İzlediklerim, İzleyemediklerim, İzlebilemeyeceklerim:P

tumblr_mm5ehl4H9o1rjcfxro1_400

Negzel kore dizisi izliyodum ben bu ara , böle yeni dizilerden bi başladım “aa bu da yeniymiş izleyeyim” diye devam ettim. Hatta aa ne de güzel izliyom böle aferin bana derken olmadı bir yerde uyandım kendime geldim:P Sorun sanırım arka arkaya izleme çünkü fark etmişsinizdir Kore dizi sektöründe bir konu buldularmı onun bokunu çıkarasıya işlerler. Ee bir yerden sonrada aynı şeyi döndür döndür dur oluyor. 2013 bahar sezonunda ki konumuz psişik ya da özel yeteneği olan insanlar insanlarımız… Ayy başta ne de güzel geldi böyle fantastikle gerçeğim karışımı falan hala da güzel gerçi bu benim çabuk sıkılganlığımdan olabilir. Sizin düşünceleriniz neler?

I Hear Your Voice

135344480_780843154

İki başrol erkeği severim hatta Lee Jong Suku daha çok severim yalan yok:P Konuda insanların gözlerine bakıp düşüncelerini okuyan bir çocukla ilgili olunca tamam dedim izlerim. Başlarda çok güzeldi bir de geçmişle güzel bir bağ oluşturdular ki tadından yenmez. Hatta bi 12-13 bölüm heyecanla izledim. Duruşmalar, kullanılan teknikler, kanunların boşlukları bu boşluklardan hem suçluların hem de masumların yararlanması falan heyecanla izlettirdi kendini. Sonrada sıkmaya başladı sanki aynı şeyleri tekrar etmeye başladılar, çok fazla göze batan mantık hatası yapmaya başladılar. Baş roller arasında ki aşk mı desem duygu mu desem cıx olmadı başta güzeldi kavuştuktan sonra bir garip oldu sanki önceden daha samimiydiler adsfdasfdssa İşte bu gibi nedenlerden dolayı böle ite kaka izledim. Ha bitirdim mi diye sorarsanız bitirdim ama artık sona gelmişim bırakmayayım mantığıyla bitirdim. Sonuç olarak izlenir mi evet izlenir:)

Good Doctors

good docter

Fragmanını izler izlemez bunu kesin izleyicem diye göz koymuştum. Konu otizm tanılı ama savant sendromu denen belirli bir alanda dahilik derecesinde özel yeteneği olan bir çocuğun (Bakınız Yağmur Adam) cerrahlık alanında özel yetenekleri olması ve bunların gerçek hayatta ne adar başarılı olabileceğiyle ilgili. Biraz doktor olmak sadece iyileştirmek istemek midir yoksa diğer tüm sosyal ilişkileri de kapsarmıyla alakalı sorgulayıcı bir yanı var dizinin. Kore’nin en ünlü hastanelerinden birinin başhekimi savant sendromu olan Park Shi Ho yu asistan olarak işe alır ancak hastanedekiler buna karşı çıkar başhekim de kendi mesleki kariyerini riske atar ve çocuğun yaptığı hatalardan sorumlu olacağına dair söz verir. Tabi onu istemeyenlere de gün doğmuştur.

İlk 4 bölümünü çok heyecanla ve beğenerek izledim ameliyat sahneleri falan gerçeğği nasıldır bilmiyorum ama çok gerçekçiymiş gibi geldi:) Ama diğerlerinin Park Shi Ho’ya karşı tutumlarından diziye gıcık oldum. Hadi ilk başta ön yargılılardı deriz anlarız ama hiç bir değişme olmadı çocuk ne kadar başarı gösterirse göstersin bi etkilenme bi aa nası da bizim bilemediğimizi biliyor diye şaşırma yok üstüne üstük ilkokul çocuğu gibi köşeye sıkıştırıp dövüyorlardı. Doktor olmuşunuz ama adam olamamışınız dedim adsfdasdfasds

Şuan kızdığımdan izlemeye ara verdim ama devam ederim biraz süre geçsin de bi sinirim geçsin bu tutuma üst üste katlanamıcam gidip hepsini tek tek dövesim geliyor:P

Master Sun

Hong-Dae-Kwang

Şunların şekerlikleri güzellikleri ama? Nasıl sevilmez bu dizi nasıl izlenmez dasdfsfads Anlaşılacağı üzere çok sevdim ben bunu ayy zaten So Ji Sub dediler komedide oynıyacakmış dediler, Go Hyo Jin’de varmış dediler, Hong Kardeşlermiş dediler. Durun dedim daha fazla söylemeyin kalbime indirmeyin:P

Konumuz yine özel bir yetenek (ne o çok şaşırdınız:P) kızımız hayaletleri görüyor, onlarla sohbet ediyor, yardımcı oluyor falan iyi yani araları:P Öncesinde çok başarılı bir öğrenciymiş çok popülermiş ama ölümden döndüğü bir kaza sonrasında böyle hayaletleri gören bir insan olup çıkmış. So Ji Sub’da tam tersi görmediği bir şeye asla inanmayan parayı çok seven şahsına münasır bir abimiz. Bunların yollarının kesişmesi hikayesi de Go Hyo Jinin, bu adama dokununca hayaletleri görmemesi ki bu onun en çok istediği şey. Tabi abimiz bundan hoşnut değil hatta bi yaklaşmasana uzakda dur modunda, eğlence de burda başlıyor.

Dizimiz komedi ki hakkını veriyor. Sizi rahatsız edebilecek tek şey sanırım Go Hyo Jin’in her hayalet gördüğünde ilk defa başına geliyormuş gibi çok korkması ama sonradan bildiğin sohbet muhabbet takılması:) Gerçi hayaletlerde ilk başta korkunç olup sonradan normal görünüyolar yaa neyse karıştırmayalım oraları:) İzleyelim izletelim diyip bitiriyorum.

4c0be95dtw1e4a85u527rg208c0aox6r