Bir Gün Ben De Nail Art Yapacağım, Bu Sadece Başlangıç!

DSC06216-vert

Bir tumblr nail art etiketlerinde dolaşıp nail art videoları izledikten  sonra kendimi burada buldum dostlar. Yok anacım yok yapacağım ben bu işi, şimdilik önümde ki tek engel üşengeçlik gibi görünüyor gerisinde sıkıntı yok adssdsdasd Ya da dur bi sprey vardı suya sıkıp ebru sanatı gibin ojeyi tırnağa yapıştırıyordu bi de onu almam lazım  (evet önümde ki tek engeli buldum demek bunca zamandır bundan yapamıyomuşum ben:P) Şöyle bir blog var her güne farklı bir nail art veriyor. Bah burayı gezerken artık içim gidiyor yapmayın böle şeyler burada yapan var yapamayan var. Sizin yüzünüzden işi gücü bırakıp kendimi bu işe adıcam yetti ama^^

Geçenlerde dostumlardan Demet Gız şöyle güzelcene bir post yazmış. Catherine Arley online satışa başlarda biz almaz mıyız dedim ve ojelerine daldım. Kendime kimbapgızı da ortak ettim ve 21 adet oje siparişini verdik. 2 güne elime ulaştı. Siz de beğendiyseniz ben de isterim derseniz, ahanda burada site, buyurun gezin görün. Demetgıza da buradan teşekkürlerimi iletirim.

Yukardaki ojelerimden anlaşıldığı gibi simli oje konusunda biraz abartmışım ve 11 ojenin 8’ini simli almışım:S Gözüm dönmüş demek ki:P Nail art olmasa da ben de ojeleri karıştırarak bişiler yaptım ama bahın başlangıç diyorum durun daha neler yapıcam ben:P İlk önce Glitterli ojelerden 733 numarayı sürdüm ama simleri beklediğim yoğunlukda değildi. (Benim beklentilerim yüksek anacım:P)

09012013151

Bunu evden çıkmadan tırt telefonumlan çektiğim için kötü çıktı idare edicez artıkın. Sonracıma 2 gün sonra bunun üzerine 735 numarayı sürünce çoh tatlı bişi oldu. (Bence öle yani siz, bu ne lan diyebilirsiniz serbest adsdsds) Hem önce farklı bir renk sonra onu silmeden farklı bir oje yaratabiliyorsunuz, benim gibi üşengeçler için ideal adsdads

DSC06219

İvet son hali bu, 3 kat mor 733 sürdükten sonra 2 kat 735 sürüyoruz. Toplamda 5 kat oluyor ama merak etmeyin hiç ağır durmuyor, sanki 2 kat sürmüş gibi oluyor. Üstelik bu simliler baya dayanıklı günlerce kullanabilirsiniz. (Zaten simlilerin tırnaktan çıkması zor olduğu için günlerce kullanın bence hemen çıkarmayın:P)

Aslında ben bu ojelerle resim yapma işini yıllardır uyguluyordum da bir tırnağa geçememişim, genelde kutudur, çerçevedir boyuyordum adssafdaf Kısmetse tırnağa geçtik bakalım:P

DSC06224

Geçen sene atılacak ojelerimden yaptığım sanatsal (!) bir çalışma:P Üzerinde ki çiçekleri sakura yapmaya çalıştım ama elimdeki renklerden anca bu kadar olabildi. (Yoksa beceremedim değil yani:P) Bir kozmetik postunun daha sonuna geldik dostlar, kendinize ve tırnaklarınıza iyi bakın:D

Bir Gün Ben De Nail Art Yapacağım, Bu Sadece Başlangıç!” üzerine 15 yorum

  1. Bütün ojelerin markası da aynı yani 🙂 Yoksa sponsor mu oldular sana :))
    Ayrıca sanatsal çalışman da gayet iyi olmuş bence. ojeyle o kadar daha ne olsun yanii 😉
    Sevgiler

