Zevkle Takip Ettiğim Blog Tur: Kitap Oburları ve Kazandıklarım:)

DSC06593

Selamlar, maalesef uzun bir ara vermek zorunda kaldım. Geçmek bilmeyen hastalıktı, kpss hazırlığıydı, yeni işti derken anca hayatımı anca düzene sokup blog yazmaya zaman ayırabiliyorum;) Geçen haftalarda blog turlarını her zaman takip ettiğim Kitap Oburları’ndan bu güzellikleri kazandım. Daha önce de yine bir kitap kazanmıştım, artık blogda bahsetmemek olmazdı:) Normalde şanslı bir insan sayılmam ama düzenli şekilde çekilişe katılınca demek şans yüzüme gülüyormuş;)

Kitap Oburları kim derseniz,  The Codex blogundan ve What Happened to Elenda? blogundan oluşum hakkında ayrıntılı bilgi alıp tanıtıkları serileri inceleyebilirsiniz. Genelde benim sevdiğim tür kitapları tanıttıkları için ne zaman bir tanıtımı okusam bu kitabı mutlaka okumalıyım diye listeye ekliyorum. Beğendiğiniz bir kitap olunca da kitabın konusundan, yazarına, kapaklarından okur yorumlarına kadar her ayrıntıyı blog tur sayesinden öğrenebiliyorsunuz. Ayrıca düzenledikleri çekilişler ile bu kitaplara siz de sahip olabiliyorsunuz:)

KOlogooo

Kitap Oburları:

What Happened to Elenda

The Codex

Pinuccia’nın Kitapları

Rafların Arasından

Sui Generis

Kutsal Yorumcu

Tırt Blog

SeGe

Kitap Oburları’na Facebook’tan Ulaşmak için burayı ve Twitter’dan ulaşmak için burayı tıklayınız^^

page

Bunlarda benim Kitap Oburları sayesinde edindiğim kitaplarım. Leviathan Uyanıyor kitabını kazandığım zaman tam taşınmak üzereydim bu yüzden bana ulaşım süreçlerinde birazcık aceleci davrandım ve sağ olsun beni kırmadılar ve kısa zamanda bana ulaştırdılar kitabı:) Bu yüzden emeği geçen arkadaşlara ve İthaki Yayınları‘na çok teşekkür ederim.

Leviathan Uyanıyor Afiş (1)

Büyük Hesaplaşma çekilişinde de inanılmaz sevindim çünkü serinin ilk kitabını da oldukça merak edip okumak istemiştim ve ikisine birden sahip oldum. Kazandığımı öğrendiğim ertesi gün kitaplar elime ulaştı:) Bunun için Kitap Oburları’na ve Altın Kitaplar Yayınevi‘ne teşekkür borç bilirim.

Buyuk Hesaplasma Blog Tur Afis

Birbirinden güzel kitaplar ve onların yayın hikayeleri ile ilgili bilgilere ulaşmak için siz de Kitap Oburları’nı takip edin dostlar;) Kendinize çok iyi bakın, yakın zamanda yeni postlarda görüşmek üzere^^

Zevkle Takip Ettiğim Blog Tur: Kitap Oburları ve Kazandıklarım:)” üzerine 4 yorum

  1. geçmiş olsun yaa kıyamam. bu arada yeni işin de yeni kitapların da hayırlı olsun :)) fazla özletme kendini 😀

  2. Çok geçmiş olsun 😦 ve yeni işin hayırlı olsun 🙂 Kitaplarını güle güle oku. Bu arada resimdeki ikinci kahve kupası kimin? Amma meraklıyım 😛 Yoksa bir oturuşta 2 kupa kahve mi içiyorsun? 😀

    • Çok ama çok teşekkür ederim Kendisi’mm:))
      Ahaha ikincisi babamım, ona da yapmıştım sonra aklıma iki kitap iki kahve fikri geldi önce fotoğrafladım:)

Bir Cevap Yazın

