Acil Shoujo Animeler aranıyor! Help Help!!

Bu aralar shoujo animelere takmış durumdayım önce kimi no todoke, sonra lovely complex şimdi ise itazura na kiss’i izlemekteyim üstelik bu üçünü arka arkaya izledim. İzleyip izleyip onlarla gülüp onlarla üzülüyorum, depresyondamıyım acep:P Oysaki ben daha çok shonen izlerdim hani şu erkekler için yapılan kavgalı dövüşlü savaşlı olanlardan. Keskin bir dönüş yaparak shoujoya geçmiş bulunmaktayım, şikayetçimiyim tabiki hayır hatta daha fazlasını izlemek için tavsiye aramaktayım. Dostlar acil shoujo anime tavsiyesine ihtiyaç vardır, zira İtazura’yı iki günde bitiririm ben sonra derin bir boşluğa düşmeden yenisine başlamak lazım:D Mangada olur ama hala okuduğum var ve pc den okurken gözlerim ağrıdığı için animeleri daha çok seviyorum. Kitapçılarda manga arıyorum, bir sürü çizgi roman var ama manga yok haksızlık bu. Bulan varsa nerde bulduğunu söylerse çok mesudd olacağım:) (maga derdimide dile getirdim çaktırmadan) Şimdiden çok çok teşekkür ederim:))

Arka arkaya izlediklerimden en çok hangisini sevdin derseniz (eminim demezsiniz ama ben yinede söyleyim içimde kalmasın hihi) Lovely Complex derim. O nasıl tatlı karakterlerdir öle, üztelik yan karakterlerin hikayesinede önem verilmişti onlarıda çok sevdim, hatta önce kötü karakterleri bile sevdim gerçi onlarda sonunda iyi oldular ama olsun ben baştan beri sevdim onları. Kısacası ben bu animeyi çok sevdim. Koizumi ve Otoni bir numaralı anime çiftlerimden olacak gibi tabi yeni izleyeceklerimden çıkmazsa:))

Acil Shoujo Animeler aranıyor! Help Help!!” üzerine 38 yorum

  1. Lovely Complexten sonra hiçbiri kesmez söyleyeyim. Ama birileri birşeyler önerecekse bende denemek isterim. Her ne kadar tat vermesede artık 😛

    • Valla öyle oldu dostum, itazura na kiss’i izliyorum ama hiç meraklanmıyorum öle günde iki bölüm falan lovely gibi olsaydı şimdiye 5 kere bitirmiştim. 🙂 Varmı onun gibi anime tavsiyesi olan bu iki gariban bekliyor olacağız. 😀

  2. ben de uzun süredir shoujo’ya sardım, blogdan görmüşsündür. ama ben daha çok manga takılıyorum. kaichou wa maid sama başladı ama 4 bölüm yayınlandı. tabi alternatif sadece, lovely complex’in yanına yaklaşamaz.
    valla ben de bir mangayı artık elime alıp okumak istiyorum. istanbul’da vardır ama izmir’de sanmıyorum. yine de ben de araştırayım. olmadı netten halledilebilir.
    manga ve manhwa tavsiye edebilirim; cutie boy, beast master, you’re so cool, private prince bunlar tamamlanmış olanlar
    kyou ko hajimemasu, kimi ga suki, koishi tagari no blue devam edenler.
    aklıma gelirse yine eklerim canım.

    • Ahh ahh saolasın cnm, kaichou wa maid sama’yı senin blogda gördüm konusu güzeldi ama yeni başladığı için biriksin azcık daha hemen başlacağım valla:)
      Hiç manhwa okumadım ama konu bakımından çok ilginç oluyor, kore dizileri gibi oluyor mangalarıda, you’re so cool’a sulanmıştım baya olmadı ona başlarım, anime ararken.

