D&R Kitap Alışverişim

1185640_10152336567136450_1052932507_n

İki hafta üst üste  D&R’dan alışveriş yapınca yazmadan olmaz dedim:) İnternette kitap alırken genellikle D&R’ın sitesini kullanıyorum. Aslında diğer sitelerle arasında fiyat olarak çok fark yok ama özel indirimler olduğunda diğerlerinden daha iyi oluyor. Ben de alacaklarımı biriktirip indirim zamanlarını kolluyorum:) Geçen haftalarda Philips kulaklıkta güzel bir  indirim vardı, hala devam ediyor. İlgilenenler için tık tık.  Ayrıca Tolkien kitaplarında’da indirim olunca hemen attım sepete:)

1004868_10152336565766450_2077586547_n

Bu hafta da 5 tl kitap kampanyasından ve NTV yayın indirimden yararlanmak adına yine bir alışveriş yaptım. Aslında okuma sırası bekleyen kitaplar arttıkça hangisine başlasam diye bir karışıyorum. Ama napalım kitap fiyatları bu kadar fazla olunca indirimi bulmuşken bırakmak olmaz:) 50 TL ve üzeri kargo bedava olduğu için Kimbapsushi ve Minekibuu‘yu da kendime ortak ettim. Birlikte alınca kargo masrafından kurtulduk. Gölge ve Kemik’ten hem Kimbapsushi hem de  ben aldım. (Fotoğrafta sadece biri var aynı diye diğerini koymadım)  Henüz 2. kitabı Türkçe’ye çevrilmediği için okumayacağım ama ilerisi için hazırlıklı olmak adına 5 TL’ye bulmuşken aldım:) Alaycı Kuş kitabı da Kimbapsushi’nin. Mine’de Yabancı ve Sınırda Bir Ülke kitaplarını aldı. Henüz kargonun geldiğini onlara söylemedim artık bu postla haberleri olacak kıh kıh kıh^^

DSC06449

Bunlarda benim bebekler:) Hayvan Çiftliği’nin eski basımı gelecek diye çok korktum ama neyse ki sitedeki fotoğrafında ki gibi yeni basım geldi. Şu pembişin tatlılığı ama bir kapak bu kadar mı tatlı olur:) Arada gözükmeyen kitap da bel ağrısı ve doğru duruşla ilgili bir kitap, böle bir sorunum olduğu için belki bir işe yarar diye aldım. Sürekli yılların  çilesiyle omuzları çökmüş dede tipiyle oturduğum için sırtım ağrıyor,  düzgün oturmayı öğrenirim belki:P   Haruki Murakami’nin de son kitabını aldım. Koşmayla yazmayı nasıl bağdaştırdığını çok merak ediyorum. Sevişen Beyin’de evrimle ilgili bir kitap. Evrimsel Psikoloji desinde adını çok anmıştık hatta içindekilerinin çoğunu ezbere biliyorum ama tümünü okumadım. O yüzden alıp baştan okumanın zamanı geldi de geçiyor bile:) Sonuç olarak 5 TL indirimi olduğu için yaptığım alışverişten 2 tane 5 TL’lik kitap almış oldum. İndirim devam ediyor, göz atmadan geçmeyin belki sizinde almak istediğiniz birkaç  kitap vardır:)

D&R Kitap Alışverişim” üzerine 13 yorum

  1. Uwww gelmiş yaşasın! Keşke Tolkien lerden alsaydım dedim ve Tanrı yanılgısını gördüm. Asti o bende vardı kuzum çok sarmadı ama sen onu seni sararsa bir şans daha vereyim 🙂 güle güle okuyalım. Sağol bir de kültür elçim.

    • Hihi süpriz yapayım burdan dedim:))
      Ayy bilmiyom Tanrı Yanılgısı kitaplığımda olsun dediğim kitaplardandı o yüzden almak istedim, bakalım senlen konuşuruz okudukça;)
      Ah keşke Tolkien aldığım zamanda ses edeydim size, bir daha ki indirimlerde hep haber vercem:))
      Ni demek iyi günlerde okuyalım:)

      • tolkienlerden biri hobbitmiş telden okuyup yorumlamıştım ikl o zaman fark etmemişim. Benim hobbitimin kapağı daha güzel 🙂

  2. bende senini gibi hemen hemen koşturarak kitaplarımı seçtim gölge ve kemik ve Dan brown un infertosunu sipariş verdim bakalım^^ hayırlı uğurlu olsun kuzuum tüm kitapların güle güle oku^^ kuroko gibi yine yorumlıcağımız bişi çıktı hadi bakalım hayırlısı^^

  3. Yay kitaplarımız♥ Sonunda, beşbin yıl sonra Açlık Oyunları serisine devam edebileceğim (ve bitirebileceğim) için de kendimi kutluyorum:D
    Gölge ve Kemik’i de görüciğiz artık, övdükleri gibi mi değil mi.
    Hayvan Çiftliği’ni okumuştum, zaten büyük Orwell hayranıyım uzun yıllardır. Bendeki baskısının kapağı çok farklı ama (klasik can yayınları kapağı) Bunu kıskandım:’)
    Tolkien’in kitaplarının önemli bir kısmını da orta okul ve lise yıllarında hatmetmiştim (ki bu asırlar önce oluyor, yaşlıyımalskdf) Ancak bir türlü Hobbit’e el atamadığımdan o içimde yaradır (ki onu favorisi olarak gösterir çoğu kişi). Sırf o nedenle filmleri de bekletiyorum 😦
    Onun dışında Sevişen Beyin ilgimi çekti, ki hiç duymamıştım şu saniyeye dek. Oku beğenirsen pasla canısı^^

    • Ahaha olsun daha son filmi gelmeden okumuş olacaksın:)) Gölge ve Kemik 3 kitaplık seri olduğu için başlamaya korkuyom son kitabı çok geç gelirse diye hele bi 2. gelsin hazır olsun sonra başlıcam:)
      Ayy ben de ne zamandır almak istiyordum Hayvan Çiftliğini, yeni kapaklarınıda görünce hızlandırdım süreci, hatta başka bir kitap okuyacaktım ama onu görünce başlamaya karar verdim sadsadsa pembiş yaaa 😀
      Hobbit’i paslarım sana ama tabi kitaplığımda da olsun dersen bir sonraki indirim de haber ederim mutlaka:))
      Sevişen Beyin’den bazı teorilerle ilgili senle konuşmuştuk hatta kitabından da bahsetmiştik ismi Türkçe’ye dikkat çeksin diye böyle çevrilmiş demiştim sen de, bu anlama da geldiğini söylemiştin. The Mating Mind (şimdi hatırladın dimiii :D)

Bir Cevap Yazın

