Astrea’nın Bakım Atlası’nı Takip Ediyor Musunuz?

Adsız

Astrea’nın Bakım Atlası

Bildiğiniz gibi aylar önce size kozmetik – bakım üzerine bir blog açtığımı söylemiştim. Yaklaşık 6 ay olmuş. Bu sürede elimden geldiğince yazmaya çalıştım. Yeni bir blog açmak, başkaları tarafından okunmasını istemek bu duygular güzel şeylermiş. Zamanında burası için de aynı şeyler hissetmiştim şimdi 5 yıl sonra tekrar aynı heyecanlar:) Ne diye duygusala bağladım yaa:))

Diyeceğim o ki ilgi alanı olan arkadaşlar takip ediyor musunuz? Sizce nasıl gidiyor tam gaz devam etmeli miyim? Ya da neleri değiştirmeli neleri geliştirmeliyim? Burası olmamış dediğiniz yerler nereler? Diye sizin fikirlerinizi almak için yazmak istedim:)

Bir Cevap Yazın

