Almost Human or Almost I Robot?

almost-human1Siz de Ben Robot ve Yapay Zeka filmini defalarca izleyenlerden misiniz? Şahsen ben artık kaç defa izlediğimi bile saymıyorum tv de her gördüğümde izliyorum. Bu insansı robot olayını nedense konu olarak seviyorum. Aslında sevdiğim şey filmler de onların sadece metal yığını robotlar olarak gösterilmemesi ya da bazılarının onları öle görse de aslında öyle olmamaları mı desem. Kısaca filmlerin ana fikrini seviyorum:D

Almost Human’a gelirsek başlıkta da bahsettiğim gibi neredeyse Ben Robot’un aynısını yapmışlar. Zaten dizinin yaratıcısı da kabul etmiş Blade Runner ve I Robot’dan esinlenerek yola çıktığını. Yıl 2048, Los Angeles Polis Departmanı her polisin yanına yardımcı olarak bir android vermektedir. Jonh Kennex bir operasyon sırasında pusuya düşer ve bu androidlerden arkadaşını buradan çıkarıp kurtarmalarını ister onlar da prosedüre aykırı olduğunu söyler. Bu olayda Kennex’in en iyi arkadaşı ölür ve o da bacağını kaybeder. Artık android bir bacakla yaşamak zorundadır. Tabi bu olaydan sonra Kennex bu yardımcı android olayından nefret eder. 2 yıl sonra teşkilata döner ama ona verilen ilk yardımcı polisi arabadan aşağı atmak suretiyle yok eder.

almost-human-skin John’un böle asi çocuk (:P) olduğunu bilen amiri ona eski modellerden bir yardımcı ayarlar. Bu model yıllar önce polis yardımcısı olarak kullanılmış ama yapay ruh programına sahip oldukları için çok sorun çıkarmışlar ve yerine MX modeli getirilmiştir. Kennex’in takım arkadaşı Dorian eski modellerdendir. Bakalım Kennex diğerlerinden farklı olduğunu ne zaman anlayabilecektir:)

Almost-Human-105-02Önde ki barbie’nin Ken’i kılıklı yeni modellerden oluyor arkada ki bizim hassas Dorian’ımız:P Bu sahneye de ayrıca çok güldüm zavallı Kennex bu görüntüyü hayatı boyunca unutmayacak:P  Bu arada 2048 yılında hala ışınlanmayı bulamamışlar ona çok üzüldüm:P Androidler falan kurtarmaz çocuklar bana ışınlanmayı bulun öle teknoloji ilerledi vay bee dicem bak:P Dizinin ilk 6 bölümü yayınlandı ve noel arifesin de tatile girdi Ocak ayında 7. bölüm geliyor. Özellikle bilim kurgu sevenlere tavsiye ederim.

Almost Human or Almost I Robot?” üzerine 9 yorum

  1. Şöyle bir göz attım ve gidip izliyorum Asti, Arrow gibi bununlada beni yakıcan Asti, canımsın Asti,
    6 bölümmüş madem izledikten sonna yazının detayını okucam ^_^

  2. Aaa ben de bu diziyi izliyorum 😀 Ama robotları sevdiğimden değil de işin arkasında Fringe’in yapımcıları olduğundan. Bir de Michael Ealy faktörü var tabii, es geçmemek gerek 🙂 Fringe kadar sevemedim henüz ama eğlenceli bir dizi. Tür bilim-kurgu olunca mutlaka mantık hataları oluyor, fazla takılmamaya çalışıyorum. Dizinin komedi yönü beklentimin çok üstünde. Özellikle de aralarında geçen bel altı esprilere bitiyorum. “Is that all for one person?” repliğini düşünüp hala mal mal gülüyorum 😀

    1. sezon bitince belki ben de bir yazı yazarım, tekrar yorumlarımızı paylaşırız 🙂

    • Ayy ben de ilk Abrams parmağı olunca dikkatimi çekti sonra konuyu okuyunca sevdim:)
      İlk bölüm baya bi ciddi geçti derken sonrası komediye döndü çok iyi ama ikisinin atışmaları özellikle o bölümde baya sesli güldüm, Dorian’ın göstereyim mi demesi falan adsdsadasa boyslove gidiyo dedim ama bilemiyom androidden bunu nasıl çıkardım her yerde boyslove görüyom demekki:D
      Ayy evet yine dedikodusunu yaparız bitince yaz bencede, bu tatil işi hoş değil bekliyom öle yeni birşeyler arıyorum başlayacak.

      • Dorian, Kennex’in ideal tip tanımlamasına pek uymuyor gerçi ama belli olmaz, ha ha 😀 Yeni dizi konusunda tavsiye istersen, şu an bilim-kurgu olarak aklıma gelen 2 dizi var. İlki Black Mirror (pek dizi sayılmaz belki aslında çünkü birbirinden bağımsız 6 bölümden oluşuyor) diğeri ise Orphan Black (10 bölümlük ilk sezonu bitti, yeni sezonun başlamasına daha çok var). Bu ikisini oldukça severek izledim. Bir göz at istersen, ilgini çekebilir 🙂

        • Ahaha orası kesin ama gün geçtikçe kenardan kenardan gülüyo dorianın esprilerine bakalım yakında aynı eve de çıkar bunlar haaa:)) orphanı izledim çok beğendim onuda diğerini izlememiştir tenkyuuu dostum:))) dün the tomorrow people ye başladım ama ilk bölüm çok sarmadı bakalım bi şans daha vercem:)(

        • Yur velkım may firend 😀 Kennex, Dorian’ı evine alsa hiç fena olmaz aslında, yavrucağın psikolojisi bozuluyor o Ken çakmalarının yanında, ha ha 😀 Orphan Black izlerken iyiydi güzeldi de neden bu kadar uzun bir araya girdi anlamadım. Imdb’ye göre yeni sezon Nisan’da. Ben şimdi tekrar izlesem neler olup bittiğini Nisan’a yine unuturum. Neyse ne yapalım, umduğumuz değil bulduğumuz zaman izleyeceğiz.

          The Tomorrow People’ı duymamıştım. Konusuna bakınca aklıma Heroes geldi nedense, özel güçler filan. Ahh Heroes, ahh! Sonunu batırmasalar iyiydi. Neyse, yani konusu ilgimi çekti ama yorumlar çok iyi değil gibi sanki. Şimdilik başlamayacağım da eğer sen diğer bölümleri izleyip beğenirsen haber et, belki sonradan güzelleşiyordur 🙂

        • Acıdı zaten doriana alır yakında kankasını kahvelerini ısıttırır yada mutfak robotu olarak kullanır ahaha :))
          Tamamdır bi 3 bölüm izliyim ondan sonra karar vercem tomorrow hakkında. Ordaki başrol Arrowun kuzeniymiş. Arrowu izlemiyosan acayip tavsiye ediyom bu arada:))
          Orphan çok karışıktı zaten yaa 2. Sezon başlamadan tekrar izlemek gerek hangisi hangisiydi diye:))

        • Mutfak robotu olarak kullanma fikrine amma güldüm 😀 Arrow’u izlemiyorum. Annem izliyordu bir ara ama devam ediyor mu emin değilim. Konusu ilgimi çekmemişti, bir de ben tür olarak aksiyon hiç sevmiyorum. Yine de aklımın bir köşesine not aldım. Eğer izlemek istediğim onca şeyden fırsat kalırsa göz atacağım. Tavsiye için sağ ol ^^ Orphan’ın yeni sezonu başlamadan dediğin gibi bir ilk sezon maratonu yapmak şart 🙂

Bir Cevap Yazın