    • Ahaha yok yok bunlar bütün ojelerim değil yeni aldıklarım:D Catherine Arley’in internet sitesinden sipariş ettim, ah ah keşke sponsor olsalar ahaha 😀
      Teşekkür ederim:D

  2. Neonları denedinizmi ya 🙂 Neonlardan almadım ama aklım takılmadı desem yalan olur 🙂 Benim oje sayısı 100 ü buldu yeni oje almadan evvel ojelerimi koyacak kutu almam lazım çünkü eve gelen misafir çocukları benim cicilerimi mıncıklamadan durmuyolar 🙂

    Ojeleri atmamak için ucuz solvent arıyorum kızlar onuda bulursak ojelerimizi atmadan saklarsak süper olacak ^^

    • Ahaha yok daha denemedim simlileri baya uzun süre kullandım ben yaa çok sevdim dayanıklı baya:D
      Ben onun için bir çekmece ayırdım, hepsi bi çekmeceyi kapladı sağolsunlar:D
      Ben o işi asetonla yapıyorum çok mecbur kalınca sonrada çöpü boyluyo zaten oje çok uzun süreli olmuyo asetonla açınca:D Solvent iyi fikirmiş, ben de bakınayım etrafa 😀

  3. Dostumlar ne demek? Blog yazısından çok karalamaya benzemiş, random gülmek bu pembe bir konuya bile yakışmamış. Tırnaklar ise süper, başarılı.

    • Ahaha “dostumlar” dostumun evrilleşmiş hali:P Aslında blog yazılarında ben de Türkçe’nin doğru kullanılması taraftarıyım ancak böyle konuşur gibi yazmayı da seviyorum daha samimi geliyor ki zaten direk içimden geldiği gibi yazınca arada böle konuşma dilinden şeyler kaçıyor. Sizi rahatsız ettiyse üzgünüm ama bu da benim tarzım engel olamıyorum bazen^^
      Teşekkürler:D

  4. Acıktım ya la ben ojelerin görüntüsüyle :’) pıdjağspdoıajksodıajsd siteye de daldım şu an zaten. Hepsini istiyom 😥 Ben yarın sakin kafayla ojeleri seçip alıyım en iyisi kanıma girdiniz!

    Nail art işinde bana da bi harry potterlı şeyler şey yaparsın artık :’) İçim gidiyo hep.

    • Adadsdsada açmışsın sen zaten bah ojeleri bilem yemek olarak görüyo:D
      Valla bi ton video gördüm sujulu nail art bilem var, günah benden gitti bah dayanamıyom artık tüm işimi gücümü bırakcam kendimi bu işe adıcam adsdsa
      Toplu halde girelim bu işe birbirimize tüyolar verelim:D

  5. Aman da aman nail art baslangic seviyesimi oldun sen 🙂 nail art gunleri mi yapsak ojeleri toplayip birbirimizi boyarik kokudan kafayi bulmanin bize koyacagini sanmiyorum. Bu arada pazar gunu nail arta kalkisip tirnaklarimi yagli boya paletine cevirdigim dogrudur. Ilk sungerli calismam oldugu icin bok gibi olmasini mazur goruyorum. Zamanla gelisecek inaniyorum. Bir de sag ele surmeye adam lazim bana eleman alicigim kendime yaa heeyu ya kaiyi du bahalim 😉

    • Sormayi unutmusum simsizlerin renkleri kac katta sisedeki tona geliyor en can alici nokta budur gozumde

    • Ahaha ivet kendi kendime videolarla kursa başladım bu hafta sonu çoh hoş bişi denicem hayırlısıylan bakalım beğenecek misiniz:D Du ben bi bi deneyem başarılı olursam hepinizi boyucam:P Senin de marifetlerini görelim ona göre sana tırnaklarımızı emanet edelim:D
      Hee yapar o işleri onda o cevher var ama işte askerlik zor:P

  6. Geri bildirim: Nail Art Başlangıç Seviyesi: Galaxy Nail Art « Astrea'nın Atlası

Yorum bırakın