      D&R’da manga tarihi diye bir kitap gördüm, yaw kendisini getirmiyosunuz tarihini getiriyosunuz diye içimden söylenerek inceledim güzeldi baya ama biraz tuzluydu fiyatı:)

  3. Special A diye bir anime gözüme kestirdim, izleyen varmı? tavsiye edermisiniz dostlar:) Konusunu birazcık ouran higth school clup, birazda lovely complex e banzettiğim için atladım:))

  4. special A çok güzeldir ben çok beğenerek izledim ouran host club a benzesede onun tadı ayrı tavsiye ederim :=)

    • Teşekkür ederim, itaruza bitsin hemen başlıcam, special A’ya. Belki bitmeden başlarım çünkü itazuradaki çocuk beni sinir etmekte:D

  5. ben de bir ara başlamıştım special a’ya. beğenmiştim aslında ama benim yarım bırakma hastalığımı bilirsin. ben de güzel bir shoujo araştırırken bulmuştum. hatta şu aralar tekrar başlamayı düşünüyorum. güzeldi ama bana pek lovely complex’e benziyor gibi gelmemişti. baş karakterler sürekli rekabet halindeydi, kızımız bir tek onu yenemiyodu. çocuk içten içe kıza yanıktı, kız daha aymamıştı ben izlerken. izlemeye değer shoujolardan, bu vesileyle ben de tekrar başlarım 🙂

    • Aa ben konuyu okuyunca birinci olanı kız diye düşünmüştüm. (yada öle olsun istedim hihi) Hani lovely de kouzimu, otan^2ye 159867 yoldan sevdiğini belli etmeye çalışıyoduda bizim odun anlamıyoduya o kısımlarını çok sevmiştim. Burada da öyle bir olay oldunu düşünmüştüm. Yada ben lovely o kadar çok sevdimki her animede onu bulmaya başladım:P

      • bilmiyorum ama belki wampire knight olur ama vampir felan var birazda kan var kormazsınız sanırım konuya bakın
        skip beat var konusunu kısaca açıklayayım:bir kız bir erkeğe çok aşık sonra erkeğin kendisini kullandığını anlıyor ve hırs yapıp onu geçmeye çalışıyo geçmeye çalışırkende kendini beğenmiş bir erkekle tanışıyo

  6. Waow!
    bakıyorum da shoujo animelerin temel taşı denilen animeler bunlar =)
    Irie için de sinirlerini bozma a .d o da zamanla adam oluyo işte ahaha xD
    bana kalırsa nana’yı seyretmeni öneririm vaktin varsa hemde şiddetle tavsiye ederim =)
    special a’da çok güzel aslında ama ben seyredeli baya oldu xD
    sonraaa fruit basket var o da çok güzeldi =) hatta geçen gün arkadaşın biri de başladı benim sayemde =) seyretmeye değer =)
    kaichou wa maid sama’ya da daha yeni başladım çok iyi gidiyor ama bakalım . . .
    neyse arkadaşım iyi seyirler sana

    (bu vesileyle uzun süredir takip ettiğim bloguna bişey yazabilme fırssatını buldum ehehe hoş bi an benim için .d)

    • Öncelikle hoşgeldin, sefalar getirdin ninsan 😀

      İtazura’yı bırakıp special A ya geçtim hatta bitirdim. 😀 bende mecburen ıtazuraya geri dönecektim ki seni tavsiyeleri gördüm ilaç gibi geldi valla, şimdi hangisine başlasam diye bakınacağım. (shoujo manyağı oldumda bu aralar:) ) Çok teşekkürler tavsiyeler için:))
      İtazurayı belki eski çizimler olduğu için sevmedm, bir garip geldi izlemesi. Eskiden böle saçlar kalıp gibi falanmış animelerde bir tarihten sonra baya bir gelişme var her ince ayrıntı çiziliyo saçlar bile tel tel oluyo çok hoşuma gidiyo:))

