi dijital bir çizgi romandan, daha sonra bilgisayar oyunu falan da yapılmış bakmışlar tutuyor fırsatı değerlendirelim dizi yapalım demişler.

Son bir şey diyeceğim Oliver o dar deri pantolonla nasıl dövüşüyom fdasdafadsfadadf taam sustum gidiyorum. Değişik dizi arayanlara öneririm, şahsen pek  sevdim 2. sezonunu merakla bekliyorum.

Arrow “Haydin İzleyelim Bunu İçerikli Yazıdır”” üzerine 13 yorum

  1. Ben de Laurel’ı sevmiyom ya supernaturelda sevmiştim ama 🙂 felicity harika cidden sonradan sarıyor bu dizi ada bölümlerini mesela iple çekiyordum ben 🙂

  2. Wooow, az bişey konusuna göz attım ve izlemeye doğru yol alıyorum şuan Astrea. Dizilerin konusunu dahi okumadan izlediğim için geri kalan yorumumu izledikten sonra yapayım. ^_^

    Haber verdiğin için teşekkürler ^_^

    • Aslında derin bi konusu var ben yüzeysel anlattım seyir zevki kaçmasın diye, ben de çok bişi bilmeden izlemek isterim^^
      Haydi bakalım umarım beğenirsin, iyi seyirler:)

  3. Tivıtırda Bırcıya önerdiğinde sözde başlıycaktım, kaç kez 1.bölünü açtım sürekli eteki sekmede kaldı izliyecem izleyecem habire bi unutuom. Şimdi bi sen anlatınca bi soğudum sanki Asti hiç iyi etmedin sen aşsdnadnsasd bilmiom artık ne zaman izlerim kimm bilir. Şaka bi yana izleycim işşala hatta bak açıom şimdi. :”’)

    • Niden soğuluyo ben anlatınca niden, bah hepsini silerim postun bah siliyom dsadsafdsafa
      Gıcık kaptığım karakterleri diyosan her dizide bulurum ben kendime küfretmelik bi hedef rahatlıyom böle fadfdsfadsad

      • Yok ondan değil sen söv karaktrleri ona şaapmadım. Sıradan geldi hikaye hep böyle Robinson’u uyarlayıp duruyorlar ya hani ondan meeh yine mi ama oldum. Fekat sen diologlar filan hoş diyince izleme fikrime geri döndüm adsdasdsd izliycim yane. :B

        • Haa taam fdasdsfdsafds yoh yaa bana göre de Robin Hood değil zaten adam da kabullenmiyo kendini öle böle fakirler diyo ona öle adfsdsdsfad kendini sorguluyo böle bi değişik kahraman yani kötüleri öldürmekle katil oluyomuyum yoksa onlardan bi farkım yok mu gibilerinden, du bah ikna edicem seni şimdi dasdsdasf
          neyse karşim sen ilk bölümü izle fikrin olur ona göre şeyparsın gerisini 😀

  4. Uzun süredir yazmıyordun, iyi ki yazdın artık, özledim 🙂
    Ben de birkaç bölüm izledim sonra bıraktım, demek ki devam ettirilebilirmiş. Hem duydum ki Doctor Who’dan bir karakter de dizide imiş. John Barrowman isimli çatlak bi oyuncu, dizide kötü bir adamı oynuyormuş :S
    Bu ara yeni dizim olabilir.
    BU arada bana da bekliyorum, gör bak neler neler yaptımm (daha fazlasını yaptım da anca sıra geliyor yazmaya) 🙂

    • Hehe ben de özlemişim yazmayı:)
      Aynen ilk bölümler çok sarmasa da elimde izleyecek bişi olmadığı için devam ettim sonra dizi bir açıldı pir açıldı, baya heyecanlı oldu sen de devam et bi 5. bölümden sonra falan yakalarsın tempoyu;)
      Evet o adam Oliver ın kankasının babası ama adam oğluyla aynı yaşta gibi:D Baya olayların ortasında olacak ilerki bölümlerde diye ipucu vereyim:D

      • Sen o adamı bi youtube da arat gör, bayılırsın. Geçenlerde California’da sevgilisiyle evlendi. Adı Scott 🙂
        Doctor Who’nun da ropörtajlarında toplantılarında filan onu bunu öpüyordu, hatta dizide de mavi yeşil insan uzaylı fark etmez herkese asılıyordu 😀
        Hemen izlemeliyim 🙂

        • asdsdasdafsaf hadi yaa o zaman burda baya farklı bir rolde ama hissetmiştim biliyo musun bu adamda gay tipi var diye dasdsdasad

Bir Cevap Yazın

