One Piece Güzellemesi No 3: Ekran Görüntülerine Devam

999669_404547792993735_631378415_n

One Piece Güzellemesi No 1: Ekran Görüntüleri

One Piece Güzellemesi No 2: Bir Şapka Uğruna

Serinin devamı için farklı bir yazı vardı aklımda ama ekran görüntülerini görünce dayanamadım bir tane daha bununla ilgili post yazayım dedim:) Bu gidişle bu postlardan çok olacak çünkü izlerken dayanamayıp bir sürü görüntü alıyorum. Öyleyse lafı çok uzatmadan güzelliklere bakalım.

 Görüntülerden bazıları yeni bölümlerden. (600’den sonrası) Yeni Dünya bölümlerinde aradan 2 yıl geçtiği için karakterlerin daha olgunlaştığını görebilirsiniz. Tabi beden olarak yoksa hala aynı kafadalar:)

brook kızar-vert

Zor ve Brook’un şahane diyalogu, Zoro millete çok laf sokuyor artık, 2 yıl ne yaşadıysa ne çektiyse garibim:P Gördüğünüz gibi gözünün bir tanesi kapalı, henüz nasıl olduğunu göstermediler ama tahminlerimiz var tabiki:) Ama kendisine çok cool bir hava kattığı kesin:)

franky

Franky’nin yeni icatlarından, kendisi robotun içinde. Tayfanın üyelerini herkes tanıdığı için bu süper robotun tanınmamasına Franky çok bozuluyor:)

heyacanlanan luffy

Yine Franky icatlarından biri, Luffy böle şeylere bayıldığından savaşın ortasında hayranlığını gösterip peşinden koşuyor, Zoro’dan azarı yiyor tabi:)

luff kendinden etkileniyo

Luffy bu seferde kendine hayran olmaktan savaşamıyor. Mum Adam (Mr. 3) Luffy daha iyi savaşsın diye ona mumdan kol ve bacaklar yapmıştı. Sanırım Luffy’i yenmenin en iyi yolu karşısına hayran kalacağı bir düşman çıkarmak:P

ittifak arkadaşlık

Şu suratın tatlılığına bakar mısınız:) Trafalgar Law, Luffy’yle ittifak kurmak istiyor, bizimki de şak diye kabul ediyor ama sorun şu ki onun anladığı ittifak birlikte takılmak gülüp oynamak falan:))

chopper

Trafalgar Law ittifak teklifi yaptığına ilk dakikadan pişman tabi:) Sürekli ben nereye düştüm modunda gezdi:)

anlamadılar

Nami yarım saat bilimsel şeylerden bahsettikten sonra bizimkiler süper anladılar:P

robin taklidi

Usopp, Robin taklidi yapıyor, bildiğin o olmuş. Bir kehanetler söyledi mi al sana Robin:)

AdsızHımm bu araya karışmış:P Bizimkiler ateşli bir yoldan geçerken yavaş yavaş soyunuyor. Aradan 2 yıl geçip büyüdüklerini söylemiş miydim?

sanjiburun

Bazen Usopp’a o kadar katılıyorum ki, bırakın ölsün sapıklığından kenarda diye sonra Sanji’ye kıyamıyorum:))

sanji burun kanaması

Sanırım Sanji’nin 2 yıldan sonra Nami ve Robin’i ilk gördüğü bölümdü, vücudu bu kadar burun kanamasına dayanamadı çocuğun yazık:P Bir an da yanında bir sürü kan torbası belirmesini Zoro garip karşılıyor:)

Ace, Sabo y LuffyLuffy, Ace ve Sabo’nun küçüklük bölümleri çok eğlenceliydi aynı zamanda da önceden bildiğimiz bazı bilgiler yüzünden hüzünlüydü, karışık duygular içinde izledim:) Onlara göz kulak olan çete lideri kadına çok çektirmişler yazık:P

405395-untitled_8

Banyo zamanı çocuklar:)

lastik güçleriAce, küçüklükten beri Luffy’den güçlüymüş. Ace’nin henüz şeytan meyvesi yeteneği yok, Luffy’de meyveyi yeni yemiş ve lastik güçlerine pek hakim olamıyor. Hatta tam tersi lastik yeteneği yüzünden başı hep derde giriyor. Bu yüzden Ace onun yeteneğini sorguluyor:)

garp luffyLuffy ve dedesi Garp yine çok tatlı zamanlar geçiriyor:P Normalde Luffy’nin darbelerde canı acımıyor ama aileden biri vurursa yani sevgi yumruğu olursa canı yanıyor:)

garp

Dedesi de torunu pek sever canım:P

ace luffye kızınca

Şu suratın sevimliliğiyle bitiriyorum. Daha çok görüntü var ama tumblra çevirdim blogu fotoğraftan:) Serimizin bundan sonraki yazısı farklı olacak ama ondan sonraki yine ekran görüntüleri olacak gibi görünüyor:)

