Aynı Yıldızın Altına Filmine Gittik

Ayni-Yildizin-Altinda-620x250

Artık bloga döndüm demiştim değil mi? Evet evet yazmaya okumaya izlemeye kaldığımız yerden devammm:))

Geçtiğimiz gün Kitap Oburlarından Codex, Elenda ve Yorum Durağım’ın yazarı Damyworld ile Aynı Yıldızın Altında’ya gittik. Ne zamandır görüşmek istiyorduk filme kısmetmiş:)  Kitabını neredeyse 6 aydır falan alıp okuyacağım diye dolanıyordum ama son zamanlarda ki yoğunluktan okumaya fırsat olmadı ben de filmi çıkmışken izlemek istedim. Bir de kızlar çağırınca onlarla film keyfini kaçıramazdım:) Filmden önce bir yemek faslı olmazsa olmaz bir de film sonrası sohbetleri tabiki;) Bir de film afişinin önünde fotoğraf çekme macerası yoo yoo bundan bahsetmeyeceğim vazgeçtim:P

315xiZV

Gelelim esas konumuza filme; sürekli kitaptaki gibi mi diye kızlara sorduğum için ve sonrasında yorumları okuduğum için filmin iyi bir uyarlama olduğunu söyleyebilirim sanırım. Filmin konusundan bahsetmeyeceğim bence artık bilmeyen yoktur. Bahsetmek istediğim klişe bir konu olan ölüm ve aşk konusunun nasıl işlendiği. Bir çok acıklı aşk filmi izleyip gözlerimiz kızarana kadar ağlayan insanlar olarak özellikle Kore romantik filmleri geçmişi olan bizler aşk filmleri konusunda çıtayı baya yükseldik. Artık her ağlatan filme “çok güzeldiii” diye bayılmıyoruz malesef. Malesef diyorum çünkü insan bazen şöyle bir ağlamaklı film olsa da izleyip rahatlasak  diyoruz ve bir film açıyoruz. Daha ilk dakikadan acıtasyonu dayıyolar burnumuza o yüzden çok da içten gelmiyor. Yani en azından benim için öyle. Bu tarz filmlerde genellikle doğallığı ve içtenliği arıyorum. Bu filmde de o içtenliği buldum:)

filme1512_f2

Filmin başında kızımızın söylediği gibi bir hikayenin nasıl anlatıldığı çok önemlidir. Üzücü bir konuyu esprili bir dille anlatabilirsin ya da komik bir  durumu oldukça ciddi ya da hepsinden biraz tıpkı gerçek hayatta olduğu gibi…  Filmimiz de hem eğlenceli sahneler hem üzücü sahneler vardı. Ölüm hakkında birbirinden farklı düşünen ama iki düşüncenin de size oldukça mantıklı geldiği bir olgunlukta… Aslında daha çok Hazel’in fikirlerine daha yakınım ama Gus’sın ki gibi hayal hepimizin içinde vardır. O yüzden kendimizi iki karaktere de yakın hissediyoruz.

safe_image

Sözün özü gidin efenim bu filme mümkünse bir arkadaşınızla, sevgilinizle, eşinizle gidin, hatta gitmeden önce kitabını okuyun  ama birbirine çok iyi uyum sağlamış, rollerini çok iyi yapan bu çifti bir de beyaz perde de izleyin:) Şimdi sizi bu güzel fotoğrafla baş başa bırakıyorum:

B2JSCIR

*Bütün fotoğraflar alıntıdır.

Aynı Yıldızın Altına Filmine Gittik” üzerine 5 yorum

  1. Ama ama bende gitmek istiyorum. Kitabını okuduktan sonra deli gibi filmin gelmesini bekliyorum ama hala oturduğum şehre gelmedi maalesef. Senden ve diğer bloglardan okuduğum kadarıyla gerçekten iyi bir uyarlama olmuş. Kitap zaten ölümü çok ironik bir dille ele alıyordu. Öyle güllük gülistanlık, mutlu biten değil de dobra dobra ölüm kokan bir kitaptı kendileri. Başroldeki ikiliyi de çok beğendim Hazel tam kafamdaki kızdı belki birkaç ufak fark vardı Gus’tan hiç bahsetmiyorum bile maaşallah 😀 Yazın çok güzeldi ellerine sağlık^^ Darısı başıma 🙂

    • Çok teşekkür ederim, umarım sen de en kısa zamanda izlersinnn:))
      Ben kitabı okumadığım için karakterlerin nasıl anlatıldığını bilmiyorum ama genelde çok doğru seçim olduğu söyleniyor oyuncular için. Ben de aralarında ki uyumu çok sevdim çok yakışmışlardı hem rollerine hem birbirlerine 😀

  2. Aslında hikaye oldukça klişe ama kitabını okuduğumda nedensiz bir şekilde çok sevmiştim. Yine de filminin çıkacağını ilk duyduğumda biraz olumsuz bakmadım değil. Ne zaman bir şeyin kitabını çok beğensem, filmi benim için hayal kırıklığı olmuştur bu yüzden hala az da olsa önyargılıyım. Ama filme gidenlerin yorumlarını okudukça iyice meraklandım, en yakın zamanda bir gidip izlemek lazım 🙂

    • Ben de kitabını okuduğum filmleri sevmem genelde hep bir kusur bulurum ama bu filme kitabı okumuş arkadaşlarla gittim onlar da çok başarılı buldular bence de bir şans ver:))

  3. Geri bildirim: 2. Gün: Galaksinin Koruyucuları | Astrea'nın Atlası

Bir Yanıt Bırakın

