Switch Girl! 1 ve 2 İzlenmeli:)

-SwitchgirlBir dizi güzellemesiyle karşınızdayım. Hazır bayram tatili boş zamanınız varken izlenmelik acayip eğlenceli bir dizi, bundan önce yazdığım Yamamada- kun dizisinde yorum yazıp bu diziyi bana öneren arkadaşlara da ekstra teşekkür ediyorum. Dizimiz 2 sezon, 8’şer bölümden oluşuyor ve bölümler 25 dakika falan, yani iki sezon izleyince 7 bölüm kore dizisi izlemiş kadar oluyorsunuz:P Ne güzel oluyor böle kısacık diziler tam tadında bırakıyorlar 2 günde bitiriyorsunuz diziyi kafanız rahat ohh:P

Konumuz evde tam bir paspal hatta bildiğin pis iğrenç bir şey olup dışarıda dünya güzeli olan bir kızla ilgili. Biraz  Hotaru no Hikari’ye benzemekte kabul. Ama bu kız okulda baya baya popüler, gençlik dergilerine model oluyor, moda ikonu falan ama gelin görün ki evde hep aynı eşofmanı giyen, odasını çöp götüren, manga okuyup duran ve bir alışveriş teyzesinden daha çok market indirimlerini takip eden bir tip.

83dfe7dc4ed6192ab36f441a101aed7d1329406460_fullEsas oğlan da şekil A da gördüğünüz gibi sümsük bi çocuk asadsfsdfg tamam tamam hadi değil korkmayın bunu izlemiyeceksiniz hep. Çocuğumuzda kızın tam tersi dışarıda yakışıklılığını saklamak için (deli mi ne?) böle inek öğrenci tiriplerinde takılıyo ama normalde cillop gibin çocuk:P Ayy nerden hatırlıyorum bunu Hiro’ya da benziyo bak diye diye izledim de sonra dank etti Hana Kimi’nin Remake inde de Nanba’yı oynamıştı. Bak çocuk haketen benziyor Hiro’ya o zamanda benzetmiştim.

tumblr_mhti01Vvpm1rnofs9o1_500Kızın bu durumunu şalter olarak bahsediyorlar o da ayrı bir hoşluk şalteri açık konumdayken güzel oluyor:) Çocukta ilk görüşte kızın sırrını keşfediyor tabi olaylarda bunun üzerine gelişiyor. Klasik aman sırrımı kimseler öğrenmesin derken acayip komik olaylara karışıyorlar.

Bu kızı da acayip güzel buluyorum. Yamadakun’da sessiz bi tipti ama beden değiştirdiklerinde çok eğlenceli oluyordu o zaman bu kız böyle rolleri güzel oynar diyordum ki gerçekten çoşmuş burada. O tepkileri, kendi kendine hayaller kurup triplere girmeleri harika:) Diziyi eğlenceli kılan sırf kız, çocuk da öyle tepkisiz durmuş işte:P Bir de ikinci ve kötü çocuk olarak kadroya katılan Masamune’yi de çok sevdim ben. Bizim kızla kafa kafaya verince özellikle 2. sezonda ortalığı karıştırıyorlar:P

tumblr_mtrk6dDKuo1rba3t3o3_500

tumblr_mtrk6dDKuo1rba3t3o2_500Dizimiz ilk sezon absürt komedi şeklinde ilerliyor ama ikinci sezon artık sınırları zorluyor. Hiç bir dizide işlenmemiş konuları işleyerek sınır tanımazlığını gösteriyor:P Kenarları sökülmüş külottan mı bahsetmediler, koltuk altı tüyünden mi konuşmadılar bu dizide her türlü pis şeyi bulabilirsiniz:P

tumblr_m6znqr3DGx1r54tyro1_500Tamam hadi çok korkutmayayım gözünüzü hep öle pis şeylerden bahsetmiyolar böle hoş güzel manzaralı (:P) sahnelerde mevcut. Dizimiz manga uyarlaması bu arada bu über absürtlük ordan gelmekte ama iyiki yapmışsınız yaa shouju manga okumuyorum ama dizilerine ayıla bayıla izliyorum:D Bu arada bu tarz son dönem Japon dizilerinden biliyorsanız önerin nolur çok ihtiyacım var adsadsafdas Yalnız 2012’den öncekileri hep izledim, 2012- 2013 sezonunu takip edemedim o kısımlardan önerileriniz olursa suuuuper olur:D

Switch Girl! 1 ve 2 İzlenmeli:)” üzerine 14 yorum

  1. Güzel dizi demiştim 😀 İnşallah bir kaç sezon daha çekerler, kısacık zaten hemen bitiveriyor 🙂 Mangası devam ediyormuş sanırım, dizinin kaldığı yerden sonrası da var ve sabırsızlıkla bekliyorum ^.^ Oyuncuları çok uyumlu ve şeker :))

