Yeni Blog: Astrea’nın Bakım Atlası

1653880_10152199004141450_1311424818_n

Son günlerde fark ettiğiniz gibi bir bakım-kozmetik yazıları yazıyorum, baktım bu işi seviyorum ayrı bir blog açarak daha yoğun bir şekilde paylaşım yapmak istedim ve buradaki postları oraya taşıdım. Takip etmek isterseniz:

Astrea’nın Bakım Atlası

Desteğinizi ve yorumlarınızı bekliyorum, şimdiden teşekkürler:))

Yeni Blog: Astrea’nın Bakım Atlası” üzerine 9 yorum

  1. İnanır mısın kaç aydan beri kozmetik bloğu açmayı planlıyorum 😀 Sürekli plan yapmaktansa eyleme geçmek gerek. Afferin sana çingum 🙂 Yeni bloğun hayırlı olsun, takibe aldım pek tabii. Darısı başıma, ha ha.

    • Valla ben de geçen ki sohbetimizden kendisi de bu konularda baya iyiymiş neden hiç blogunda yazmadı acaba diye düşünmüştüm:))
      Ayy ben de bir haftadır aklımda artık icraata geçmek gerek dedim, sen de aç bir an önce birbirimize ilham olalım:))

      • Benim blog uzun süredir açık zaten de tasarımdı şuydu buydu derken yazı yazmaya bir türlü başlayamadım. Bir ara öyle hevesle çok uğraşmıştım ama sonra vazgeçer gibi oldum. Bir bloğu idare edemiyorum, ikincisiyle uğraşabilir miyim bilemedim. Gerçi kozmetik benim için bir tutku halini almış durumda ama :/ Bilmiyorum işte. Yazmaya başlayıp bloğu herkese açık hale getirince mutlaka haber veririm 🙂 Bazen internette hiçbir bilgi bulamadığım için alıp pişman olduğum şeyler oluyor. Sırf o yüzden bile yazmak istiyorum ki benim gibi başka insanlar da kanmasın.

        Ben yazmasam bile senin yazılarını destekliyorum. Eğlenerek ve severek yazdığın bir blog diliyorum 🙂

        • İşte tasarım konusunda öle çok üstünde durmucan ben idareten bişi oldum yazarken ayarlarımm daha güzelleştiririm zamanla diye yayınlayıverdim:))
          Aynen dediğin gibi ben de almadan araştırırım böle yazılar faydalı oluyor.
          Çok teşekkür ederim kendisimmm:)))

Bir Cevap Yazın