  7. Geri bildirim: ~ Special A ~ « Astrea'nın Atlası…

  8. ay hoşbuldum .d Saol .d

    ehehe bende yapmıştım ona benzer bişey .d itazura’yı bırakıp the wallflower’a geçmiştim ama ben .d special a’yı o zaman seyretmiştim zaten ama senin yazıyı görünce dedim bi daha seyretmem lazım .d hem seyretmesi çok eğlcenliydi de .d
    ayhh shoujo güzeldir be .d klişeleri bol ama olsun .d zamanla göze batmamaya başlıyo .d
    mesela şu an ongoing olduğu içn daha sıcak sıcak kaichou wa maid sama’yı seyrettimde yazıyorum yorumumu .d 5. bölümde daha .d oyhhh usui takumu (yani esas oğlan) öldürüyo beni ahahaha

    hangisine başlicam dersen değişiklik olsun biraz dramı bol biraz olgun olsun .d ben nana’yı öneriyirm ki kendisi aslında shoujo sayılmaz tam ama shoujo seyredersen bunu da seyredebilirsin ya .d
    aslında istediğinden başla ya ister fruit basket ister nana hangisini istiyosan .d

    ehehe itazura evet çizimler yönünden mahfetmişti beni hele o kızcağıza çizdikleri saçlar varya .d ehehe eskiden bi dizi vardı cadılı madılı bişey ordaki ikide bir kaçırılıp dilenci yapılmaya çalışılan kız da onun gibi saçlarını örüp onlardan iki kulak yapardı ayhh o modelden o zamandan itibaren nefret etmişimdir .d kıyafetler de zaten o kadar iyi değildi .d ama bak irie için bişey diyemicem animeden gelen bi piskolojiden dolayı mı bilmiyorum ama bana hep karizmatik görünmüştür kendisi .d neyse sonuç olarak ben konuyu ve işlenişini sevdiğim için devam etmiştim galiba ama o kadar da iyi değildi kabul .d yeni animeler de cidden iyi doğru söylüyosun her ayrıntı önemli orda .d zaten seyrederken o yüzden eğleniyoruz ya .d

    • Valla bende Wa maid sama’ya başladım :), dayanamadım dün 4 bölümü izledim bugünde 5. bölüm gelmiş. Son bir iki yılda çıkan shoujolar çok güzel çiziyolar. Usui maşallah 7/24 kızı izliyo, bizimkide saf saf soruyo neden beni izliyosun diye. Neden izleyebilir canımcım? diye omuzlarından tutup sarsmak istedim. 😀
      Bu arada İtazura’nın sonuna baktım (aradaki 10 bölümü falan atlayıp) ilk defa bir animeden evlenip çoluk çocuğa karıştıklarını gördüm. Nasıl bu hale geldiler merak ettim yavaş yavaş bitiricem onu ben 😀
      Special A’yı da çok beğendim, ilk üçe girer bende tabi şuana kadar izlediklerimin arasında. Özellikle Kei’nin tepkileri çok hoştu.
      Fruit’i izleyecektim ama online olarak kaldırılmış sanırım, videolar açılmıyodu, yavaştan indirmeye başlıyayım. O sıradada Nana’ya bakayım. Konusu güzeldi.
      Şu yorumumu okuyan bu kız shoujo manyağı olmuş diye düşünebilir. (ki haklı sayılır:) )

  9. bende seyrediverdim geçen 5i şimdi 6yı bekliyorum 4 gözle .d acayip sardı beni çünkü .d
    usui bakıyo kız niye bakıyo diye düşünüyo xD evet ! ordaki anlama kıtlığında bir sawako’luk hissettim .d dedim yani sen ne düşünüyosun allah aşkına niye sürekli bi insan 7/24 seyredilir ki :A
    Ehehehe Itazura için kasma kendini nerden başlarsan başla toparlıyosun bi 5-6 dk sonra .d
    Special A süperdir ya .d ben ilk seyrettiğimde baya bi etkilemişti beni .d Karakterler de orjinal hepsinin ayrı bi şirinliği güzelliği var .d
    Fruit basket hala buralarda diye biliyodum ben dur bi araştırıyım .d arkadaşa sorarım nerden seyrediyomuş diye .s
    Nana için de söylebilceğim pek bişe yok temel taşlarından biri animenin .d senin tam olarak zevklerini tahmin edemiyorum ama seyretmen gerektiği düşüncesindeyim =) ehehe bi de içinde müzik olunca . . . xD