  2. Astreaaaaa…..Masamune’yi ben de çok sevdim.O bad boy hallerine ayrı aşık şabalak hallerine ayrı bayıldım.
    Diziyi izlerken en çok kıl tüy muhabbetine şaşırmıştım.Bu kadar şey konuşup doğru dürüst öpüşme sahnesi çekmeyen Japonları da kınım kınım kınıyorum.
    Bir de ben bu liseli japon bebelerinden korkmaya başladım.Nasıl pis oyunlara giriyorlar öyle 😦

    Devamı gelse de eğlenmeye kaldığımız yerden devam etsek 🙂

    • Ayy Masamune çok şeker valla başrol kazma olunca insan direk ona kayıyor ahahhaha
      Evet maşallah konuşulmadık kıl tüy kalmadı hepsini konuştular ahaha kızın hazırlık sahnelerinde çok güldüm ama 😀 Bazı konularda çok açık olup olunması gereken yerde olmuyolar işte naparsın:D Ama yine aşmışlar yaa önceden japon dizilerinde son 2 dakikada öpüşme olurdu en azından şimdi önceki bölümlerde oluyo ahahahaha

  3. Sen bu kazmayı izlemişsin HanaKimi’nin son versiyonunda.Orjinali mi kazma yoksa bu dizideki rolü mü kazmaydı bu arkadaşın?

    • Ahaha yok yok orda çapkın Nanba’yı iyi oynamıştı da burda sürekli kız bişiler yapıyor bu da anlamamış gibi geziyo yaa sinir oldum 😀

  4. İyi oynamış deyince gittim baktım 2011 versiyonunun videolarına.Rol kazmaymış gerçekten.Valla günahını almışım.Bir Hiro olabilemese de yaklaşmış valla.
    Bu arada videoları ararken Switch Girl’i canlandıran sevimli kızın videolarına da denk geldim.Saç baş yapıyor uzun uzun.Ne amaçla çekildiğini anlamasam da uzun saçlılar için gayet bilgilendirici videolar.Bu gereksiz bilgiyi de verdikten sonra gidebilirim.

    • İvet Nanbanın çapkınlığını yapmıştı valla bu roldeki şansızlığı hadi onuda yakuşukluluğuna verip affedelim ahaha
      Ayy ben kızı sevdim yaa bakarım ben videolara:D

  5. 1. sezonu bitridim geldim ve burdayım:) Öncelikle böle absürd şükela bir dizi önerdiğin için teşekkür ederim. Uzun zamandır absürd capon dizisi diye kırım kırım kıvranırken ilaç gibi geldi tavsiyelerin^^ Kıza tek kelimeyle bayıldım hem güzel hem acayip komik. O hayalleri, buluşma hazırlıkları falan koparttı beni. Uzun zamandır bu kadar atak bir esas kız görmemiştim hele hele el tutuşmaktan kaçan capon dizisinde:D Otel odaları dolu diye karalar bağlayıp ağlıyor yahu daha ne olsun:D Gerçi kızı garipsememek lazım öle aileye sahip olunca normal oluyor. Aratayla odada basınca üstte olmayı seviyormuşsun siz devam edin rahatsız olmayın diyen aile genişliği Amerika’da yok:D Masamune kankamızda keşke daha çok gözükseydi ne olur 2. sezonda her bölüm var deee:D Arata’ya dişli bi rakip lazımki az atak olsun kenarda süzülmesin öle:D Diğer bir şaşırtan da final harici bölümlerde öpücük görmemiz oldu buna da şükür:D 2. sezonda bitince çok boşluğa düşücem gibi geliyor çünkü ben bu diziyi çok sevdim^^ 3. sezonu var mı Astrea bacı sipariş edek:D

    • Ayyy yorum için ben teşekkür ederim cancazımmm:))
      Ayyy kızı çok seviyorum ben de ilk yamadakunda izlemiştim orda normal karakteri sessiz çalışkan tipti ama beden değiştirince çoşuyodu:)))
      2.sezonda daha da atak oluyo gör bak sen:)) masamune 2. Sezon daha çok yer alıyor ama rakip olarak değilde daha başka spoiller vermiyim şimdi:p
      Sanki 3. Sezon gelir gibi bitti mangasıda devam ediyomuş gelme ihtimali yüksek bence:))

      • Arata’da atak oliirrr mi:D Kalas gibi durmasın kenarda az kıvırdak olsun mimik görek esas kız gibi:D Yamada bitsin onuda izlicem^^ Japon komedi dizilerine bayılıyorum:) Absürd komedi galp ben^^

  6. 1.sezonu bitirdim ve harikaydı♥Umarım romantiğe kaymaz zaten son bölümlerde aşk meşk olunca canımı sıktı.Ama her şeye rağmen mükemmel bir dizi.Romantizm dozunda.Japon dizisi izlememin bir sebebi de bu zaten 🙂 Kore dizisinde 20.dk ya kadar dayanıyorum :PYaşasın Japon dizileri,filmleri,Animeleri.Kyaaa♥

Bir Cevap Yazın

