İzlediklerim, İzleyemediklerim, İzlebilemeyeceklerim:P

tumblr_mm5ehl4H9o1rjcfxro1_400

Negzel kore dizisi izliyodum ben bu ara , böle yeni dizilerden bi başladım “aa bu da yeniymiş izleyeyim” diye devam ettim. Hatta aa ne de güzel izliyom böle aferin bana derken olmadı bir yerde uyandım kendime geldim:P Sorun sanırım arka arkaya izleme çünkü fark etmişsinizdir Kore dizi sektöründe bir konu buldularmı onun bokunu çıkarasıya işlerler. Ee bir yerden sonrada aynı şeyi döndür döndür dur oluyor. 2013 bahar sezonunda ki konumuz psişik ya da özel yeteneği olan insanlar insanlarımız… Ayy başta ne de güzel geldi böyle fantastikle gerçeğim karışımı falan hala da güzel gerçi bu benim çabuk sıkılganlığımdan olabilir. Sizin düşünceleriniz neler?

I Hear Your Voice

135344480_780843154

İki başrol erkeği severim hatta Lee Jong Suku daha çok severim yalan yok:P Konuda insanların gözlerine bakıp düşüncelerini okuyan bir çocukla ilgili olunca tamam dedim izlerim. Başlarda çok güzeldi bir de geçmişle güzel bir bağ oluşturdular ki tadından yenmez. Hatta bi 12-13 bölüm heyecanla izledim. Duruşmalar, kullanılan teknikler, kanunların boşlukları bu boşluklardan hem suçluların hem de masumların yararlanması falan heyecanla izlettirdi kendini. Sonrada sıkmaya başladı sanki aynı şeyleri tekrar etmeye başladılar, çok fazla göze batan mantık hatası yapmaya başladılar. Baş roller arasında ki aşk mı desem duygu mu desem cıx olmadı başta güzeldi kavuştuktan sonra bir garip oldu sanki önceden daha samimiydiler adsfdasfdssa İşte bu gibi nedenlerden dolayı böle ite kaka izledim. Ha bitirdim mi diye sorarsanız bitirdim ama artık sona gelmişim bırakmayayım mantığıyla bitirdim. Sonuç olarak izlenir mi evet izlenir:)

Good Doctors

good docter

Fragmanını izler izlemez bunu kesin izleyicem diye göz koymuştum. Konu otizm tanılı ama savant sendromu denen belirli bir alanda dahilik derecesinde özel yeteneği olan bir çocuğun (Bakınız Yağmur Adam) cerrahlık alanında özel yetenekleri olması ve bunların gerçek hayatta ne adar başarılı olabileceğiyle ilgili. Biraz doktor olmak sadece iyileştirmek istemek midir yoksa diğer tüm sosyal ilişkileri de kapsarmıyla alakalı sorgulayıcı bir yanı var dizinin. Kore’nin en ünlü hastanelerinden birinin başhekimi savant sendromu olan Park Shi Ho yu asistan olarak işe alır ancak hastanedekiler buna karşı çıkar başhekim de kendi mesleki kariyerini riske atar ve çocuğun yaptığı hatalardan sorumlu olacağına dair söz verir. Tabi onu istemeyenlere de gün doğmuştur.

İlk 4 bölümünü çok heyecanla ve beğenerek izledim ameliyat sahneleri falan gerçeğği nasıldır bilmiyorum ama çok gerçekçiymiş gibi geldi:) Ama diğerlerinin Park Shi Ho’ya karşı tutumlarından diziye gıcık oldum. Hadi ilk başta ön yargılılardı deriz anlarız ama hiç bir değişme olmadı çocuk ne kadar başarı gösterirse göstersin bi etkilenme bi aa nası da bizim bilemediğimizi biliyor diye şaşırma yok üstüne üstük ilkokul çocuğu gibi köşeye sıkıştırıp dövüyorlardı. Doktor olmuşunuz ama adam olamamışınız dedim adsfdasdfasds

Şuan kızdığımdan izlemeye ara verdim ama devam ederim biraz süre geçsin de bi sinirim geçsin bu tutuma üst üste katlanamıcam gidip hepsini tek tek dövesim geliyor:P

Master Sun

Hong-Dae-Kwang

Şunların şekerlikleri güzellikleri ama? Nasıl sevilmez bu dizi nasıl izlenmez dasdfsfads Anlaşılacağı üzere çok sevdim ben bunu ayy zaten So Ji Sub dediler komedide oynıyacakmış dediler, Go Hyo Jin’de varmış dediler, Hong Kardeşlermiş dediler. Durun dedim daha fazla söylemeyin kalbime indirmeyin:P

Konumuz yine özel bir yetenek (ne o çok şaşırdınız:P) kızımız hayaletleri görüyor, onlarla sohbet ediyor, yardımcı oluyor falan iyi yani araları:P Öncesinde çok başarılı bir öğrenciymiş çok popülermiş ama ölümden döndüğü bir kaza sonrasında böyle hayaletleri gören bir insan olup çıkmış. So Ji Sub’da tam tersi görmediği bir şeye asla inanmayan parayı çok seven şahsına münasır bir abimiz. Bunların yollarının kesişmesi hikayesi de Go Hyo Jinin, bu adama dokununca hayaletleri görmemesi ki bu onun en çok istediği şey. Tabi abimiz bundan hoşnut değil hatta bi yaklaşmasana uzakda dur modunda, eğlence de burda başlıyor.

