5. Gün: Son Alınan Kitaplar, Okunanlar, Okunacaklar

DSC06776

Kendi kendime başlattığım etkinliğin son gününe geldik:) Siz okumasanız da (yorumlanmadığı için bilmiyorum tepkileriniz nasıl) ayda bir post yazan biri olarak söz verdiğim gibi 5 gün de 5 post yazmaktan gururluyum:) Bugünkü postumuzda son günlerde aldığım kitaplarla ilgili.

DSC06774

ilk sıra D&R indirimden aldıklarım. D&R önceleri internet sitesinde yaptığı indirimleri mağazalarında yapmazdı ama artık hem internet sitesin de hem de mağazalarında aynı kampanya var. Öncekle süper bir gelişme tebrik ediyorum:)  Boş Koltuk ve Başlat 5 TL günlerinden aldığım kitaplardı. Başlat’ı okumaya başladım ama yavaş ilerliyorum açıkçası sarmadı ama bitirmeye kararlıyım. Araya başka kitaplar girse de şimdi sıra onda:) Duman ve Kemiğin Kızı, Golem ve Cin geçen hafta 10 TL günlerinden aldım. Hala kampanya devam ediyor, kaçırmayın diyorum:) Duman ve Kemiğin Kızı seri kitabı olduğu için bekleyecektim ama konu çok ilginç olduğu için bekleyemedim başladım ve 3 günde bitirdim. Yakında onun için de bir yazı yazarım:) Şimdi sıra 2. kitabı beklemekte^^

DSC06775

Bunlarda Migros’un %40 kitap indirimi zamanı aldıklarım. Zülfü Livaneli’nin okumadığım kitaplarını aldım. Kitap Hırsızı filminden önce kitabı okumalı diye beklettiğim bir film, o yüzden en kısa zamanda okunacak bunlar:)

Başka bir etkinlikte görüşmek üzere takipte kalın çünkü bu ara sık güncelleme yapacağım;) Wordpress takip açısından zor olduğu için, facebook hesabımı takip edebilirsiniz tüm postlarımı orada paylaşıyorum. Mailinizi sık kontrol eden biri iseniz maille abone olabilirsiniz.  Kendinize iyi bakın;)

5. Gün: Son Alınan Kitaplar, Okunanlar, Okunacaklar” üzerine 3 yorum

  1. Ay Golem ve Cin T_T Benim gittiğim dnrlarda yoktu çıldırdım!!! Bitmeden indirim yakalamam lazım.
    Kitap Hırsızı’nı da okuyamıyom bozulmuşum galiba. Yer yerinden oynadı kitapla ama ben tık ilerleyemiyorum :’)

    • Aynen başka D&R lara da bak kampanya bitmeden bul beraber okuma etkinliği yapalım yine Elanda sen ben:)
      Hadi ya ben de çok övgüler duydum filmi de baya güzelmiş hatta ondan almalıyım dedim, bakalım nasıl bulacam. Ben de Başlat’ta öle oldum bir türlü ilerlemiyo okuma isteğimimi kaybettim diye düşündüm ama sonra arka arkaya 2 kitap bitirince taam sorun yokmuş dedim asadadafsfs Sen seversin ama online bilgisayar oyunlarıyla ilgili.

      • Bakcam bu hafta yine Goleme :3
        Ay sen beni takma zaten yanlış bi zamanımda başladım bence Kitap Hırsızı’na bi süre bekletiyim devam edicem.
        Hee hadi yaa..Ay elimde okunmamış 3-4 dex kitabı var onları bitirince alıyım madem güzelmiş konusu :B

Bir Cevap Yazın