Reklamlar

One Piece Güzellemesi No 2: Bir Şapka Uğruna…

542526_10152056253195554_1656962736_n

Serinin ilk postu için bakınız: One Piece Güzellemesi No 1: Ekran Görüntüleri

One Piece izleyicilerinin bildiği gibi hikayemiz denizlerin Dört İmparatordan biri olan Shanks’in ünlü bir korsan olmadan önce  mahallenin haylaz çocuğu kıvamında sevdiği Luffy’e hasır şapkasını emanet etmesi ve Luffy’nin korsanları kralı olduğunda şapkayı geri vereceğine dair söz vermesiyle başlıyor. Umarım ölmeden şapkayı geri verdiğini görebileceğiz bana öyle geliyor ki bir 500 bölüm sonra belki:P

Mugiwara Kaizoku-dan yani Hasır Şapka Korsanlarının izlerken bir şapkanın ne kadar değerli  olabileceği ve ne anlamlar ifade ettiğini öğreniyor. Bu arada hikaye de şapkalar genelde özel ve önemli bir yere sahip, bu yüzden kimlerin şapkaları var bir görelim dedim:)

images

Chopper’ın şapkasını onu kurtaran adam Doktorin’in pembe daha doğrusu sakura sevgisinden rengini alıyor ve üzerinde doktor olduğu için beyaz artının çarpı yapılmış şekli var.

SKU18069_1

Portgas D. Ace’in üzerinde olan her şeyin ayrı bir anlamı var sanırım yavaş yavaş öğreniyoruz bakalım. Şapkasında bir gülen bir de üzülen yüz yan yana bulunmakta. Bazıları bunun anlamının kişiliğinden geldiğini söylüyor ama aşağıda ki sahneyi izleyenler, anlamının bu sahne olacağını düşünmüşler. Mangakanın böle küçük ayrıntılardan çok hoşlandığını düşünecek olursak neden olmasın.

2prig3k

tumblr_mcxak8joUH1rhkdcao1_500

Ölüm Cerrahı Trafalgar Law peluş benekli bir şapka takar. Yeni Dünyada bu peluş şapka daha bi kaparık daha bi tontiş oluyor ama beyimiz daha ciddileşiyor gariptir:P Law ikinci evlenmek istediğim karakterdi ama Punk Hazard da sanki bizim tayfanın esprilerine alışamadı gibi benden puan kaybetti biraz ama bekliyoruz zamanla alışacak kaynaşacak:P

tumblr_me967frhLY1rleir4o1_500

Jr Oars, kendisi Thriller Bank’te ki eski çağlardan gelen Dev Oz’un torunu olur ve Çinlilerin taktığı şapkalardan takar. Onunda şapka hikayesi salya sümük ağlamalıktır. Ace güneşten korunması için ona şapka yapar. Ve hayatında ilk defa hediye alan Oars için bu çok değerlidir. Hatta bunun için ölümü bile göze alır. (spoiller vermemek adına çok yuvarlak konuşuyom burada ama o bölüm ne ağlamıştım)

397809-untitled_16

Sabo, silindir bir şapka giyer. Büyümüş halinin animede görünmesi istenen ve hakkında en fazla tahminler üretilen karakterdir. Gözlerimiz yolda kalmaktadır, gel artık Sabo:)

mihawk_1024

Zoro’nun hem rakip olarak gördüğü hem örnek aldığı kişi Şahin Göz Mihawk. İspanyol tarzı tüylü siyah bir şapka takar. Pelerin, tabut falan vampir konseptli olsa da onu Latinlere benzetiyorum hep:D

gold_d__roger_by_deiviscc-d36ij0w

Korsanlar Kralı Gol D. Roger, çok gösterilmese de kırmızı bir korsan şapkası takar, kırmızı korsan ceketi giyer. Bir de çaylak zamanlarında taktığı bir şapka vardır ki…. onu da söylemiyorum süprizi kaçmasın:P

bartholomew_kuma_by_raylegh-d5jcohe

Bartholomew Kuma, şeytan meyvesi gücüyle ilgili olarak ayı kulakları olan benekli bir şapka giyer.

one-piece-new-world

Yeni dünya bölümlerinde Brook ve Chopper’ın şapkaları değişti. Usoop’da kendine bir şapka edinmiş. Baktı ki şapkanın ünü aldı başını gidiyor:P Bu arada Robin’i ilk gördüğümüz de beyaz kovboy şapkası takıyordu ama çok az bir süre taktığı için saymıyoruz:P

FIG-COL-2656

Sadece şapkalardan oluşan bir figür seti de varmış.

images

Bu çok sevdiğim resmi de koyuyorum son olarak ve postu yazmam için bana ufak bir kıvılcım çakan Bunusevdim’e çok teşekkür ediyorum. Yoksa post yazmam bir ayı daha bulabilirdi:P Serinin devamında görüşmek üzere..