    Shoujo güzeldir yaa .d otaku moduna girmemizi sağlayıp nosebleed yaşamamızın nedenidir o .d

  10. Valla Fruit Basket’i bulursan çok iyi olur arkadaşım. Merak ettim konusunu okuyunca. Bende Nana’yı izleyeyim, kimbapla beraber izlicez. dur sorayım ona ne zaman başlarsa o zaman başlayalım. 😀 (İl mare de sinerji yaratamadık bunda yaratalım. 🙂 )

  11. az önce anime chrunch’dan baktım çalışıyodu linkler ama megavideo olduğu için sınırlı dakikaların .s ama animefreak’te de megavideo o yüzden başka şansın yok ne diyim :/
    nana’yı da seyredin evet =) ehehe güzel ya herkes seyretsin nanayı =) aslında mangasına başlıycaktım da aradaki farkları felan araştırmam gerek zor olabilir belki tam bilmiyorum .s

  12. yaa bana acil bir anime tavsiye edinn anime izlemedenn duramıyorumm ya son bir aydır Ouran High School Host Club..
    Kuroshitsuji
    Lovely Complex
    Special A (özel A)
    Elfen Lied
    Claymore
    size en çokda tavsiye edeceğimm claymore kesinn izleyinn şimdide siz bana bi tavsiye verinn ne izliyimm

    • haha benim bu postu yazdığım zamanlardaki halimi hatırlattın, seni çok iyi anlıyorum clare 🙂
      Claymore’yi deniyeceğim izlediklerim bitince.
      Tavsiye edeceklerim izlemediysen: Death Note, Nana, Kaichou wa Maid Sama, Hakuouki Shinsengumi Kitan, şimdilik bu kadar hepsini izledikten sonra gel sınav yapıcam dermişim:P Yok yok yenilerini söyliyeceğim 🙂

  13. blog aleminde yeni birinden merabalarrr :)) konu shoujo animeler olunca dayanamıyorum, hemen bi yorum yapayım dedim. bu post’u yazdıktan sonra zaten muhtemelen çoktan piyasadaki iyi shoujo’ları izlemişsindir ama benim de aklıma yukarıda yazılmamış olan bikaç anime ismi geldi; ileride burayı okuyacak olanlara bi referans olsun diye yazayım dedim 😉

    ilk aklıma gelen, “kimikiss pure rouge” oldu. ismi ilk anda itici olabilir, ama aslında bu kadar yapış yapış bi dizi değil 😀 en azından mantıklı ve sürükleyici bi seriydi… ayrıca “nana”yı izleyeceğinden bahsetmişsin, onu sevdiysen “paradise kiss”i de seversin diye tahmin ediyorum… bi de “toradora” diyeceğim; o da hem eğlenceli, hem de dokunaklıydı 🙂 ayrıca “vampire knight” ve devamı olan “vampire knight guilty” shounen ve shoujo türlerini birleştiren güzel bir seridir. son olarak, pembe dizi tarzı sizi baymıyorsa “peach kiss”e de bakabilirsiniz… daha da tutmasan yazarım ben :))

    sevgiler ^_^

    • Hoşgeldin sefalar getirdin hikaruivy 🙂
      Valla her türlü anime tavsiyesine açığım, bunlar çok iyi oldu teşekkürler. Nana’yı izledim gerçekten anlatıldığı kadar varmış çok beğendim. Vampire Knight’ıda izledim. Paradise Kiss’i merak ettim şimdi ilk olarak ona bakıcam sanırım, tekrar teşekkürler 😉