Dizimiz komedi ki hakkını veriyor. Sizi rahatsız edebilecek tek şey sanırım Go Hyo Jin’in her hayalet gördüğünde ilk defa başına geliyormuş gibi çok korkması ama sonradan bildiğin sohbet muhabbet takılması:) Gerçi hayaletlerde ilk başta korkunç olup sonradan normal görünüyolar yaa neyse karıştırmayalım oraları:) İzleyelim izletelim diyip bitiriyorum.

4c0be95dtw1e4a85u527rg208c0aox6r

İzlediklerim, İzleyemediklerim, İzlebilemeyeceklerim:P” üzerine 4 yorum

  1. Bende sesini duyuyom gardaş adlı diziyi ittire ittire izledim senin gibi. Çok ilerlemiş olmasaydım bırakırdım büyük ihtimal ama işte oskacığmızın hatrına devam edim dedim son bölümlere doğru o kadar az gözüktüki pii size senaristler dedim. Aslında ben o diziye her bölüm farklı bir davaya el atıcaklar bu akıl okuyan veletle ekip olcaklar falan öle bişidir diye başladım ama altından teyze-bebe ilişkisi çıktı yıkıldım 😀 Good doctor en başından beri heyecanla beklediğim bi yapımdı bunda Joo Won güzelliğinin varlığı ağır bassa da konu itibariyle de dikkat çekmişti (yo yo izliceğim dizileri yakışıklılık seviyelerine göre seçmiyorum:P) 😀 Bölümler iyicene birikene kadar elleşmemeyi kendime görev edindim şimdilik zor da olsa dayanmaya çalışıyorum:D Master’s suna gelecek olursa gecenin körü sıkıntıdan başladım hay başlamaz olaydım yeni bölüüüm diye 1 haftadır dövünüyorum:D Bayıldım kısaca çokta yakışmışlar bizim şeep gızlan acuşşimiz:D Her seferinde hayalet görünce korkudan altına edicek seviyesine ulaşan şeep gız bi tek benim mi garibime gidiyor diyodum seninde dikkatini çekmiş sevindim:D Madem yıllardır görüyon şimdiye okeye 4. aranıyor agalar seviyesinde kanka olman gerekmiyor muydu a kuzum:D O yönden olmamış ama So Ji Sub’a yapışıp taciz etmesine bayıldım:D İçim şişmişti adamlara vebalıymışçasına dokanmayan kadınlardan. ten temaası iyidir iyi 😛

    • Ayy ivet zaten son bölümler cık cık cıklar eşliğinde yorumlaştık twitterda:D Neyse zor bela atlattık bunu da başardık bee ahahaha Ayy ben de her bölüm bi dava olsa daha heyecanlı olabilirdi düşüncesindeyim ama kısmet değilmiş artık onların taktiri dedik izledik:P
      Good doctors güzel ama üst üste izleyince sende benim gibi sinir olabilirsin o yüzden en iyisi fazla birikmeden başla her hafta iki bölüm iyi olur:D
      Ayy çoh sevdim ben de Master Sun bakalım ilerki bölümlerde gümlemeyiz inşallah:P Ayyh bi de gelp seninle yatmak istiyorum demiyo mu adama dafdsdsaasdas çok tatlı bu gız çoh seviyom:D

  2. Master’s sun… hong kardeslerin gumiho disinda cok bayildigim bir dizisi olmamisti ta ki bu diziye kadar!cok guzel gidio dizi pers cumalari iple cekiyorum yine de son bolumde bir secret gardendaki hafiza kaybi sinyali almadim degil, usenmedim keci ile kurdun dizide bahsedilen hikayesini okudum evet orda da bir hafiza kaybi olayi var..ama so ji sub dediniz geldik durumlarindan dolayi da sesim cikmiyor, dizi de akici sonuc olarak bence de izleyelim izlettirelim:)
    Ps: ilk bolumlerden birinde kizla radar olmasiyla ilgili pazarlik yaparken ewt butun vucuduma dokunabilirsin dediginde kizcagizimin tecavuzcu coskun edasiyla gozlerini parlatip dokunmaya calismasi gun icinde aklima geliyor guluyorum. Toplanti yaparken kar-zarar maliyetleri dusurelim filan esnasinda hic hos olmuyor soyleyeyim istedim! :)sevgiler

    • Ahahah ben genelde Hong kardeşleri severim sanırım bütün yapımlarını sevdim hatta bu dizi de hepsinden bi parça buluyomuşum gibi oluyor:D
      Ayy ben de o masalı aradım durdum meğer orjinali mangaymış, hatta animesi falan da varmış.
      Hafıza kaybını hiç düşünmedim ben yaa kalbi durdu ama sonra çalıştırdılar diye düşünüyom sonra normala döncek gibi çünkü daha çözülmeyen geçmiş var onu falan halledecekler bi de kızın geçirdiği kaza var bakalım ama sen kurt ve kuzu da var diyosan belki olabilir önümüzde ki bölüm görücez:D
      Ahh ben de her hafta zor bekliyorum yaa keşke her gün olsa ve yıllarca devam etse 😀

Bir Cevap Yazın

