Bir Dizicik: Yamada-kun to Nananin no Majo

RoykkWtKaç zamandır yazmadığımdan bahsetmeden direk konuya geçmek istiyorum:P Bu arada geçenlerde blogumun yıl dönümüydü artık yaşlandığından doğum gününü kutlamadık. (yoo yoo yazamadığımdan değil yoo) Şimdi 4. yılını bitirip 5’e girdik artık 5. yılında havai fişekli kutlamalar yaparız blogcum üzülme sen:P

Master’s Sun bitince komedi boşluğuna düştüm. Nası güzeldi nası her hafta eğleniyordum neden bitti o yaa, baya bi boşluktayım şimdi perşembe gelince asıl belli olacak durun. Ama güzel bir şey keşfettim böle böle onun boşluğunu doldurucam inanıyorum. Japon dizilerine ne zamandır bakmıyordum bir karıştırayım dedim ve Yamamato’yu gördüm. Kendisi pek sevdiğim Japonlardandır. Aha bizimki oynuyorsa kesin absürt komedidir bu dedim ki öyleymiş. Çocukla özdeşti artık ama hakkını veriyor böle rollerde kimseyi düşünemiyorum artık. Ouran’da falan Tamaki’yi oynamasını millet sevmemişti ama ben baya bayılmıştım ondan başkası o mantar yetiştirmeleri yapamazdı yoo yoo:D

tumblr_mr409amODb1s5lsv2o1_500

Konuya baktığımda bir ruh değiştirme söz konusuydu tamam onu görür görmez başladım ama meğer daha neler varmış içinde bir cevher keşfettim resmen diye sevindirik oldum. Dizi bir live-action, aynı isimli mangadan uyarlanmış. Mangaya baktım da hiç dikkatimi çekmemiş okumamışım. Çünkü eichi kategorilerinden, napayım direk eliyorum türünde eichi yazınca, doğal olarak ilgimi çekmiyor her yerden fırlayan büyük memeler dasdasafgggj oraya sen bi yaoi yaz hadi olmadı shouen aai yaz bak gör sen nasıl okuyorum:P Hani yazsa da yalan olmuyacak var öle sahneler gördüm ben, bakın siz de görün, dizinin fotoğraflarını ararken buldum ama zaten dizide bizzat izlemiştim. Yukarıdakiler oluyor bu ikili:

yamada-kun-to-7-nin-no-majo-4023753

Yalnız öyle bir anlatıyorum ki çok yanlış anladınız diziyi eminim, ya da hiç anlamadınız daha doğrusu:P Aslında konuyu bilmeden daha eğlenceli oluyor izlemesi benden söylemesi ben bir tek beden değiştirmeyi bilip atlamıştım, bölüm bölüm sürprizlerle karşılaştım hoş oldu yani, siz de öyle yapmak isterseniz gidin açın izleyin yok ben konuyu bilmeden başlamam öle derseniz okumaya devam genşler:D

Dizimizin konusu isminden de anlaşılacağı gibi Yamada ve 7 cadıyla ilgili. Yamada okulun böle tembel serseri tipli öğrencilerinden hani aslında zeki de çalışmıyor gibi değil baya aptal süzme falan dasdasda ayy yazık ama çocuma neden böle hakaret ederek seviyorum ben de anlamıyorum ama bunlar hep sevgi sözcüğü aslında:P  Duygusal zeka konusundan aşmış ama çocuk o kabul. Yamada serseri mayın gibi dolaşırken okulun en çalışkan kızı olan Shiraishi Urara ile bir kaza sonucu merdivenlerden düşerler ve bunun sonucundan bedenleri değişir. Daha sonra bunun nedenini öğrenmeye çalışırlar ve altında okulda ki 7 cadıya 7 farklı güce ve bu cadıların güçlerini kopyalama gücü olan bir erkeğe dayanan bir hikaye çıkar.

Yamada-kun to Nananin no Majo - 01 (1)

Burada da Yamada, Shiraishi’nin bedeninde keşifler yapıyor diyelim:P

Cadıların güçleri etki edecek kişiyle öpüşünce ortaya çıkıyor bu da dizide bir sahnede 4575867 öpüşme izlememize yol açıyor. Bu işten en çok Yamada karlı çıkıyor gibi görünse de acaba o bu kadar çok kişiyi öpmeyi istiyor mu bilemiyoruz:P Dizinin sadece başrol oyuncuları değil de yan rollerde çok renkliler. Böle her sahnede absürt bir şey olduğu için sıkılmaya fırsat bulamıyorsunuz. Zaten 35 dakikacık nereye sıkılıyorsunuz.

Uzun zamandır böle içtenlikle tavsiye de bulunmamıştım ama izleyin bence kaçırmayın bu şahaneyi:) Hele Jdrama seviyorsanız ve Hana Kimi tarzını beğenmişliğiniz varsa hiii daha ne duruyorsunuz hemen bulunup izlene:D

pandaii

Reklamlar

Bir Dizicik: Yamada-kun to Nananin no Majo” üzerine 5 yorum

  1. Ben de aynı boşluktayım ve 1 haftadır o kadar çok Japon komedi izledim ki…
    Japon dizilerindeki bu sıkılamama durumuna bayılıyorum, her şeyi zorlaştırmadan sıkmadan eğlence olsun diye yapıverdikleri dizileri pek seviyorum 🙂
    Bir de bu kızın oynadığı Switch Girl dizisini çok sevmiştim, tavsiye için teşekkürler izlemek için sabırsızlanıyorum :)) Sayanora ~~

  2. Eğlenceli bir dizi bulupta izleyeyim diye bir sürü diziye göz atmış sonunda da Yamada-kun’u bulmuştum.İlk bölüm çok eğlenmiştim.2.bölümün çevirisini beklerken resmen yaşlandım.Baktım yeni bölüm gelmiyor, Switch Girl’e başladım.2 sezonu da izledim.O da eğlencesi bol bir diziydi.Esas oğlanı canlandıran oyuncu o kadar odun olmayaydı daha güzel olurdu ya neyse.Eli yüzü pek düzgündü orası ayrı 🙂
    Yamamato’yu bu dizide bayağı sevdim.Niyeyse alışamamıştım bir türlü ona.Ama burada çocuğa birşeyler mi olmuş anlamadım.Gözüme farklı görünmeye başladı:)
    2.bölümü de izledikten sonra 3.bölümün çevirisini beklerken ben diziyi unuttum açıkçası. Sayende yeniden hatırladım.3 ve 4 gelmişken izleyeyim.Yoksa dizideki olayları da unutmaya başlayacağım.
    İlk 2 bölüm içinde en çok Yamada’nın beden değiştirdikten çıktığı keşiflerde eğlendim.Bir de beden dersinde gözetleme yapan öğrencilere verdiği ders.Çok komik sahnelerdi.Diğer cadılardan ne absürtlükler çıkacak bakalım?

    • Yamamoto banada yakışıklı olmuş gibi geldi bu dizide ahaha ben çirkinliğiylede seviyodum ama iyi olmuş böle iyi:))) ilk 5 bölüm türkçesi var zaten 8 bölümmüş az kaldı:)
      Ben de switch girlü izlicem bundan sonra bu kız çok güzelmiş bir de orda bakalım;))
      İlk değiştikleri zamanlar çok güzeldi sonradan öle tepliler vermiyo ama kızın sütyenine bakıp bugün ki kurdeleli diye çoşabiliyo ahahah

  3. Geri bildirim: Switch Girl! 1 ve 2 İzlenmeli:) | Astrea'nın Atlası

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s