  14. ben şu sıralar haruhi suzumiya diye bi animeye başlayacağım (çizimleri fln çok güzel ) araştırdım yorumlarda oldukça güzel olduğu yazıyo 🙂

  15. perfect girl evolution ve ouran high school host club en sağlam shouju animeler gözümde tabi ki lovely complex benimde en çok beğendiğim lovely complex

  16. ya şimdi ben bütün yazıları yorumları okudum neredeyse ama.. 😀 baya bi eskiden ilk izlediğim animeler zamanında ( ay savaşçısı hayranlığım devam ederkenki zamanlarda ) full moon wo sagashite diye bi anime izlemiştim çok beğenmiştim. onun üzerine special a ,death note, itazura na kiss, blue exorcist , densetsu no yuusha , yarım FMA , yarım bleach, hanasakeru no seishounen , nana , moonlight lady , lovely c falan filan bi sürü şey izledim ama nerden geldiyse fullmoon wo sagashite geldi beynime yerleşti ona benzer bişiler var mı bilen duyan ??? Acayip anime izleyesim var şu ara komitem daha da yaklaşmadan bişiler izlemek istiyom biri tavsiye verirse 😀

  17. hanasakeru seishonen çok güzel kesin izleyin. ve anime arayanlar için listemin bir parçasını yazıyorum :
    inu x boku ss*
    kamisama hajimemashite*
    chihayafuru
    nyan koi*
    hiyokoi
    uta no prince sama
    sukitte ii nayo
    honey and clover
    kanon remake
    sailor moon
    fruits basket*
    aishiteruze baby*
    kaichou wa maid sama*
    kimi ni todoke
    tonari no kaibutsu kun
    la corda doro*
    angel beats
    skip beat*
    hakushaku to yosei*
    hakuouki shinsengumi kitan*
    hakuouki hekketsu roku*
    ouran high school host club*
    specai a*
    vampire Knight serisi*
    not : en beğendiklerimin yanına * koydum ama hepsi güzeldir. İYİ SEYİRLER. 😀

  18. Daha üç tanecik izlemişsin.. Ben bir ay içinde bilinen neredeyse tüm shoujo animeleri bitirdim… Şuan tüm isimler aklımda yok ama şunları önerebilirim:
    – kaichou wa maid sama (bunu izlemediysen çok eksiksin demektir. İlk göz ağrım :D)
    -kont ve peri
    -vampire knight
    -special a
    -toradora
    -hotarubi No mori e
    -peach girl
    -uni x boku Ss
    -clannad
    Aklımda bu kadarı var. İyi seyirler ^_^

  19. yaaa galiba izlemediğim shoujo kalmadı lütfen sağlam ve altyazısını kolay bulabileceğim animeler önerin kıtlıktayım 😦

  20. Benim izlediğim ve çok sevdiklerim ookami shoujo to kuro ouji , kimi ni todoke , peach girl ,Vampire Knight , ao haru ride , sukitte ii na yo

  21. ookami shoujo to kuro ouji
    kaichou wa maidsama
    brothers conflict
    ao haru ride
    vampire knight ve quilty
    kimi ni todoke
    peach girl
    tonari no kaibutsu kun
    sukitte ii na yo
    amnesia
    diabolik lovers
    strike the blood
    kyou,koi wa hajimemasu
    eternal summer
    noragami
    adolescence medley
    movie k- missing kings
    kamisama hajima mashita
    the girl who leapt through time
    rüzgar yükseliyor
    neko no ongaeshi
    yüreğinin sesi
    tepedeki ev
    rüzgarlı vadi
    gökteki kale
    yürüyen şato
    komşum totoro
    gaza geldim …. ne yazdım be ^-^

Yorum bırakın