Not: Görsellerin hepsi alıntıdır. Yapanların ellerine sağlık:)

One Piece Güzellemesi No 1: Ekran Görüntüleri

zoro-one-piece

Yeni bir yazı dizisinin kurdelasını kesiyoruz dostlar. Bir yıldan fazladır bir One Piece izleyiciyim artık böle içimdeki sevgiyi yazıya falan dökemeyeceğim, bir de izlerken sürekli durdurup 6456456 tane ekran görüntüsü aldığım için bunları bir değerlendireyim dedim. Bir de BunuSevdim‘in Arşiv’den Pek Anlamlı Resimler serisine bayılıyom aramızda kalsın, böle ona özenerek mi dersiniz, kıskanmış da yapmış mı, dersiniz ilham almış mı dersiniz bilmem ama ondan fikir aldım açıkça söyliyeyim:D Ben de özel OnePiece Ekran Görüntüsü klasörümü açıyorum hayırlısıylan:P

Yukarıdaki resimde harika bir Zoro çalışması yapanın ellerine sağlık. Bu arada batan söyliyeyimde aradan çıksın: Zoro’ylan evlencem . Tamam şimdi konumuza dönelim:P

Bu arada eminim fark etmişsinizdir, yüzyıllardan sonra (?) temamı değiştirdim, benim için eski temadan vazgeçmek biraz zor oldu. Sarılarak vedalaştık ama değişiklik iyidir, sözüne kanıp yaptık bakalım beğenecek misiniz?

Adsız 3

Hazır Zoro’dan bahsetmişken böle böle ekran görüntüleri alıyom işte, napam ben de böle bi insanım:P

Her şeyin uzun olduğu bir adaya geldiklerinde Luffy Chopper’a  diyor.

geyik

Garip bir yaratık görseniz ilk tepkiniz ne olur bilmiyorum ama onlar ilk olarak bunu yapıyorlar.

uzun

Luffy ilginç yaratıklar ya da patlayan, uçan, devasa şeyler gördüğünde genelde gözlerinden yıldız çıkar ama bu sefer onun  “muhteşem” kapasitesinin sınırları baya aşılınca alev aldı çocuk.

etkilenme

Luffy Amazon Lilly adasındayken, kızlar “bacaklarının arasında ki ne?” diye sorunca böyle diyor dasafdafasfdadssd daha fazla konuşamıcam 3 gün güldüm buna. Üzerine bi de “Çıkarsana mücevherleri” dediklerinde 3 gün de ona güldüm işte 6 gün bu sahneye güldüm kısa günün karı:P

AMAZON

Yine Amazon Lilly den kızlar ilk defa bir erkek görünce dokunmak istiyorlar napsınlar yazıklar:P Bizimki de yemek yiyemiyor tabi büyük sorun.

fdggd

Bu arada ki Pandaman mangakanın  araya bilerek espiri olsun çizdiği bir şey önceleri izlerken onu görmek komik geliyordu ama artık gıcık oluyorum her kalabalığın içine çizikdiriyorlar.

Adsız g

Luffy ve Usoop, Sanji den dayak yemiş, Bir Sanji bir de Nami bu hale getiriyor bu yazıkları.

Adsız 7

Luffy gemisine gemi marangozu arıyor ama sorun şu ki 5 metre olmalı, çizdiği  gibi bir şey(?) istiyor.

marongoz

Luffy, rehin tutulmuş birini kurtarmak istiyor ama sırf iyi niyetinden yoksa onun Takoyaki ustası olmasıyla hiç bir ilgisi yok:P

takoyaki

Tek kelime: Suratlar!

epic

Sanji Chopper’dan bahsediyor. Deme öyle ama benim Tanuki’me (:P)

chopper için söylediği

Brook’un daveti kabul edişi, çok sevdiğim sahnelerdendir, şarkı da animedeki en sevdiğim şarkı oldu. Bundan daha sonra anime müziklerinden bahsettiğim yazıda paylaşacağım.

lufffff

Yalnız bırakmayın şunu getirin ben bakarım siz günü kurtarırken.

hjhjhj

Bölüm sonlarında özel hikayelerden, One Piece Godfather:D  Luffy Sanji’ye söylüyor.

godfather

Yine özel bölümlerden: One Piece Obasan, Nami teyzeyi fena kızdırmışlar:P

obasan 2

Marimo’yla evleneceğimi söylemiş miydim?

zoro bebek

Kabul böyle şeyler de olabilir.

zoro 1

Ama sonunda bu var:P

zoro 2

Kendimi kaybedip 78675675  görüntü paylaştım, bende bunlardan daha çok var. O yüzden benden çekeceğiniz var çok üzgünüm:P

Son olarak Luffy’nin zombi gördüğünde ki tepkisini bırakıp kaçıyorum. Buna 5 gün güldüm ama bahın ne kaa değerli^^

tumblr_mk4uk9nLHY1s8hcbko1_500