One Piece Güzellemesi No 1: Ekran Görüntüleri

zoro-one-piece

Yeni bir yazı dizisinin kurdelasını kesiyoruz dostlar. Bir yıldan fazladır bir One Piece izleyiciyim artık böle içimdeki sevgiyi yazıya falan dökemeyeceğim, bir de izlerken sürekli durdurup 6456456 tane ekran görüntüsü aldığım için bunları bir değerlendireyim dedim. Bir de BunuSevdim‘in Arşiv’den Pek Anlamlı Resimler serisine bayılıyom aramızda kalsın, böle ona özenerek mi dersiniz, kıskanmış da yapmış mı, dersiniz ilham almış mı dersiniz bilmem ama ondan fikir aldım açıkça söyliyeyim:D Ben de özel OnePiece Ekran Görüntüsü klasörümü açıyorum hayırlısıylan:P

Yukarıdaki resimde harika bir Zoro çalışması yapanın ellerine sağlık. Bu arada batan söyliyeyimde aradan çıksın: Zoro’ylan evlencem . Tamam şimdi konumuza dönelim:P

Bu arada eminim fark etmişsinizdir, yüzyıllardan sonra (?) temamı değiştirdim, benim için eski temadan vazgeçmek biraz zor oldu. Sarılarak vedalaştık ama değişiklik iyidir, sözüne kanıp yaptık bakalım beğenecek misiniz?

Adsız 3

Hazır Zoro’dan bahsetmişken böle böle ekran görüntüleri alıyom işte, napam ben de böle bi insanım:P

Her şeyin uzun olduğu bir adaya geldiklerinde Luffy Chopper’a  diyor.

geyik

Garip bir yaratık görseniz ilk tepkiniz ne olur bilmiyorum ama onlar ilk olarak bunu yapıyorlar.

uzun

Luffy ilginç yaratıklar ya da patlayan, uçan, devasa şeyler gördüğünde genelde gözlerinden yıldız çıkar ama bu sefer onun  “muhteşem” kapasitesinin sınırları baya aşılınca alev aldı çocuk.

etkilenme

Luffy Amazon Lilly adasındayken, kızlar “bacaklarının arasında ki ne?” diye sorunca böyle diyor dasafdafasfdadssd daha fazla konuşamıcam 3 gün güldüm buna. Üzerine bi de “Çıkarsana mücevherleri” dediklerinde 3 gün de ona güldüm işte 6 gün bu sahneye güldüm kısa günün karı:P

AMAZON

Yine Amazon Lilly den kızlar ilk defa bir erkek görünce dokunmak istiyorlar napsınlar yazıklar:P Bizimki de yemek yiyemiyor tabi büyük sorun.

fdggd

Bu arada ki Pandaman mangakanın  araya bilerek espiri olsun çizdiği bir şey önceleri izlerken onu görmek komik geliyordu ama artık gıcık oluyorum her kalabalığın içine çizikdiriyorlar.

Adsız g

Luffy ve Usoop, Sanji den dayak yemiş, Bir Sanji bir de Nami bu hale getiriyor bu yazıkları.

Adsız 7

Luffy gemisine gemi marangozu arıyor ama sorun şu ki 5 metre olmalı, çizdiği  gibi bir şey(?) istiyor.

marongoz

Luffy, rehin tutulmuş birini kurtarmak istiyor ama sırf iyi niyetinden yoksa onun Takoyaki ustası olmasıyla hiç bir ilgisi yok:P

takoyaki

Tek kelime: Suratlar!

epic

Sanji Chopper’dan bahsediyor. Deme öyle ama benim Tanuki’me (:P)

chopper için söylediği

Brook’un daveti kabul edişi, çok sevdiğim sahnelerdendir, şarkı da animedeki en sevdiğim şarkı oldu. Bundan daha sonra anime müziklerinden bahsettiğim yazıda paylaşacağım.

lufffff

Yalnız bırakmayın şunu getirin ben bakarım siz günü kurtarırken.

hjhjhj

Bölüm sonlarında özel hikayelerden, One Piece Godfather:D  Luffy Sanji’ye söylüyor.

godfather

Yine özel bölümlerden: One Piece Obasan, Nami teyzeyi fena kızdırmışlar:P

obasan 2

Marimo’yla evleneceğimi söylemiş miydim?

zoro bebek

Kabul böyle şeyler de olabilir.

zoro 1

Ama sonunda bu var:P

zoro 2

Kendimi kaybedip 78675675  görüntü paylaştım, bende bunlardan daha çok var. O yüzden benden çekeceğiniz var çok üzgünüm:P

Son olarak Luffy’nin zombi gördüğünde ki tepkisini bırakıp kaçıyorum. Buna 5 gün güldüm ama bahın ne kaa değerli^^

tumblr_mk4uk9nLHY1s8hcbko1_500

Reklamlar