Yankee-kun to Megane-chan

yankee-kun-to-megane-chanİzlediğim Japon dizileri bloga yazma totemimden dolayı bunu yazmazsam olmazdı. İzleyeli çok oldu ama sizinle paylaşmadım, içim hiç rahat değil:P  Yine acayip eğlendiğim Japon dizilerinden oldu. Nasıl yapıyorlar bilmiyorum ama çok eğlenceli yaa bunun üzerine Reply 1997 izledim o da süper eğlenceliydi ama Japon dizilerinin o absürtlükleri var yaa o başka işte başka bir millette yok. Başka bir ülke bilip de söylemiyorsanız kırılırım bak:P

draaag

Bir kere şu yukarıdaki sahneye bakar mısınız allaşkına:D Bir de bu ilk tanıştıkları zaman artık gerisini sizin hayal gücünüze bırakıyorum. Bırakmıyorum vazgeçtim tamam anlatcam:P Aslında il bölümde bir sürpriz var o yüzden bunu çok açmadan anlatmaya çalışıcam. Hikayemiz gerçekten bir yankee olan ama  tamamen normal biri olmak için çaba gösteren biri ile aslında yankee olmayan ama çeşitli yanlış anlaşılmalar sonucu çok ünlü bir yankee sayılan iki kişi arasında geçmekte. Hangisinin hangisi olduğunu iil bölümde anlarsınız sürprizi bozmak istemem:D

yankee-to-megane-students

Bol keyifli anların yanı sıra böle çeşitli hayat dersleri veren ve kimliğini arama hikayesi üzerine kurulu bir dizi. Karakterler her manga uyarlaması dizisinde olduğu gibi çok saçma ama çok komik:D Afişte çocuğu tipsiz bulmuştum, bu ne böle japona benzemeyen bir japon? demiştim ama izleyince herkes gibi bende aşık oldum:D O ne biçim bir surat hamur gibi her şekle giriyor. Şunun tipine bakar mısınız ama?

5-5628-17121-yankeemeganejpg-620x

Kızın haraketlere de başta sinir oldum çok yapışkan buldum ama sonradan ona da alışıyorsunuz. Aşağıda ki sahnede Daichi’yi güler yüzlü göstermeye çalışıyorlar, gıdıklamak mı?

tumblr_m4rpa8F5uP1qk2j4mo1_500Yine konuyu anlatmadan post yazmayı başardım:P Hep sizin iyiliğiniz için bunlar hep önceden bilip de daha az keyifli olmasın diye çok düşünceliyim çok:P Haftasonu hemen izlemelik kısa bir dizi hadi hemen açıp izleyelim:D

Yankee-kun to Megane-chan” üzerine 2 yorum

  1. ben ilk başta bu diziden pek bir şey ummamıştım ama sonra çok sevdim;, sürekli kavga diye düşünmüştüm ama bir kaç bölüm sonrası değişti, Japonların absürtlükleri konusunda söylediklerinde çok haklısın , çok farklı :)) http://meishenmeweishenme.blogspot.com/2013/09/merhaba-okula-donuyoruzzz-uzun-bir.html bu yazımda da bahsetmiştim :)) reply 1994’ü de çok övüyorlar , reply 1997’yi severseniz beğenirsin diyen çok fazla 😀

    • Ahaha evet yankee diyince insan öyle bi düşünüyor başta ben de daha fazla kavga sahnesi olacağını düşünmüştüm meğer tatlış sevimli bir şeymiş 😀
      Ovv yazına baktımda bütün diziler bir arada çok güzel olmuş:D
      Evet ben de izlicem 1994’ü ama biraz zaman geçsin dedim, 1997 ile aynı mantıkla yapılmış üst üste sıkılmayayım dedim:D

Bir Cevap Yazın

